Da-i "go advanced" si de acolo alegi optiunea "manage atachments" si uplodezi cate una si dupa ce le incarci pe toate le trimiti, sau intra pe mess ,yahoo, la ,id-ul meu "brutusanf" si ti le pun eu
Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
frumoasa foc masinuta (vazuta si pe live) ... spor la imbunatatit
Comment
-
Originally posted by CAnnabYSfrumoasa foc masinuta (vazuta si pe live) ... spor la imbunatatit
Comment
-
frumoasa masina ... belea belea ... va spun eu cate ceva pana va dezvaluie el, ca sa experimentati si sa va mai incit putin...
intercoolerul este imens baban rau, chiar si fata de cel de 85cp ... este usor vizibil in partea de jos a masinii, unde la altele este montat rad clima, turbina este cea clasica, este reglata sa lucreze la presiune putin marita, injectoarele au un altfel de reglaj, garda este micorata, amortizoare si arcuri sport, un alt atu ... nema catalizator... cred ca am spus destule ... care aveti timp de mesterit si nu aveti ce face cu banii, sariti pe masini....mai multe detalii va va furniza proprietarul.
Comment
-
Cei 103cp sunt la roata normal pt ca un dynamometru asta face
Comment
-
eu zic ca este asa: bullshit de la "tunerul" de chipuri (felix este un om care da banu' sa iasa, iar marele "tunator" de softuri l-a ginit si a zis sa-i salte nitel banul)
crima pt rahatul de motor pe care ni l-au bagat francezii pe git (felix simte acum doar euforia data de ceva motorina in plus, care-i intra in cilindrii)
crima pt turbina aia care si asa este sensibila (vezi taxiurile care umplu service-urile)
crima pentru transmisia care nu este proiectata sa suporte asa ceva
de fapt, orice piesulita din scumpa noastra masinuta este proiectata sa suporte anumite sarcini... calculele se fac cit de cit acoperitor, insa nu prea mult, pentru ca deja constructia devine prea costisitoare.Sunt niste aspecte logice care trebuiesc luate in seama
Am avut onoarea sa-l cunosc pe Felix inaintea voastra, este un om deosebit, insa imi pare rau, dragule felix, ca cineva isi bate joc de tine si de banutii tai.
Sa fie intr-un ceas bun si sa n-ai probleme, insa sa stii ca fierul nu glumeste, fierul lucreaza. Un curs despre motoare (mai ales MAC-uri) ti-ar prinde bine.
Nu mi-as dori ca ceea ce ai facut tu la motoreanu sa fie luat de exemplu de catre ceilalti.
Apropo: frinele ce zic?
Succes
Comment
-
Originally posted by felixbCei 103cp sunt la roata normal pt ca un dynamometru asta face
Comment
-
Originally posted by dsigneu zic ca este asa: bullshit de la "tunerul" de chipuri (felix este un om care da banu' sa iasa, iar marele "tunator" de softuri l-a ginit si a zis sa-i salte nitel banul)
crima pt rahatul de motor pe care ni l-au bagat francezii pe git (felix simte acum doar euforia data de ceva motorina in plus, care-i intra in cilindrii)
crima pt turbina aia care si asa este sensibila (vezi taxiurile care umplu service-urile)
crima pentru transmisia care nu este proiectata sa suporte asa ceva
de fapt, orice piesulita din scumpa noastra masinuta este proiectata sa suporte anumite sarcini... calculele se fac cit de cit acoperitor, insa nu prea mult, pentru ca deja constructia devine prea costisitoare.Sunt niste aspecte logice care trebuiesc luate in seama
Am avut onoarea sa-l cunosc pe Felix inaintea voastra, este un om deosebit, insa imi pare rau, dragule felix, ca cineva isi bate joc de tine si de banutii tai.
Sa fie intr-un ceas bun si sa n-ai probleme, insa sa stii ca fierul nu glumeste, fierul lucreaza. Un curs despre motoare (mai ales MAC-uri) ti-ar prinde bine.
Nu mi-as dori ca ceea ce ai facut tu la motoreanu sa fie luat de exemplu de catre ceilalti.
Apropo: frinele ce zic?
Succes
Comment
-
Originally posted by felixbstii chestia aia cu 'baiat bun si cu bani, usor de pacalit' mi-a placut..chiar nu recomand nimanui sa faca modificarile mele, din singuru motiv de a le fi facut numai eu. si daca ar fi sa o iau d la inceput, as face aceleasi modificari...comparatia cu taxiurile nu mi se pare potrivita(ei nu au grija de motor,baga motorina proasta, nu schimba uleiul la timp.....)mi s-a parut ca esti prea patimas..oare de ce?
Comment
-
caii putere se masoara la arbore si la roata,eu stiu ca la noi in tara nu este un dyno care sa masoare caii la arbore pt ca presupune sa dea motorul jos.oricum sa ai 103 la roata e ceva.respect man pentru investitie.sigpic........restul e NoSpeedLimit
Comment
-
Originally posted by Jonivipse merita sa scoti dintr-un 85 de cai -105cp cu o remapare si ce probleme pot aparea ....si daca ar mai trebui facut ceva la motor ca sa poata sa suporte mai usor ....acei nm in plus ....???
Comment
Comment