Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by tezeu
    Intreb si eu poseporul DCI de 103 cp (apropo sa l stanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult) ... oare daca eu as baga bani pe care i-ai bagat tu in DCI, intr-un 16 valve ai mai putea tu sa afirmi ca nu ai ce dicuta cu un benzinar de genul ?? Intreb asta doar din curiozitate nu pentru a naste polemica ect. Bafta
    in bani care i-am bagat, tu la 16v nu shimbi decat admisia, evacuarea si o chipuiesti [e posibil sa te duca mai mult cu ceva de calitate] ai 80 kg in pls si sigur nu ma faci nici la 180km/h.TOT RESPECTUL PTR 16V dar nu ma faci, m-am luat cu motoare mai puternice la drum intins decat 16v.Incearca macar un dci 85cp si dupa aia dati cu parerea [eu am mers cu 16v,,,,nu este cu mult peste 8v...stiu suna frumos 16V]
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • #77
      Un filmulet,ceva?
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #78
        Originally posted by crististreulea
        ideea e ca tu si chipuit n-o sa ajungi la 260nm
        deci nu vei simti ce simte el la plecare. treaba seschimba peste 130km/h, de acolo conduci tu cu 1.6 16v
        el a bagat bani multi sa scoata acea performanta dar la un diesel se scoate mult mai usor ca la un benzinar. deci nu prea se poate compara. o simpla remapare la un deci de 65cai sare la 85cai ... tu cu remapare sari de la 105 la 115 ...
        MERSI OMU, aprecies comentarile tale, se vede treaba ca chiar cunosti
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • #79
          Originally posted by mdi_pro
          cred ca nu batea vantu... eu am mers la160 cu vant din lateral si pe timp de ploaie nu mi-a placut deloc senzatia ... am derapat putin la 140 intru-un viraj, mi-a fugit putin spatele, am avut noroc ca eram singur pe autostrada, ma deplasam pe banda 1 si am trecut pe 2, a fost nevoie sa iau am luat invers de volan si am accelerat, cred ca a fost vorba de "acvaplanare", in acea zona, pe jos era si pelicula de apa.. ... "colonelu" era langa mine si nu a simtit decat vibratia de puntea spate, totul a decurs destul de lin, altfel in ziua de azi cred ca nu ar mai fi avut curajul sa se suie cu mine, eu am tras ceva spaima ... mentionez ca masina era noua 20-25 km nu avea mai mult eram la primul drum.. de atunci m-am mai potolit.. ce pot sa va zic suspensia stok este proiectata pentru viteza legata, daca incergi mai sus de 130 eu zic ca ar trebui pustin coborata garda, schimbate arcurile si amortizoarele cu unele sport.

          Sincer cred ca treapta a patra trebuia sa o chimbi mai jos ai mers prea sus cu ea... un 3500-3750 cred ca era ideal
          de acord cu votul eu am dat deja... iar cine are sa-i traiasca si la mai multe.
          Pariez chiar si cu 85 meu
          la suspensie sport si cauciucuri un pic mai late se schimba tot
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • #80
            Originally posted by D-FENS
            Un filmulet,ceva?
            nu am cu cea mai mare placere(sti si tu, astea apar pe moment la ambitie ,la placere....crezi ca mi-as lua camera cu mine sa inregistrez) am logan ,sant fan logan indiferent ce motorizare are.FRUMOS E SA-I LASI MASCA PE ASTIA CU MASINI MAI TARI SI MAI FIGURANTI
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • #81
              Originally posted by felixb
              sant fan logan indiferent ce motorizare are.FRUMOS E SA-I LASI MASCA PE ASTIA CU MASINI MAI TARI SI MAI FIGURANTI
              Sunt de acord cu tine,eram curios sa vad un filmulet ca prea e dezbatut subiectul asta,diesel 85 cp(sau mai multi in cazul asta) vs 16 v.
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • #82
                Originally posted by felixb
                nu am cu cea mai mare placere(sti si tu, astea apar pe moment la ambitie ,la placere....crezi ca mi-as lua camera cu mine sa inregistrez) am logan ,sant fan logan indiferent ce motorizare are.FRUMOS E SA-I LASI MASCA PE ASTIA CU MASINI MAI TARI SI MAI FIGURANTI

                daca prinzi ceva pe telefon sau pe camera posteaza te rog sa se calmeze baietii cu benzinare ca se cred in bmw de cand au 16v.
                sigpic........restul e NoSpeedLimit

                Comment


                • #83
                  Originally posted by tezeu
                  Intreb si eu poseporul DCI de 103 cp (apropo sa l stanesti sanatos si sa te bucuri de el cat mai mult) ... oare daca eu as baga bani pe care i-ai bagat tu in DCI, intr-un 16 valve ai mai putea tu sa afirmi ca nu ai ce dicuta cu un benzinar de genul ?? Intreb asta doar din curiozitate nu pentru a naste polemica ect. Bafta
                  pai cu o turbina SH ,modificari de 6-7 sute oiro,da fum si la BMWuri )
                  Originally posted by felixb
                  in bani care i-am bagat, tu la 16v nu shimbi decat admisia, evacuarea si o chipuiesti [e posibil sa te duca mai mult cu ceva de calitate] ai 80 kg in pls si sigur nu ma faci nici la 180km/h.TOT RESPECTUL PTR 16V dar nu ma faci, m-am luat cu motoare mai puternice la drum intins decat 16v.Incearca macar un dci 85cp si dupa aia dati cu parerea [eu am mers cu 16v,,,,nu este cu mult peste 8v...stiu suna frumos 16V]
                  asa crezi tu ?)
                  pai un 16 v chipuit,cu admisie sport,evacuare sport sare de 115 cp,si vrei sa spui ca si atunci il faci ? ca sa nu mai vorbim de axe cu came sport...
                  eu am impresia ca astia cu diesele chipuite se cred BMWuri nu aia cu 16v...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #84
                    felixb pai vezi ca eu am intrebat nu mi-am dat cu parerea (deci nu era cazul sa imi spui sa nu mai imi dau cu parerea ect.) oricum pe mine nu ma intereseaza sa te fac pe tine sau pe altul pur si simplu eram curios daca bagi ceva bani intr un 16 valve poti obtine ceva performanta (macar putin mai multa decat ai obtinut tu din cei 65 de cp).Bafta
                    sigpic
                    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by tezeu
                      felixb pai vezi ca eu am intrebat nu mi-am dat cu parerea (deci nu era cazul sa imi spui sa nu mai imi dau cu parerea ect.) oricum pe mine nu ma intereseaza sa te fac pe tine sau pe altul pur si simplu eram curios daca bagi ceva bani intr un 16 valve poti obtine ceva performanta (macar putin mai multa decat ai obtinut tu din cei 65 de cp).Bafta
                      nu te-am inteles;io cred ca se merita.Orice tuning se merita, dar nu d-ala de targ, de carrefour sau de CRISTI XP.
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Cristi_Xp
                        pai cu o turbina SH ,modificari de 6-7 sute oiro,da fum si la BMWuri )

                        asa crezi tu ?)
                        pai un 16 v chipuit,cu admisie sport,evacuare sport sare de 115 cp,si vrei sa spui ca si atunci il faci ? ca sa nu mai vorbim de axe cu came sport...
                        eu am impresia ca astia cu diesele chipuite se cred BMWuri nu aia cu 16v...
                        Omule, tu macar ai mers cu un dci de 85 de cai?Prea te crezi avizat, si parerea mea e ca esti departe. Facut test cu plecare de pe loc ,2 persoane in masina aproximativ 180 kg, 9,33s[repetat],,,,,,stiu suna frumos 16v,,,,consum maxim in oras BUCURESTI 7%,,,,,,STIU SUNA BINE 16 V
                        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                        Comment


                        • #87
                          Fara suparare,pana nu vad un filmulet in care diesel chipuit da clasa la un 16v,raman la parerea mea.
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by D-FENS
                            Fara suparare,pana nu vad un filmulet in care diesel chipuit da clasa la un 16v,raman la parerea mea.
                            E DREPTUL TAU SA TI LA PAREREA TA,nici o proplema
                            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                            Comment


                            • #89
                              Fratilor a venit masina (Logan Prestige 85 CP - gri comete). Masina a venit la timp gratie celor de la Verbita care au dat dovada de seriozitate in servicii (Arad).

                              Comment


                              • #90
                                Pai insemna ca este bun dci in general daca din al tau ai "creeat" un "bolid" de genul (9,33s secunde). Oricum banuiesc ca e mijto senzatia in el (la cat cuplu ai ajuns cu el banuiesc ca te infige bine in scaun). Sa-l stapanesti sanatos si la mai multi km.
                                sigpic
                                Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google