Originally posted by SoNyKeL
View Post
Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ma uitam prin datele tehnice ale loganurilor si am vazut asa: golanca mea 16v are undeva la 148nm, diselul de 85cp are undeva la 200nm, tu ai 260nm. Acum va intreb cat de mult ajuta nm la o liniuta comparativ cu cai putere si cat de mult ma ajuta nm la drum lung, depasiri de la 120 incolo, drumuri spre munte cu serpentine (pante ect.) comparativ cu cp???? Practic ce anume imi este mai util sa fac o depasire in siguranta, o "liniuta" , atacarea unei pante in forta ect. nm sau cp???? Intreb pentru cunostinta mea generala nu pentru a starni controverse si intreb tocmai pentru ca masina mea are cp destui dar la capitolul nm sta cam prost comparativ cu diselurile.sigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
-
chiptuning/flashtuning/obdtuning = acelasi lucru ,doar difera metodele prin care sunt rescrise noile setari,la unele masini nu se poate rescrie prin OBD si se dezlipeste chipul,care este apoi rescris.
Este adevarat ce zice Seba,odata ai resoftat si apoi alt chip,nu ii vad rostul,oricum se vor folosi doar un set de setari,si nu ambele,doar ca una dintre ele probabil o sa aibe setari mai agresive,pe care le puteai direct copia in ECU,si era acelasi lucru ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by tezeu View PostMa uitam prin datele tehnice ale loganurilor si am vazut asa: golanca mea 16v are undeva la 148nm, diselul de 85cp are undeva la 200nm, tu ai 260nm. Acum va intreb cat de mult ajuta nm la o liniuta comparativ cu cai putere si cat de mult ma ajuta nm la drum lung, depasiri de la 120 incolo, drumuri spre munte cu serpentine (pante ect.) comparativ cu cp???? Practic ce anume imi este mai util sa fac o depasire in siguranta, o "liniuta" , atacarea unei pante in forta ect. nm sau cp???? Intreb pentru cunostinta mea generala nu pentru a starni controverse si intreb tocmai pentru ca masina mea are cp destui dar la capitolul nm sta cam prost comparativ cu diselurile.
Originally posted by GGI78 View PostFelix... intrebare de baraj... ce presiune ai in turbo avand in vedere ca cei de la Dacia au dus turbina la 2,3 bar pentru cei 85CP ?
asta e masina mea si foarte mandru de ea http://www.loganclub.ro/forum/my_ride-f6.htmlLast edited by Cristi_Xp; 5 January 2008, 11:42.
Comment
-
off topic multumesc dsign pentru aprecieri si nu numai lui,respectul nu vine implicit cu virsta,miam pus virsta ca nu mie rusine cu ea nu pentru a primi mai mult respect
sa revenim la oile noastre ieri am fost la dacia sa imi schimb un brat si am discutat cu cel care mia vindut calculatorul de renault sport(inginer la dacia) si cu cel de la pitesti care le face mia zis ca motorul de 1.5 dci fara sa schimbi turbina,injectoarele (ceva de 6 diuze- asa am priceput eu) si mai este ceva la rampa (nu miam notat ce -mai bine era ) ,chiuloasa si interculer(aici am inteles ca il ai mai mare) nu se pot obtine doar din soft si interculer 103 cp si 260 nm.De la 65 se poate duce unde va la 85(mai mult sau mai putin) si pina pe la 200 210 nm cuplu.Probabil daca ai dat jos catalizatorul ai mai obtinut un 4-5 cp.Totusi sa zicem ca ai ajuns (cu indulgenta desi nu prea cred - nu pe tine ci pe cel care tia scos graficul) probabil o sa ai un motor de 10 000 km (daca limitele sunt duse la extrem fiabilitatea scade drastic).Orice grafic poate fi minarit(lucrez in domeniul software asa ca stiu ca pe calculator se poate face orice) mai ales de cei care se pot lauda ca fac tunung de tuning.Cred ca ar trebui sa mai lasam si noi si felixb din atitudine.Normal omul are harta(manarita mai mult sau mai putin - inca o data nu de tine ci de omul de la tuning),masina ii trage mult mai bine decit una normala asa ca asta este,nu are rost sa ne ambalam atita pentru nimic.Orice modificare isi face un om daca lui ii place am ziso si o mai zic o data pentru el este cea mai buna si cea mai frumoasa.inchei aici ca sa nu mai aberez so folosesti sanatos si sa te bucuri de ea (daciana) multi km de aici inainte si la fel va urez si voua tuturor care aveti loganuri sau alte masini.toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla
Comment
-
Originally posted by virtualmansorin View Postoff topic multumesc dsign pentru aprecieri si nu numai lui,respectul nu vine implicit cu virsta,miam pus virsta ca nu mie rusine cu ea nu pentru a primi mai mult respect
sa revenim la oile noastre ieri am fost la dacia sa imi schimb un brat si am discutat cu cel care mia vindut calculatorul de renault sport(inginer la dacia) si cu cel de la pitesti care le face mia zis ca motorul de 1.5 dci fara sa schimbi turbina,injectoarele (ceva de 6 diuze- asa am priceput eu) si mai este ceva la rampa (nu miam notat ce -mai bine era ) ,chiuloasa si interculer(aici am inteles ca il ai mai mare) nu se pot obtine doar din soft si interculer 103 cp si 260 nm.De la 65 se poate duce unde va la 85(mai mult sau mai putin) si pina pe la 200 210 nm cuplu.Probabil daca ai dat jos catalizatorul ai mai obtinut un 4-5 cp.Totusi sa zicem ca ai ajuns (cu indulgenta desi nu prea cred - nu pe tine ci pe cel care tia scos graficul) probabil o sa ai un motor de 10 000 km (daca limitele sunt duse la extrem fiabilitatea scade drastic).Orice grafic poate fi minarit(lucrez in domeniul software asa ca stiu ca pe calculator se poate face orice) mai ales de cei care se pot lauda ca fac tunung de tuning.Cred ca ar trebui sa mai lasam si noi si felixb din atitudine.Normal omul are harta(manarita mai mult sau mai putin - inca o data nu de tine ci de omul de la tuning),masina ii trage mult mai bine decit una normala asa ca asta este,nu are rost sa ne ambalam atita pentru nimic.Orice modificare isi face un om daca lui ii place am ziso si o mai zic o data pentru el este cea mai buna si cea mai frumoasa.inchei aici ca sa nu mai aberez so folosesti sanatos si sa te bucuri de ea (daciana) multi km de aici inainte si la fel va urez si voua tuturor care aveti loganuri sau alte masini.
Comment
-
Originally posted by virtualmansorin View Postdaca ai curaj sa o lasi pe mina si talpa mea nici o problema( o sa vin cel tirziu pina in primavara la bucuresti)
Comment
-
Originally posted by felixb View Post1,2 ...NU CRED CA presiunea pe 85cp este 2,3
Comment
-
Originally posted by virtualmansorin View Postam zis curaj (in mod delicat) sa nu zic altceva
Comment
-
am luat masina lui cristi xp si mam dat cu ea un pic si nu prea tare si omul a zis ca nu mio mai da,cum iam zis si la bigman ca nu ma mai dau tare cu masina mea nu mai merg la 7000 de ture schimb numai la 5000 5500 maxim,asa ca daca o lasi pe mina si piciorul meu sa ii dau ingura sa vad ce poate sar putea sa scada si mai drastic viata pieselor de la masina ta(deci numai cine nu are multa minte isi da masina pe mina si piciorul meu )
la buzias am mers cu masina cu motorul fierbind(imi iesiau aburi de la motor) si pe pana vreo 3-400 de metritoora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla
Comment
-
Originally posted by virtualmansorin View Postam luat masina lui cristi xp si mam dat cu ea un pic si nu prea tare si omul a zis ca nu mio mai da,cum iam zis si la bigman ca nu ma mai dau tare cu masina mea nu mai merg la 7000 de ture schimb numai la 5000 5500 maxim,asa ca daca o lasi pe mina si piciorul meu sa ii dau ingura sa vad ce poate sar putea sa scada si mai drastic viata pieselor de la masina ta(deci numai cine nu are multa minte isi da masina pe mina si piciorul meu )
Comment
-
Originally posted by SoNyKeL View Postuite acum am inteles si eu , ce bine era daca se zicea asa de la inceput si nu se ajungea la jigniri dar asta e...Originally posted by felixb View PostCe bine era daca nu incepeai cu mistoul...Oricum, mi-a trecut.
bine ca v-a trecut....putem continua discutia calumea, sper...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment