intercooler pe benzinar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • intercooler pe benzinar?

    am vazut ca din motorul de 65cp dci au scos 70 prin montarea unui intercooler.
    se poate pe benzinar?
    eu cred ca da si se castiga ceva putere.un 16valve ar lua vreo 10cp in plus.
    nu stiu daca ar trebui modificat si softul.remapat
    aveti ceva idei?

  • #2
    remapat....inseamna sa modifici parametri de fabrica care sunt facuti pt durata masini....si pt o putere optima....kestia asta cu remaparea este ceva de genu, impingerea limitelor....si intradevar undeva la 10 cai....
    JUST ME.....30-rdd......

    Comment


    • #3
      pe benzinar nu stiu daca se poate,oricum ideea e buna ca se face o racire mai buna la motor prin acest intercoler(mai ales daca iti place sa ii dai la blana)

      Comment


      • #4
        supercar ce racire la motor, intercoolerul e practic pt ca sa intre aer MAI RECE in motor nu ca sa-l raceasca(motorul)
        practic se poate pune, un montaj fain pt aer rece ar fi o tzava din motor, un radiator pus un bara jos si dupa el(dar situat in compartimentul motor) filtrul, ar intra aer mai rece, acum cat ar ajuta nu prea stiu, daca se gaseste cineva sa-si riste intre 600-1000 lei ca sa faca un test...

        Comment


        • #5
          aha ... scuze eu aveam impresia ca e pentru racirea motorului,un fel de radiator in plus.

          Comment


          • #6
            eu stiu ca intercolerul e radiatorul ptr ulei scuzati-ma daca ma insel

            sigpic

            Comment


            • #7
              sonykel, eu mai auzisem ca e pt racirea de ulei de la turbina, dar oricum, ideea ce am prezentat-o cred ca ar duce la o oarecare imbunatatire a perf, din mom ce aeru va fi mai rece

              Comment


              • #8
                intercooler se pune doar pe motor cu turbo
                aerul este bagatde turbina cu presiune prin intercooler unde se raceste si isi micsoreaza volumul dupa care o data intrat in camera de ardere unde sunt temperaturi mari isi mareste volumul si produce o explozie mai puternica. si implicit putere mai mare.
                la un motor aspirat un intercooler pe admisie il gatuie de tot.
                Last edited by GFN; 12 November 2007, 10:23.
                Captain of the black pearl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by rdd30
                  remapat....inseamna sa modifici parametri de fabrica care sunt facuti pt durata masini....si pt o putere optima....kestia asta cu remaparea este ceva de genu, impingerea limitelor....si intradevar undeva la 10 cai....
                  stiu ce este remapare dar cu un intercooler automat intra mai mult aer.
                  rolul intercoolerului este de a raci aerul si automat intra mai mult aer in piston.
                  deci aerul daca isi micsoreaza volumul si intra mai mult eu zic ca se poate umbla si la soft pentru optimizarea amestecului.
                  da exista si radiator de ulei.masinile de curse si cele sportive care de regula merg in ture au.oltcitul de exemplu avea radiator de ulei.
                  si radiator pentru apa de asemenea cele de curse il au mult mai mare sau au de regula in portbagaj altele suplimentare.

                  Comment


                  • #10
                    modificari se pot face o groaza ....ca e posibil cam orice.....acum depinde si de maniile fiecaruia....
                    JUST ME.....30-rdd......

                    Comment


                    • #11
                      poate la benzinar aspirat va referiti la Cold Air Intake
                      Intercooler se pune pe turbinate doar...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by suru
                        stiu ce este remapare dar cu un intercooler automat intra mai mult aer.
                        rolul intercoolerului este de a raci aerul si automat intra mai mult aer in piston.
                        deci aerul daca isi micsoreaza volumul si intra mai mult eu zic ca se poate umbla si la soft pentru optimizarea amestecului.
                        da exista si radiator de ulei.masinile de curse si cele sportive care de regula merg in ture au.oltcitul de exemplu avea radiator de ulei.
                        si radiator pentru apa de asemenea cele de curse il au mult mai mare sau au de regula in portbagaj altele suplimentare.
                        La motoarele cu turbo (compresor sau suflanta), aerul comprimat de acestea se incalzeste si este adus de intercooler la o temperatura mai mica dar nu mai mica decit cea ambianta (fizic nu este posibil altfel), deci la benzinar fara turbo nu rezolvi nimic prin montarea unui intercooler, doar cum a spus cristi, cu un cold air intake. Am mai vazut la masini performante, pe intercooler avea montate duze de NoS, pt o racire suplimentara (asa se poate scadea temperatura aerului din intercooler mai jos decit cea ambianta dar cu costuri enorme).

                        Comment


                        • #13
                          http://www.autoconcret.ro/content/view/632/41/

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google