OFF: Ce rezultat a scos RS-ul inainte si dupa soft?asta daca nu e confidential.Sunt curios mai mult pentru ca circula o vorba cum ca RS3 ar avea defapt undeva la 260cp stock insa pe piata din cauza taxelor in functie de putere care o practica alte tari e declarat cu 250cp.
Mustang dynamometer in romania awd
Collapse
X
-
-
Originally posted by Alex_MIU View PostOFF: Ce rezultat a scos RS-ul inainte si dupa soft?asta daca nu e confidential.Sunt curios mai mult pentru ca circula o vorba cum ca RS3 ar avea defapt undeva la 260cp stock insa pe piata din cauza taxelor in functie de putere care o practica alte tari e declarat cu 250cp.
Renault Megane III RS
- puterea / cuplul declarate de producator 250 / 340
- puterea / cuplul relevate pe dyno Mustang 239 / 339
- puterea / cuplul dupa resoftare Racing Code, relevate pe dyno Mustang 295 / 400
Originally posted by Cristi4Speed View PostIn visele mele cele mai roz am Subaru...este doar un imposibil care sper sa devina realitate...
E important sa crezi si la lasi mintea sa incerce sa gaseasca cele mai bune variante.
Comment
-
Mai avea si alte modificari mecanice sau doar din soft s-au obtinut cei aproape 60cp?Intreb pentru ca am un prieten cu R26 are admisie,decat pipe(sau cum se scrie),evacuare Miltek pe 70mm,intercooler si soft si bate cam la un 260-270cp reali.
Comment
-
Noi am modificat R26 dar e altceva. Unde a testat puterea de 260 - 270cp?
Pe modelul Megane III RS situatia e diferita, e alta masina, difera foarte multe mecanice, electronica nu se compara. Am mai vazut valori asemnatoare declarate si de alti tuneri dar nu testate.
Noi declaram modificarea standard la 285 dar daca toti parametrii au fost in regula am mai ridicat putin nivelul si trebuie sa ma credeti pe cuvant ca nu era maxim cu limita de siguranta.
De altfel intreb unde s-a masurat puterea respectiva pentru ca nu este corect sa compari cifre masurate cu cifre declarate.Last edited by RACINGCODE; 1 April 2012, 17:35.
Comment
-
Nu a masurato,e o putere estimata dupa felul cum merge masina pe 402m in comparatie cu altele de 260-270cp masurate.
Comment
-
alea-s exact povesti de adormit copii ... ca merge la fel ca o masina de 270 cai )
Mai conteaza greutatea,aderenta,greutatea soferului,plecarea,cutia...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postalea-s exact povesti de adormit copii ... ca merge la fel ca o masina de 270 cai )
Mai conteaza greutatea,aderenta,greutatea soferului,plecarea,cutia...
Conteaza si pilotul enorm, cate o zecime mai bine la schimbarea de treapta si spui ca are soft pe 400m.
In plus de asta vreau sa va spun din experienta ca in lumea asta auto se minte mult.
Mint producatorii, mint tunerii, dar desigur ca sunt si masini, tuneri corecti.
Cu toatea astea este foarte greu sa te lupti cu valorile declarate, caii putere se castiga greu, in unele situatii chiar foarte greu.
Imposibil sa bati internetul sau hartia aceastea suporta orice pe cand dyno iti spune verede-n fata realitatea.
Comment
-
-
Originally posted by Carmelo View PostPana la urma cum ramane??
Ca din lista asta
1. CataFOF
2. alessandro
3. Carmelo
4. aleXpeed
5. Valentin_N
6. 60fug
7. Doc
8. Doc2
9. kkhheelloo
10. fuguletz
11. FelixB
12. Rius
.....vad ca se subtieza treaba.
Daca va vorbiti din timp si doriti putem reprograma oricand dyno-day-ul.
Comment
Comment