Un om informat are mai multe sanse.
Un stand este foarte important insa el nu rezolva toate problemele si nici nu te scuteste in totalitate de mersul pe strada.
Standul are aplicatii auto-moto.
Standul este profesional de productie americana si e configurat in functie de cerintele noastre exprese.
Este denumit ca fiind un veritabil:
Chassis Dynamometers
Este un stand cu "franare" cu absortie deputere de 900cp doar pe o axa, ulterior putand fi utilat si cu a doua "frana". Corect se spune un stand cu sarcina.
Considerand ca 900cp franare pe o axa este suficient fiind extrem de rare daca nu inexistente masnile care necesita franare dubla si sa ajunga la 1800cp franati.
De masurat poate sa masoare mai mult 1500cp pe axa si 2500 pe ambele axe.
Nu este un stand de hoby ci dimpotriva un heavy duty industrial.
Isi pastreaza acuratetea masuratorilor nedand abateri de la un test la altul.
Factorii extermi care pot influenta masuratoarea sunt monitorizati si cand vorbim de asta ne referim la temperatura, umiditate si presiune atmosferica.
Se foloseste pentru monitorizare o statie meteo integrata la sistem.
Sarcina se obtine foarte elegant printr-o metoda avansata electric cu ajutorul principiului curentilor EDDY, avand un mare avantaj in fata celor cu frana efectiva sau cu sarcina hidraulica unde lichidele se incalzesc, trebuiesc pauze in functionare , apar abateri de masurare dupa cateva teste...
Ca pe orice stand masina trebuie ancorata foarte bine asa ca s-a ales un sistem profi de fixare a ancorelor de baza 4 la numar, doua in fata si respectiv doua in spate:
Sunt situate la nivelul solului ca sa nu incurce accesul, lafel ca si gurile pentru extractoarele de gaze, doua la numar cu diametru de 100mm:
Sigur inca nu e gata, mai sunt de facut prelucrari minore ce tin mai mult de design dcat de functionalitate.
Pentru a simplifica modul de lucru inaninte de a pne masina pe stand exista un canal de vizitare, service unde se inspecteaza masina si se fixeaza ancorele pe caroserie.
Racirea si simularea reala a ventilatiei se face cu doua ventilatoare imense de 2,5KW -380v fiecare.
Standul are un pupitru de comanda care nu este inca montat
si un tablou electronic de forta aceeasi marca.
Standul are posibilitaea de a primi mai multe tipuri de masini cu diferite lungimi desi este fix constructiv. Ese fix pentru ca s-a considerat ca o masuratoare exacta poate fi influentata de miscarea bancurilor de lucru. El cantareste aprape 6t, este extrem de bine acorat in fundatie care nu are abatere de nici macar un grad.
Am ales modelul ingropat pentru eficienta in lucru, eleganta, zgomot mai redus si accesibilitate mai buna.
Un stand este foarte important insa el nu rezolva toate problemele si nici nu te scuteste in totalitate de mersul pe strada.
Standul are aplicatii auto-moto.
Standul este profesional de productie americana si e configurat in functie de cerintele noastre exprese.
Este denumit ca fiind un veritabil:
Chassis Dynamometers
Este un stand cu "franare" cu absortie deputere de 900cp doar pe o axa, ulterior putand fi utilat si cu a doua "frana". Corect se spune un stand cu sarcina.
Considerand ca 900cp franare pe o axa este suficient fiind extrem de rare daca nu inexistente masnile care necesita franare dubla si sa ajunga la 1800cp franati.
De masurat poate sa masoare mai mult 1500cp pe axa si 2500 pe ambele axe.
Nu este un stand de hoby ci dimpotriva un heavy duty industrial.
Isi pastreaza acuratetea masuratorilor nedand abateri de la un test la altul.
Factorii extermi care pot influenta masuratoarea sunt monitorizati si cand vorbim de asta ne referim la temperatura, umiditate si presiune atmosferica.
Se foloseste pentru monitorizare o statie meteo integrata la sistem.
Sarcina se obtine foarte elegant printr-o metoda avansata electric cu ajutorul principiului curentilor EDDY, avand un mare avantaj in fata celor cu frana efectiva sau cu sarcina hidraulica unde lichidele se incalzesc, trebuiesc pauze in functionare , apar abateri de masurare dupa cateva teste...
Ca pe orice stand masina trebuie ancorata foarte bine asa ca s-a ales un sistem profi de fixare a ancorelor de baza 4 la numar, doua in fata si respectiv doua in spate:
Sunt situate la nivelul solului ca sa nu incurce accesul, lafel ca si gurile pentru extractoarele de gaze, doua la numar cu diametru de 100mm:
Sigur inca nu e gata, mai sunt de facut prelucrari minore ce tin mai mult de design dcat de functionalitate.
Pentru a simplifica modul de lucru inaninte de a pne masina pe stand exista un canal de vizitare, service unde se inspecteaza masina si se fixeaza ancorele pe caroserie.
Racirea si simularea reala a ventilatiei se face cu doua ventilatoare imense de 2,5KW -380v fiecare.
Standul are un pupitru de comanda care nu este inca montat
si un tablou electronic de forta aceeasi marca.
Standul are posibilitaea de a primi mai multe tipuri de masini cu diferite lungimi desi este fix constructiv. Ese fix pentru ca s-a considerat ca o masuratoare exacta poate fi influentata de miscarea bancurilor de lucru. El cantareste aprape 6t, este extrem de bine acorat in fundatie care nu are abatere de nici macar un grad.
Am ales modelul ingropat pentru eficienta in lucru, eleganta, zgomot mai redus si accesibilitate mai buna.
Comment