Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    caii sunt la roata
    sigpic........restul e NoSpeedLimit

    Comment


    • #47
      Am gasit acest citat pe un alt forum, si vine de la cineva care se ocupa cu asa ceva :"Curbele de putere si de cuplu sunt la volanta. Curba cea mai de jos este de pierderi in transmisie (putere disipata). Daca scazi din curba de putere la volanta pierderile obtii puterea la roata (care inseamna la strada sau la rola, nu la axul rotii cum multi inteleg, adica dupa pneu, care disipa cantitati mari de caldura)", deci mai incet cu caluti de la roata.

      Comment


      • #48
        Si cum masori caii la volanta daca nu dai motorul jos?cand am zis caii la roata ma refeream la strada cum ai zis si tu.de acolo si diferenta de la caii masurati inainte de tuning care erau 67cp
        sigpic........restul e NoSpeedLimit

        Comment


        • #49
          Eu cred ca calculatorul care face masurarea are un program care simuleaza pierderile provocate de frecarile din transmisie si asa rezulta caii de la volanta.

          Comment


          • #50
            oricum sa ai 100 cp la roata e ceva in conditiile in care la volanta ar mai mult.cu alta cutie de viteze cu rapoarte mai scurte si nu ai treaba.
            sigpic........restul e NoSpeedLimit

            Comment


            • #51
              Originally posted by Jonivip
              ps putin off topic : se merita sa scoti dintr-un 85 de cai -105cp cu o remapare si ce probleme pot aparea ....si daca ar mai trebui facut ceva la motor ca sa poata sa suporte mai usor ....acei nm in plus ....???
              stai linistit ca merge,tu esti in avantaj ca ai o cutie de viteze care e facuta sa suporte mai mult cuplu fata de astea JH3.
              Deci la motor nu ai ce sa patesti atata timp cat nu vei merge cu motorul subturat.

              Comment


              • #52
                Nu mai bine iti luai tu direct un 1.6 in 16v? Zic si eu ....

                Comment


                • #53
                  Originally posted by gutza07
                  Nu mai bine iti luai tu direct un 1.6 in 16v? Zic si eu ....

                  Ma jok cu un 1.6 16v cu un consum la jumate
                  http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                  Comment


                  • #54
                    sau mai bine zis el cu tine )
                    16v chipuit sare de 110 cp benzinari,nu diesel adormiti )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Cristi_Xp
                      sau mai bine zis el cu tine )
                      16v chipuit sare de 110 cp benzinari,nu diesel adormiti )
                      Mai studiaza si tu..........Uita-te la cuplu.
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • #56
                        Cuplu nu e deajuns,mai ai nevoie si de HP.
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Cristi_Xp
                          sau mai bine zis el cu tine )
                          16v chipuit sare de 110 cp benzinari,nu diesel adormiti )
                          cand vei merge cu un turbo-diesel atunci sa-ti dai cu parerea.....eu am mers cu16v
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by D-FENS
                            Cuplu nu e deajuns,mai ai nevoie si de HP.
                            sant de acord cu tine.dar diferenta e prea mica de HP PE CAND DIFERENTA DE CUPLU ESTE MULT MAI MARE
                            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                            Comment


                            • #59
                              pe 400 m conteaza mai mult cuplul decat HP dar la drum lung cuplul e degeaba.sunt posesor de dci si pe 400 il sustin dar la drum lung ma face si 1.4 mpi.
                              sigpic........restul e NoSpeedLimit

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by gigi-kent
                                pe 400 m conteaza mai mult cuplul decat HP dar la drum lung cuplul e degeaba.sunt posesor de dci si pe 400 il sustin dar la drum lung ma face si 1.4 mpi.
                                nu uita un lucru am 103 HP SI UN DIESELAR NU ESTE NEAPARAT UN ADORMIT{VEZI CRISTI XP} AM AVUT 5 MASINI PE BENZINA SI POT FACE DIFERENTA, FIIND IN CUNOSTINTA DE CAUZA ...nu ca altii
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google