caii sunt la roata
Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Am gasit acest citat pe un alt forum, si vine de la cineva care se ocupa cu asa ceva :"Curbele de putere si de cuplu sunt la volanta. Curba cea mai de jos este de pierderi in transmisie (putere disipata). Daca scazi din curba de putere la volanta pierderile obtii puterea la roata (care inseamna la strada sau la rola, nu la axul rotii cum multi inteleg, adica dupa pneu, care disipa cantitati mari de caldura)", deci mai incet cu caluti de la roata.
Comment
-
Originally posted by Jonivipps putin off topic : se merita sa scoti dintr-un 85 de cai -105cp cu o remapare si ce probleme pot aparea ....si daca ar mai trebui facut ceva la motor ca sa poata sa suporte mai usor ....acei nm in plus ....???
Deci la motor nu ai ce sa patesti atata timp cat nu vei merge cu motorul subturat.
Comment
-
Originally posted by gutza07Nu mai bine iti luai tu direct un 1.6 in 16v? Zic si eu ....
Ma jok cu un 1.6 16v cu un consum la jumate
Comment
-
sau mai bine zis el cu tine )
16v chipuit sare de 110 cp benzinari,nu diesel adormiti )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xpsau mai bine zis el cu tine )
16v chipuit sare de 110 cp benzinari,nu diesel adormiti )
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xpsau mai bine zis el cu tine )
16v chipuit sare de 110 cp benzinari,nu diesel adormiti )
Comment
-
Originally posted by D-FENSCuplu nu e deajuns,mai ai nevoie si de HP.
Comment
-
Originally posted by gigi-kentpe 400 m conteaza mai mult cuplul decat HP dar la drum lung cuplul e degeaba.sunt posesor de dci si pe 400 il sustin dar la drum lung ma face si 1.4 mpi.
Comment
Comment