sebastian, nu ma dau, vroiam o comparatie pe aceeasi masina. adica ori iei tu softu meu il pui la tine pe masina si mergem cu ea si apoi pui softul tau sa vad diferentele in mers.
Chiptuning custom
Collapse
X
-
-
Originally posted by mumus View Postati 'resoftat' pana acum vreun logan la o persoana fizica? nu de alta ..dar nu ar strica sa aflam o parere de la ei....sa vedem ,auzim si noi pareri de la client....din pura curiozitate...nu ca as contesta ceva din ce afirmi tu....poti sa imi faci legatura cu 'clientul' si pe privat daca vrei...multumesc anticipat
Originally posted by Seba View Posto sa-ti dea xp detaliile axelor daca il lamuresti ce si cum. lift, durata, unghi de avans, de intarziere, atat pt admisie cat si pt evacuare.
scuze de iesirea de mai devreme, dar de-abia incep sa ma conving ca nu-i totul teleshoping. probabil o sa ma dau pe brazda...
Originally posted by DomnulK View Postsebastian, nu ma dau, vroiam o comparatie pe aceeasi masina. adica ori iei tu softu meu il pui la tine pe masina si mergem cu ea si apoi pui softul tau sa vad diferentele in mers.
In plus cum sa pun un soft custom facut pe alta masina decat cea pe care a fost creat? Este o abordare gresita!
Aici oricum nu sunt pt a convinge pe nimeni, e o discutie libera, asculta cine vrea vorbeste cine vrea intelege cine poate... in rest nimic. Dar daca ar fi sa discutam de o politica de vanzari in nici un caz nu vom face teste sau gratuitati, noi stim ce vindem insa aici nu e locul si nici cazul.
Comment
-
-
Cifre? Nu preferi faptele?
Multumesc de intrebare.
Fiind vorba de o modificare custom in adevaratul sens al cuvantului si anume, nu doar ceea ce vrea clientul sau noi arbitrar.
Mai exact, tot custom se cheama cad la o anume masina se face o modificare cu alte valori decat in mod normal. Exemplu cineva vrea 6300rpm nu 6000 sau 7000 sau alta valoare, vrea si un amestec mai ...
Astea se pot face pe NV(nevazute), adica fara a cunoaste efctele reale, influenta acestor modificari.
Un motor in primul rand trebuie sa functioneze corect apoi de crescut puterea ai la o dacia benzina doar doi parametri din care poti jongla: amestec carburant AFR si timing ingnition, adica timpul de aprindere.
Multi oameni cred ca ii dai benzina avans, salti turatia si e de bine...
Cand vorbesc de o modificare trebuie sa sti ce ai defacut, sa faci optimizarile la nceput sa aduci masina cat mai aproape de ce a gandit proiectantul apoi in functie de ce se cere, analizand valorile legate de temperaturi, admisie, gaze evacuare si lichide, monitorizand detonatile si sarcina obtinuta de motor setezi afr optim si timpul de aprindere optim pentru benzina folosita. De obicei se recomanda la setare sa folosesti o benzina inferiara celei utilizate zi de zi.
In astfel de conditi de lucru rezultatele sunt cu totul diferite de ceea ce te astepti, in unele cazuri ca sa functioneze corect este necesar sa scazi puterea. Foarte rar dar...
La modul general vorbind pentru o masina ca 16, 16v de renault se urca cam 10-15%.
Banuiesc ca urmatoarea era legata de cuplu... cuplul si puterea sunt strans legate intre ele, deci cresc proportional.
Comment
-
Multumesc de raspuns, normal ca majoritatea de aici cand isi pun chip vor cai mai multi bineinteles in parametrii de siguranta ai motorului, nu dupa 2 saptamani motorul sa fie facut praf, deci sa inteleg ca e un castig de putere de 10-12%( avand si fiabilitatea asigurata).Un mesaj cu pretul se poate? multumesc
Comment
-
Nu as fi atat de radical, poate nu pica in doua saptamani insa in timp cate putin, sau la consum... Cel mai important este ca motorul sa functioneze corect si sigur apoi puterea, dar daca nu apare o problema legata de ceva mecanic in proportie de 99% castigul este asigurat. Da 10-12% este o crestere optima realizabila in mod curent.
Mai recomand la cei care vor sa faca modificare de soft mai ales custom - sa intretina masina sa-i faca schimburile de ulei si filtre, dar sa nu uite de buji care daca sunt vechi sau de calitate indoielnica aprind defectuos, aducand neregularitati in mers, consum ridicat si lipsa de putere.
Bujiile pe care Dacia le vinde la magazinele autorizate sunt de buna calitate, iar unele exceptinale se invart pe la 100euro setul.
Comment
-
Originally posted by RACINGCODE View PostDaca toti tuneri pun preturi aici am sa pun si eu, iar in privinta deplasatului sigur o sa luam standul sa-l ducem unde vrei.
de altfel s-a inventat si PM-ul nimeni nu ti-a cerut raspuns in acest thread, iar daca vrei clienti nu vorbesti asa ....
Mai usurel in exprimare...Sigur poti aborda problema cu putin capLast edited by Cezar; 12 July 2009, 20:36.beat me if you can !!!
Comment
-
Originally posted by GGI78 View Post@PWR... nu cred ca ai varsta si experienta lu' Sebi... ar trebui sa-ti revizuiesti un pic atitudinea
@Cezar : ai dreptate m-am turat putin, iertare dar nu suport oamenii carora le pui o intrebare simpla si primesti ca raspuns o insiruire de cuvinte care de fapt nu iti spun nimic ci dimpotriva te ia la misto!
oare voi nu v-ati tura in cazul meu?
IN CEEA CE MA PRIVESTE, ACEASTA DISCUTIE IA SFARSIT PRIN ACEST POST.beat me if you can !!!
Comment
-
Originally posted by PWR View Postbaaai a fost numai o intrebare....pod ca nu ma intereseaza daca TU mare "tuner" vorbesti asa cu omul, imi dau seama cam ce fel de harta unicat faci!!!!!!!!!!!!!!
de altfel s-a inventat si PM-ul nimeni nu ti-a cerut raspuns in acest thread, iar daca vrei clienti nu vorbesti asa ....
Mai usurel in exprimare...Sigur poti aborda problema cu putin cap
In mod particular nu vreau sa lucrez cu oameni ca tine.
Am sa te rog sa fi respectuos, civilizat.
Atentie: REPET: nu am deschis acest topic pentru un caz particular RACINGCODE ci pentru oricine vrea sa discute, desigur mai putin ca la piata.
Suntem in piata dar aici nu e la piata!
Originally posted by L3on View PostLa asa o intrebare asa raspuns....Pun un Iveco la bataie sa mutam standul :P
Uite am sa-ti explic cate ceva si poate ca am gresit ca nu am pus mai devreme insa nu cred ca aici era locul cel mai potrivit... dar o legam noi cumva de titlu.
Standul este o scula pe care un om care urmareste sa faca interventii serioase in zona auto, in special engineering, este bine sa o aiba. Nu e obligatoriu, nu este ceva fara de care sa pice cerul, insa "Noblesse oblige" .
Sunt mult masuratori de facut la care trebuie sa ai acuratete, conditii similare... conditii de laborator si astea nu se pot face sau nu e bine sa le faci pe strada.
Deasemenea un stand de masurare performant este intotdeauna fix.
Are multe piese in miscare, piese mari grele si se tareaza, echilibreaza inate de utilizare. Volanta de ex care se invarte f repede are 1000kg. Tot standul sare de 5t.
Locul pentru a monta acest stand este un loc special, se foloseste o anumita fundatie, cu anumita armare, pe anumit sol, nisip, pietris beton... construit la cote fixe si cu o abatere a planului orizontal de max un grad.
Cine face constructii stie ca abatere de un grad e aproape imposibil de realizat si totusi cu topometrist si expert in fundarea de macarale s-a reusit.
In rest va inchipuiti si intelegeti si voi.
Sigur ca nu imi place sa fac o masina oriunde, ne-am obisnuit sa lucram asa cum este normal la un anumit standard in adevaratul sens.
Daca este totusi o masina speciala, trebuie facuta , setata pe o anumita proba, sau anumite conditi speciale se plateste pe masura si se face lucrarea ...
Comment
Comment