Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da-i "go advanced" si de acolo alegi optiunea "manage atachments" si uplodezi cate una si dupa ce le incarci pe toate le trimiti, sau intra pe mess ,yahoo, la ,id-ul meu "brutusanf" si ti le pun eu
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #32
      frumoasa foc masinuta (vazuta si pe live) ... spor la imbunatatit

      Comment


      • #33
        Originally posted by CAnnabYS
        frumoasa foc masinuta (vazuta si pe live) ... spor la imbunatatit
        DA MC omu esty un dragut.
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • #34
          sunt curios unde ai tu 103 cp,la roata sau la arbore.oricum arata belea masina si as vrea sa simt si eu 260 nm in spate.un cost aproximativ?
          aici sau pm.
          sigpic........restul e NoSpeedLimit

          Comment


          • #35
            frumoasa masina ... belea belea ... va spun eu cate ceva pana va dezvaluie el, ca sa experimentati si sa va mai incit putin...
            intercoolerul este imens baban rau, chiar si fata de cel de 85cp ... este usor vizibil in partea de jos a masinii, unde la altele este montat rad clima, turbina este cea clasica, este reglata sa lucreze la presiune putin marita, injectoarele au un altfel de reglaj, garda este micorata, amortizoare si arcuri sport, un alt atu ... nema catalizator... cred ca am spus destule ... care aveti timp de mesterit si nu aveti ce face cu banii, sariti pe masini....mai multe detalii va va furniza proprietarul.
            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

            Comment


            • #36
              Cei 103cp sunt la roata normal pt ca un dynamometru asta face
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #37
                eu zic ca este asa: bullshit de la "tunerul" de chipuri (felix este un om care da banu' sa iasa, iar marele "tunator" de softuri l-a ginit si a zis sa-i salte nitel banul)

                crima pt rahatul de motor pe care ni l-au bagat francezii pe git (felix simte acum doar euforia data de ceva motorina in plus, care-i intra in cilindrii)

                crima pt turbina aia care si asa este sensibila (vezi taxiurile care umplu service-urile)

                crima pentru transmisia care nu este proiectata sa suporte asa ceva

                de fapt, orice piesulita din scumpa noastra masinuta este proiectata sa suporte anumite sarcini... calculele se fac cit de cit acoperitor, insa nu prea mult, pentru ca deja constructia devine prea costisitoare.Sunt niste aspecte logice care trebuiesc luate in seama

                Am avut onoarea sa-l cunosc pe Felix inaintea voastra, este un om deosebit, insa imi pare rau, dragule felix, ca cineva isi bate joc de tine si de banutii tai.

                Sa fie intr-un ceas bun si sa n-ai probleme, insa sa stii ca fierul nu glumeste, fierul lucreaza. Un curs despre motoare (mai ales MAC-uri) ti-ar prinde bine.



                Nu mi-as dori ca ceea ce ai facut tu la motoreanu sa fie luat de exemplu de catre ceilalti.

                Apropo: frinele ce zic?

                Succes
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #38
                  nu ma asteptam sa duca turbina stock de pe motorul de 65CP pana la 103CP

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by felixb
                    Cei 103cp sunt la roata normal pt ca un dynamometru asta face
                    Din cite am inteles din ceva discutii, care se purtau pe alte forumuri acu ceva vreme, ca dinamometrele de la noi au un "algoritm" cu care iti dau puterea la arborele cotit, nu la roata, dar tot ce se poate sa fi inteles eu gresit.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by dsign
                      eu zic ca este asa: bullshit de la "tunerul" de chipuri (felix este un om care da banu' sa iasa, iar marele "tunator" de softuri l-a ginit si a zis sa-i salte nitel banul)

                      crima pt rahatul de motor pe care ni l-au bagat francezii pe git (felix simte acum doar euforia data de ceva motorina in plus, care-i intra in cilindrii)

                      crima pt turbina aia care si asa este sensibila (vezi taxiurile care umplu service-urile)

                      crima pentru transmisia care nu este proiectata sa suporte asa ceva

                      de fapt, orice piesulita din scumpa noastra masinuta este proiectata sa suporte anumite sarcini... calculele se fac cit de cit acoperitor, insa nu prea mult, pentru ca deja constructia devine prea costisitoare.Sunt niste aspecte logice care trebuiesc luate in seama

                      Am avut onoarea sa-l cunosc pe Felix inaintea voastra, este un om deosebit, insa imi pare rau, dragule felix, ca cineva isi bate joc de tine si de banutii tai.

                      Sa fie intr-un ceas bun si sa n-ai probleme, insa sa stii ca fierul nu glumeste, fierul lucreaza. Un curs despre motoare (mai ales MAC-uri) ti-ar prinde bine.



                      Nu mi-as dori ca ceea ce ai facut tu la motoreanu sa fie luat de exemplu de catre ceilalti.

                      Apropo: frinele ce zic?

                      Succes
                      stii chestia aia cu 'baiat bun si cu bani, usor de pacalit' mi-a placut..chiar nu recomand nimanui sa faca modificarile mele, din singuru motiv de a le fi facut numai eu. si daca ar fi sa o iau d la inceput, as face aceleasi modificari...comparatia cu taxiurile nu mi se pare potrivita(ei nu au grija de motor,baga motorina proasta, nu schimba uleiul la timp.....)mi s-a parut ca esti prea patimas..oare de ce?
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by felixb
                        stii chestia aia cu 'baiat bun si cu bani, usor de pacalit' mi-a placut..chiar nu recomand nimanui sa faca modificarile mele, din singuru motiv de a le fi facut numai eu. si daca ar fi sa o iau d la inceput, as face aceleasi modificari...comparatia cu taxiurile nu mi se pare potrivita(ei nu au grija de motor,baga motorina proasta, nu schimba uleiul la timp.....)mi s-a parut ca esti prea patimas..oare de ce?
                        era sa uit....e buna chestia cu studiu motoarelor,oricum mersi de sfat, la entuziasmul care il traiesc mi-a scapat
                        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                        Comment


                        • #42
                          ps putin off topic : se merita sa scoti dintr-un 85 de cai -105cp cu o remapare si ce probleme pot aparea ....si daca ar mai trebui facut ceva la motor ca sa poata sa suporte mai usor ....acei nm in plus ....???

                          Comment


                          • #43
                            caii putere se masoara la arbore si la roata,eu stiu ca la noi in tara nu este un dyno care sa masoare caii la arbore pt ca presupune sa dea motorul jos.oricum sa ai 103 la roata e ceva.respect man pentru investitie.
                            sigpic........restul e NoSpeedLimit

                            Comment


                            • #44
                              Si atunci loganurile stock au puterea data de producator la roata sau la arborele cotit? Nu de alta dar inainte de a tuna un DCI a fost masurata puterea si a iesit ceva de genul 67 CP (din 65 dati de fabrica).

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Jonivip
                                se merita sa scoti dintr-un 85 de cai -105cp cu o remapare si ce probleme pot aparea ....si daca ar mai trebui facut ceva la motor ca sa poata sa suporte mai usor ....acei nm in plus ....???
                                Probleme nu pot aparea, singura chestie e sa faci remaparea dupa 10.000 km. Cutia fiind JR5 suporta mai bine acei Nm in plus, deci mai greu sa se strice.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google