Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    am zis ca ''ma'' face.tu faci 1.6 simplu dar 16v cred ca e mai greu,nu l-a liniuta unde nu sta in fata ta dar la o cursa de 50 km te face ca trage bine dupa 130 km/h.
    sigpic........restul e NoSpeedLimit

    Comment


    • #62
      Originally posted by gigi-kent
      am zis ca ''ma'' face.tu faci 1.6 simplu dar 16v cred ca e mai greu,nu l-a liniuta unde nu sta in fata ta dar la o cursa de 50 km te face ca trage bine dupa 130 km/h.
      nu ma face garantat trage cu vana a mea pana la 190 crede-ma si oricum are mai multe kg pe cal putere
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • #63
        ai si tu dreptate si tind sa cred ca il faci dar se tine totusi bine si ala.
        sigpic........restul e NoSpeedLimit

        Comment


        • #64
          Originally posted by gigi-kent
          am zis ca ''ma'' face.tu faci 1.6 simplu dar 16v cred ca e mai greu,nu l-a liniuta unde nu sta in fata ta dar la o cursa de 50 km te face ca trage bine dupa 130 km/h.
          si dci-ul trage bine dupa 130km/h pot sa zic ca asta de 85cp chiar trage la fel de bine ca 16v-ul,eu zic ca sunt cam egalitate asta dci de 100CP si 16v-ul cel putin pe reprize 80-120km/h sau 120-160km/h

          Comment


          • #65
            votez dci chiar si ala de 85 cp la 400m ii da lectie la 16v pt cine stie sa mearga cu el, dupa 400 m, castiga zic eu benzinarul; de tras trage destul de bine si dupa 130 km al meu e destul de agresiv chiar si la 160 km/h n-am depasit cu el 165.. daca a mers cineva cu mai mult sa imi zica si mie intr-un mail cum se comporta
            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

            Comment


            • #66
              @mdi_pro am mers eu cu mai mult de 170 si se comporta destul de bine(mai ales dupa ce i-am pus suspensia sport),si pot sa zic ca daca as avea bani de motorina pot sa fac toata autostrada A2 de la un cap la altul cu pedala in podea

              Comment


              • #67
                ciudat, e prima data cind vad acest topic! nu inteleg cum mi-a scapat.
                parerile mele:
                - cutia se va sparge si transmisia are de suferit! dar doar daca felixb abuzeaza de acea putere. multi stiu doar ca miker a spart cutia dar nu si in ce conditii!! sint de parere ca felixd stie ce face si daca controleaza putin acea putere are toate sansele sa nu sparga nimic. cu al meu 65cai chipuit am resimtit acele momente in care puteam sparge cutia sau rupe o planetara. accelerarea sportiva pe suprafata uda duce la pieredera rapida a aderentei, revenirea unei roti sau a ambelor roti pe o suprafata uscata si automat recistigarea aderentei ... nu vreti sa stiti cit de urit face masina! am patit-o de vreo 2-3 ori si de atunci m-am mai calmat cu plecarile sportive. am mai patit ceva asemanator cind am dat de o groapa in aceleasi conditii de accelerare.
                - la 400m felixb se simte cel mai bine in scaunul unui logan ), accelerarea tre' sa fie criminala :d. deci nu dau dci-ul lui felixb pe un 1.6 16v, niciodata. dar aici vorbesc de 400m, peste 130km/h benzinarul este rege si trebuie sa recunosc asta. am facut una mica cu un ford focus 1.8 benzina, a fost ok pina am dat treapta 4 la 4.500rpm ... m-a ajuns si s-a duuuus...

                am condus masini diesel cu motoare si cuplu si cred ca stiu ce simte felixb in al lui logan si nu pot decit sa-l invidiez :d.
                acest bmw seria 1 1.8D m-a uimit ce poate! cel mai puternic cuplu intilnit de mine la o masina. nu este prevazuta nici cu roata de rezerva, totul pentru putine KG

                concluzia mea: felixb merita votul meu PRO, sper sa stapineasca acei nm si sa nu repete neplacerile lui miker.

                ATENTIE: tindeti sa-l criticati pentru ce a facut cu masina lui. in fond si la urma urmei sint banii si masina lui!
                Last edited by crististreulea; 22 December 2007, 13:15.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #68
                  Parerea mea?E un foc de paie...Nu se merita
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #69
                    nu este prevazuta nici cu roata de rezerva, totul pentru putine KG


                    bmw nu este prevazut cu roata de rezerva pentru ca are cauciucuri runflat.
                    cat despre loganul lui felixb toata stima si respectul meu pentru curajul de a face dintr-un logan ce a facut el.nu stiu cati se incumeta la asa ceva.inca o data
                    sigpic........restul e NoSpeedLimit

                    Comment


                    • #70
                      Intreb si eu poseporul DCI de 103 cp (apropo sa l stanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult) ... oare daca eu as baga bani pe care i-ai bagat tu in DCI, intr-un 16 valve ai mai putea tu sa afirmi ca nu ai ce dicuta cu un benzinar de genul ?? Intreb asta doar din curiozitate nu pentru a naste polemica ect. Bafta
                      sigpic
                      Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                      Comment


                      • #71
                        nu se compara ca el a plecat din 65 cp stock si a ajuns la cat ai tu.baga banii care i-a bagat el intr-un 1.4 si iti garantez ca nu vei vedea decat fum la plecarea lui de pe loc.
                        sigpic........restul e NoSpeedLimit

                        Comment


                        • #72
                          Stai ca nu inteleg adica un benzinar cu motor de 1.4 aspirat modificat poate face un 16 valve stock si anume la modul sa vada numai fum 16v???
                          sigpic
                          Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                          Comment


                          • #73
                            ideea e ca tu si chipuit n-o sa ajungi la 260nm
                            deci nu vei simti ce simte el la plecare. treaba seschimba peste 130km/h, de acolo conduci tu cu 1.6 16v
                            el a bagat bani multi sa scoata acea performanta dar la un diesel se scoate mult mai usor ca la un benzinar. deci nu prea se poate compara. o simpla remapare la un deci de 65cai sare la 85cai ... tu cu remapare sari de la 105 la 115 ...
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by SUPERCAR
                              @mdi_pro am mers eu cu mai mult de 170 si se comporta destul de bine(mai ales dupa ce i-am pus suspensia sport),si pot sa zic ca daca as avea bani de motorina pot sa fac toata autostrada A2 de la un cap la altul cu pedala in podea
                              cred ca nu batea vantu... eu am mers la160 cu vant din lateral si pe timp de ploaie nu mi-a placut deloc senzatia ... am derapat putin la 140 intru-un viraj, mi-a fugit putin spatele, am avut noroc ca eram singur pe autostrada, ma deplasam pe banda 1 si am trecut pe 2, a fost nevoie sa iau am luat invers de volan si am accelerat, cred ca a fost vorba de "acvaplanare", in acea zona, pe jos era si pelicula de apa.. ... "colonelu" era langa mine si nu a simtit decat vibratia de puntea spate, totul a decurs destul de lin, altfel in ziua de azi cred ca nu ar mai fi avut curajul sa se suie cu mine, eu am tras ceva spaima ... mentionez ca masina era noua 20-25 km nu avea mai mult eram la primul drum.. de atunci m-am mai potolit.. ce pot sa va zic suspensia stok este proiectata pentru viteza legata, daca incergi mai sus de 130 eu zic ca ar trebui pustin coborata garda, schimbate arcurile si amortizoarele cu unele sport.
                              Originally posted by crististreulea
                              ciudat, e prima data cind vad acest topic! nu inteleg cum mi-a scapat.
                              parerile mele:

                              - la 400m felixb se simte cel mai bine in scaunul unui logan ), accelerarea tre' sa fie criminala :d. deci nu dau dci-ul lui felixb pe un 1.6 16v, niciodata. dar aici vorbesc de 400m, peste 130km/h benzinarul este rege si trebuie sa recunosc asta. am facut una mica cu un ford focus 1.8 benzina, a fost ok pina am dat treapta 4 la 4.500rpm ... m-a ajuns si s-a duuuus...

                              am condus masini diesel cu motoare si cuplu si cred ca stiu ce simte felixb in al lui logan si nu pot decit sa-l invidiez :d.
                              acest bmw seria 1 1.8D m-a uimit ce poate! cel mai puternic cuplu intilnit de mine la o masina. nu este prevazuta nici cu roata de rezerva, totul pentru putine KG

                              concluzia mea: felixb merita votul meu PRO, sper sa stapineasca acei nm si sa nu repete neplacerile lui miker.

                              ATENTIE: tindeti sa-l criticati pentru ce a facut cu masina lui. in fond si la urma urmei sint banii si masina lui!
                              Sincer cred ca treapta a patra trebuia sa o chimbi mai jos ai mers prea sus cu ea... un 3500-3750 cred ca era ideal
                              de acord cu votul eu am dat deja... iar cine are sa-i traiasca si la mai multe.
                              Pariez chiar si cu 85 meu
                              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by tezeu
                                Stai ca nu inteleg adica un benzinar cu motor de 1.4 aspirat modificat poate face un 16 valve stock si anume la modul sa vada numai fum 16v???

                                nu se poate compara ce are el cu dci-ul preparat cu ce ai tu stick.tu daca bagi in 16v banii bagati de el in dci normal ca o sa scoti mai mult.dar baga si tu banii aia intr-un 1.4(puteri aproximativ egale) si sa vedem atunci ca nu vei ajunge niciodata la cuplul lui si scuza-ma dar la 400 m cuplul conteaza mai mult decat cp.
                                sigpic........restul e NoSpeedLimit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google