If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In caz ca se mai intreba cineva, suruburile de roti de logan cu jante de tabla si cele de jante de aliaj de origine sunt identice daca sunt monobloc, fara saiba. E un surub cu guler conic de 60 de grade, filet M12, pas de 1,5
Cine nu crede sa caute in configuratorul asta loganul. Suruburile cu saiba nu merg pe jante de tabla.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Si eu am mers 2 ani cu suruburile de la jantele de aliaj la jantele de tabla de origine dar suprafata de contact intre surub si janta nu e la fel. Am comandat niste jante KFZ Stahlrad si antifurturi de la McGard cu guler pentru jantele de tabla. Antifurturile au coduri diferite: 27204 in stanga pentru aluminiu is 28028 in dreapta pentru tabla.
Corect, ai dreptate cu jantele de tabla de origine care vin cu guler conic.
Pentru cei care vor sa puna jante care nu sunt de origine, sa verifice gulerul de pe janta sa se pupe cu prezonul.
Am vazut o janta din aia la Norauto si nu mi se pare diferita de cele de origine ca forma a orficiilor de surub. Site-ul KFZ nu zice nimic de suruburi.
Last edited by einstein1984; 18 October 2011, 10:36.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
E la fel ca cea de origine la gauri deci acum umblu sa schimb bolturile sferice cu cele conice.
Aia de la magazin sustin in continuare ca la jantele de tabla merg prezoane cu cap sferic si la cele de aliaj din alea cu cap conic. Le-am zis ca loganul e masina speciala si sa uite de regula deci mi le schimba.
Aseara pe un frig crunt, m-a apucat harnicia, considerand ca s-a facut cam frig afara pentru a mai merge cu anvelopele de vara, am dat jos jantele de aliaj si le-am pus pe cele de tabla, cu prezoanele aferente(originale), deasemenea m-am gandit sa montez si un set de prezoane "anti-hoti" marca "loki" pentru logan, problema lor este ca sunt la fel de lungi precum prezoanele jantelor de aliaj. Dupa strangerea prezoanelor antifurt, reflexiv am vrut sa rotesc una din rotile de pe fata, marea mirare fiind sa constat ca sunt blocate, cauza fiind lungimea prea mare a prezonului antifurt, el atingand in piesa din spatele discului, pe rotile din spate nu am intampinat aceasta problema.
Concluzie este mare grija la lungimea prezonului, nu numai la conicitate, eu acuma daca nu le mai pot returna, trebuie cumva sa le scurtez 2-3 mm la strung, sau sa imi iau inca un set de prezoane antifurt mai scurte iar pe actualele sa le pastrez pentru jantele de aliaj.
Cata29 ce sa faci cu 35-40 mm? Poate daca ai distantiere, prezoanele cumparate de mine au 28mm filet(55mm tot prezonul), pentru table sunt lungi, dar numai bune pentru jantele de aliaj.
salut!!mi-am pus si eu jante de aliaj..de alfa..4x98.la prezoane se potrivesc chiar daca loganul are 4x100..problema este ca nu se infileteaza prezonul destul..el la jnate mi-a dat prezoane mai mulgi dar nu se potriveste filetul..am fost la strungar mi-a facut prezoane si mi-a zis ca trebuie sa le duc la tratament inainte sa le pun pe masina..ce tratament mi-ar trebui..daca stie cioneva plz....D..ms anticipat
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment