am zis ca ''ma'' face.tu faci 1.6 simplu dar 16v cred ca e mai greu,nu l-a liniuta unde nu sta in fata ta dar la o cursa de 50 km te face ca trage bine dupa 130 km/h.
Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by gigi-kentam zis ca ''ma'' face.tu faci 1.6 simplu dar 16v cred ca e mai greu,nu l-a liniuta unde nu sta in fata ta dar la o cursa de 50 km te face ca trage bine dupa 130 km/h.
Comment
-
Originally posted by gigi-kentam zis ca ''ma'' face.tu faci 1.6 simplu dar 16v cred ca e mai greu,nu l-a liniuta unde nu sta in fata ta dar la o cursa de 50 km te face ca trage bine dupa 130 km/h.
Comment
-
votez dci chiar si ala de 85 cp la 400m ii da lectie la 16v pt cine stie sa mearga cu el, dupa 400 m, castiga zic eu benzinarul; de tras trage destul de bine si dupa 130 km al meu e destul de agresiv chiar si la 160 km/h n-am depasit cu el 165.. daca a mers cineva cu mai mult sa imi zica si mie intr-un mail cum se comporta
Comment
-
ciudat, e prima data cind vad acest topic! nu inteleg cum mi-a scapat.
parerile mele:
- cutia se va sparge si transmisia are de suferit! dar doar daca felixb abuzeaza de acea putere. multi stiu doar ca miker a spart cutia dar nu si in ce conditii!! sint de parere ca felixd stie ce face si daca controleaza putin acea putere are toate sansele sa nu sparga nimic. cu al meu 65cai chipuit am resimtit acele momente in care puteam sparge cutia sau rupe o planetara. accelerarea sportiva pe suprafata uda duce la pieredera rapida a aderentei, revenirea unei roti sau a ambelor roti pe o suprafata uscata si automat recistigarea aderentei ... nu vreti sa stiti cit de urit face masina! am patit-o de vreo 2-3 ori si de atunci m-am mai calmat cu plecarile sportive. am mai patit ceva asemanator cind am dat de o groapa in aceleasi conditii de accelerare.
- la 400m felixb se simte cel mai bine in scaunul unui logan ), accelerarea tre' sa fie criminala :d. deci nu dau dci-ul lui felixb pe un 1.6 16v, niciodata. dar aici vorbesc de 400m, peste 130km/h benzinarul este rege si trebuie sa recunosc asta. am facut una mica cu un ford focus 1.8 benzina, a fost ok pina am dat treapta 4 la 4.500rpm ... m-a ajuns si s-a duuuus...
am condus masini diesel cu motoare si cuplu si cred ca stiu ce simte felixb in al lui logan si nu pot decit sa-l invidiez :d.
acest bmw seria 1 1.8D m-a uimit ce poate! cel mai puternic cuplu intilnit de mine la o masina. nu este prevazuta nici cu roata de rezerva, totul pentru putine KG
concluzia mea: felixb merita votul meu PRO, sper sa stapineasca acei nm si sa nu repete neplacerile lui miker.
ATENTIE: tindeti sa-l criticati pentru ce a facut cu masina lui. in fond si la urma urmei sint banii si masina lui!Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 13:15.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
nu este prevazuta nici cu roata de rezerva, totul pentru putine KG
bmw nu este prevazut cu roata de rezerva pentru ca are cauciucuri runflat.
cat despre loganul lui felixb toata stima si respectul meu pentru curajul de a face dintr-un logan ce a facut el.nu stiu cati se incumeta la asa ceva.inca o datasigpic........restul e NoSpeedLimit
Comment
-
Intreb si eu poseporul DCI de 103 cp (apropo sa l stanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult) ... oare daca eu as baga bani pe care i-ai bagat tu in DCI, intr-un 16 valve ai mai putea tu sa afirmi ca nu ai ce dicuta cu un benzinar de genul ?? Intreb asta doar din curiozitate nu pentru a naste polemica ect. Baftasigpic
Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)
Comment
-
ideea e ca tu si chipuit n-o sa ajungi la 260nm
deci nu vei simti ce simte el la plecare. treaba seschimba peste 130km/h, de acolo conduci tu cu 1.6 16v
el a bagat bani multi sa scoata acea performanta dar la un diesel se scoate mult mai usor ca la un benzinar. deci nu prea se poate compara. o simpla remapare la un deci de 65cai sare la 85cai ... tu cu remapare sari de la 105 la 115 ...Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR@mdi_pro am mers eu cu mai mult de 170 si se comporta destul de bine(mai ales dupa ce i-am pus suspensia sport),si pot sa zic ca daca as avea bani de motorina pot sa fac toata autostrada A2 de la un cap la altul cu pedala in podea
Originally posted by crististreuleaciudat, e prima data cind vad acest topic! nu inteleg cum mi-a scapat.
parerile mele:
- la 400m felixb se simte cel mai bine in scaunul unui logan ), accelerarea tre' sa fie criminala :d. deci nu dau dci-ul lui felixb pe un 1.6 16v, niciodata. dar aici vorbesc de 400m, peste 130km/h benzinarul este rege si trebuie sa recunosc asta. am facut una mica cu un ford focus 1.8 benzina, a fost ok pina am dat treapta 4 la 4.500rpm ... m-a ajuns si s-a duuuus...
am condus masini diesel cu motoare si cuplu si cred ca stiu ce simte felixb in al lui logan si nu pot decit sa-l invidiez :d.
acest bmw seria 1 1.8D m-a uimit ce poate! cel mai puternic cuplu intilnit de mine la o masina. nu este prevazuta nici cu roata de rezerva, totul pentru putine KG
concluzia mea: felixb merita votul meu PRO, sper sa stapineasca acei nm si sa nu repete neplacerile lui miker.
ATENTIE: tindeti sa-l criticati pentru ce a facut cu masina lui. in fond si la urma urmei sint banii si masina lui!
de acord cu votul eu am dat deja... iar cine are sa-i traiasca si la mai multe.
Pariez chiar si cu 85 meu
Comment
-
Originally posted by tezeuStai ca nu inteleg adica un benzinar cu motor de 1.4 aspirat modificat poate face un 16 valve stock si anume la modul sa vada numai fum 16v???
nu se poate compara ce are el cu dci-ul preparat cu ce ai tu stick.tu daca bagi in 16v banii bagati de el in dci normal ca o sa scoti mai mult.dar baga si tu banii aia intr-un 1.4(puteri aproximativ egale) si sa vedem atunci ca nu vei ajunge niciodata la cuplul lui si scuza-ma dar la 400 m cuplul conteaza mai mult decat cp.sigpic........restul e NoSpeedLimit
Comment
Comment