Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dsign
    am lansat o intrebare mai la deal dragule, la care n-ai raspuns: frinele ce zic? reusesc sa tina pasul cu cuplul ala mare? ai mare grija.

    Inca iti mai recomand un curs aprofundat despre motoare, constructia lor, proiectare, etc.

    Sunt patimas, pentru ca tu in momentul asta te imbeti cu apa rece... Te scalzi in laudele unor membrii ai acestui forum si in succesele de moment avute pe o oarecare strada din oras... Sunt niste oameni care au profitat de setea ta de viteza, de putere, de CUPLU, na... Ei ti-auu oferit in mare parte ceea ce ti-ai dorit, insa nu ti-au prezentat riscurile la care te expui.

    Sa nu ma intelegi gresit, eu chiar te admir pentru ambitiile pe care le ai, insa eu acum te compar cu Basescu, cel nesatul de popor...

    Oare de ce colefii de forum de aici nu iti ofera mai multe detalii tehnice? Poate pentru ca nu te cunosc si nu vor sa te supere...

    Eu te cunosc si cu riscul de a te supara pe mine, iti repet ce am spus in rpimul meu post din topicul tau (era pe la pagina 2)

    Toate componentele acestui motor au fost proiectate pentru a suporta anumite sarcini. In final, exista niste valori de putere si cuplu pe care motorul tau le va suporta de-a lungul timpului. Ceea ce faci tu acum se numeste loterie, nu ai cum sa sti daca peste 2 min iti pica turbina sau miine prajesti un piston. Nicaieri, in lumea sportului auto, chiptuningul n-a fost o solutie completa de a creste performantele motorului. Chiptuningul, sa nu uitam, este de fapt o oarecare imbunatatire a hartii de injectie, anumiti parametrii de acolo fiind considerati gresiti de catre chiptuneri.

    Ei, afla dragul meu felix, ca la crearea unui soft de fabrica se consuma multe resurse, se consuma multa inteligenta, multi oameni cerceteaza si stabilesc un program in functie de capacitatile nenorocitului ala de fier din care este construit motorul. Oamenii aia nu sunt luati de pe strada, oamenii aia au mult mai multe studii decit un oarecare MasterTuner, si au mult mai multe harti modificate si revizuite la activ decit oricare Doc, Florin, Rabane, etc...

    In ceea ce priveste motorul tau cel capabil, despre care e vorba aici, eu imi voi scoate palaria in fata ta in momentul in care vei schimba pistoanele, axa cu came, arcurile supapelor, frinele si nu in ultimul rind, transmisia. Pina atunci, esti un campion de carton, un mijloc gratuit de promovare a unor escroci imbecili.


    Ca om, esti un adevarat prieten, vesel tot timpul, esti un om cu care imi face placere sa discut. Pentru asta, jos palaria.


    Saluta-l pe pustiul tau, Craciun Fericit familiei tale.
    Aveam pretentii de la tine, chiar nu ai inteles ca nu vreau sa demonstrez nimic,si prea putin ma intereseaza laudele altora,chiar e greu de inteles?? -si la masina de fabrica sunt probleme cu franarea, dar deocamdata pot sa-ti spun sigur ca face fata. Tu ai facut ceva la franare in momentul in care ti-ai remapat motorul? Tu ti-ai pus problema ca oamenii aia care au facut softul la masina au multe ore de studiu si nu sunt luati dupa strada?Banuiesc ca nu..Parerea mea e ca ar trebui sa scrii o carte, ca vad ca-ti risipesti alentul de scriitor(blufuri comparand cu Basescu, linguseli, etc) dandu-ti cu parerea pe amaratul asta de forum.O sa ma repet acum: nu recomand altora dar daca as lua-o de la inceput,as face la fel, din simplul motiv ca sa fiu eu singurul care si-a facut modificarea asta.
    Craciun Fericit si un An Nou cu bine, tie si familiei tale!

    FRATILOR, NU FACETI CA MINE. O SA VA BUBUIE MOTORUL, PLEZNESC PISTOANELE, NU TIN FRANELE,SE ALEGE PRAFU DE CUTIE,O SA VA IA 16V, CHIAR SI UN TRABANTEL!! Lasati-ma doar pe mine sa am, si nu va faceti tuning la amaratii astai din Romania, duceti-va in Germania, State, unde vreti voi, dar mai bine nu faceti deloc ca va bateti joc de munca tuturor inginerilor care au proiectat masina...
    Originally posted by dsign
    am lansat o intrebare mai la deal dragule, la care n-ai raspuns: frinele ce zic? reusesc sa tina pasul cu cuplul ala mare? ai mare grija.

    Inca iti mai recomand un curs aprofundat despre motoare, constructia lor, proiectare, etc.

    Sunt patimas, pentru ca tu in momentul asta te imbeti cu apa rece... Te scalzi in laudele unor membrii ai acestui forum si in succesele de moment avute pe o oarecare strada din oras... Sunt niste oameni care au profitat de setea ta de viteza, de putere, de CUPLU, na... Ei ti-auu oferit in mare parte ceea ce ti-ai dorit, insa nu ti-au prezentat riscurile la care te expui.

    Sa nu ma intelegi gresit, eu chiar te admir pentru ambitiile pe care le ai, insa eu acum te compar cu Basescu, cel nesatul de popor...

    Oare de ce colefii de forum de aici nu iti ofera mai multe detalii tehnice? Poate pentru ca nu te cunosc si nu vor sa te supere...

    Eu te cunosc si cu riscul de a te supara pe mine, iti repet ce am spus in rpimul meu post din topicul tau (era pe la pagina 2)

    Toate componentele acestui motor au fost proiectate pentru a suporta anumite sarcini. In final, exista niste valori de putere si cuplu pe care motorul tau le va suporta de-a lungul timpului. Ceea ce faci tu acum se numeste loterie, nu ai cum sa sti daca peste 2 min iti pica turbina sau miine prajesti un piston. Nicaieri, in lumea sportului auto, chiptuningul n-a fost o solutie completa de a creste performantele motorului. Chiptuningul, sa nu uitam, este de fapt o oarecare imbunatatire a hartii de injectie, anumiti parametrii de acolo fiind considerati gresiti de catre chiptuneri.

    Ei, afla dragul meu felix, ca la crearea unui soft de fabrica se consuma multe resurse, se consuma multa inteligenta, multi oameni cerceteaza si stabilesc un program in functie de capacitatile nenorocitului ala de fier din care este construit motorul. Oamenii aia nu sunt luati de pe strada, oamenii aia au mult mai multe studii decit un oarecare MasterTuner, si au mult mai multe harti modificate si revizuite la activ decit oricare Doc, Florin, Rabane, etc...

    In ceea ce priveste motorul tau cel capabil, despre care e vorba aici, eu imi voi scoate palaria in fata ta in momentul in care vei schimba pistoanele, axa cu came, arcurile supapelor, frinele si nu in ultimul rind, transmisia. Pina atunci, esti un campion de carton, un mijloc gratuit de promovare a unor escroci imbecili.


    Ca om, esti un adevarat prieten, vesel tot timpul, esti un om cu care imi face placere sa discut. Pentru asta, jos palaria.


    Saluta-l pe pustiul tau, Craciun Fericit familiei tale.
    Client de-al tau am fost, dar prieten in niciun caz..."Prietene", nu se mai poarta palariile.
    Last edited by Cristi_Xp; 2 January 2008, 16:52.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

    Comment


    • Originally posted by GGI78
      Sincer de admirat ce ai putut scoate din masina... dar sunt masini pe care tu le enumeri ca le-ai facut... parerea mea "soferi masinilor respective nu cred ca aveau vre-o treaba cu liniutele"
      Sunt de acord cu tine. E posibil..Si nici eu nu sunt un mare sofer al liniutelor.Nu ma intelege gresit, nu am facut liniuta cu niciunul din ei, totul s-a intamplat pe autostrada sau pe DN.
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • Originally posted by felixb
        Sunt de acord cu tine. E posibil..Si nici eu nu sunt un mare sofer al liniutelor.Nu ma intelege gresit, nu am facut liniuta cu niciunul din ei, totul s-a intamplat pe autostrada sau pe DN.
        Asa da... RESPECT... i-mi plac oameni care recunosc... si ca un sfat... ai grija la cutia de viteze si la frane

        Comment


        • Originally posted by felixb
          Daca are motor pana in 3.6 il fac. inclusiv 3.6
          sper ca ai glumit.....pt ca daca ai vb serios inseamna ca nu sti ce vb... eu am mers doar cu x5 3.0d, nush tuaregul cum merge dar x5 iti spun ca te rupe.....nu are ce sa faca din tine chiar daca are aproape o tona in plus.........sau hai sa mergem si mai jos un a4 1.8T quattro......care are cuplu cat zici ca ai tu si 300 kg in plus.....iti garantez ca te rupe si ala iti da 3 masini cel putin pe 400m.......eu zic sa fii realist si serios......frate dint-run 1.5 cu cutie facuta pt 65 de cai nu ai cum sa faci masini de peste 200 ca si 3.0d de pe bmw sau 3.6 de pe tuareg chiar daca sunt mai grele cu aprox o tona

          numai bine si craciun fericit

          Comment


          • Originally posted by dogy_10
            sper ca ai glumit.....pt ca daca ai vb serios inseamna ca nu sti ce vb... eu am mers doar cu x5 3.0d, nush tuaregul cum merge dar x5 iti spun ca te rupe.....nu are ce sa faca din tine chiar daca are aproape o tona in plus.........sau hai sa mergem si mai jos un a4 1.8T quattro......care are cuplu cat zici ca ai tu si 300 kg in plus.....iti garantez ca te rupe si ala iti da 3 masini cel putin pe 400m.......eu zic sa fii realist si serios......frate dint-run 1.5 cu cutie facuta pt 65 de cai nu ai cum sa faci masini de peste 200 ca si 3.0d de pe bmw sau 3.6 de pe tuareg chiar daca sunt mai grele cu aprox o tona

            numai bine si craciun fericit
            nu are nici o legatura cu exemplele care le-am dat eu....citeste te rog cu atentie ce am scris (sau doar ai simtit nevoia de a te pune de-a curmezisul). CRACIUN FERICIT
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • io iti doresc mult succes in exploatarea masinii si daca pica ceva la motor sa ne spui.. Eu te admir pentru ce ai facut ...deci esti UNIC ;) bafta
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by dorutz View Post
                io iti doresc mult succes in exploatarea masinii si daca pica ceva la motor sa ne spui.. Eu te admir pentru ce ai facut ...deci esti UNIC ;) bafta
                Probleme daca apar sigur voi scrie.Deocamdata am 4000km facuti la puterea asta si nici o problema. In primele 2 zile calcam frina prea brusc din scurt si mi-a fugit de fund de vreo 2-3 ori.Acum calc frina ciupit si mai din timp.....in rest nimic
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • Nu stiu cat ai bagat in masina,dar daca ti-ai dorit o masina puternica nu era mai bine sa-ti iei un BMW?
                  Oricum,ai starnit o mica furtuna aici
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • Originally posted by dogy_10 View Post
                    sper ca ai glumit.....pt ca daca ai vb serios inseamna ca nu sti ce vb... eu am mers doar cu x5 3.0d, nush tuaregul cum merge dar x5 iti spun ca te rupe.....nu are ce sa faca din tine chiar daca are aproape o tona in plus.........sau hai sa mergem si mai jos un a4 1.8T quattro......care are cuplu cat zici ca ai tu si 300 kg in plus.....iti garantez ca te rupe si ala iti da 3 masini cel putin pe 400m.......eu zic sa fii realist si serios......frate dint-run 1.5 cu cutie facuta pt 65 de cai nu ai cum sa faci masini de peste 200 ca si 3.0d de pe bmw sau 3.6 de pe tuareg chiar daca sunt mai grele cu aprox o tona

                    numai bine si craciun fericit
                    chiar ... sorry de offtopic dar am si eu o intrebare ...

                    din ce stiu eu exista niste diferente procentuale intre bhp si caii putere la roata ... parca era vreo 98% ??? ... intrebarea mea e daca pot exista diferente intre procentul asta la diferite tipuri de masini ... intre o masina high-end si una low-end

                    ma gandesc eu ca astia de la renault cand au gandit loganu nu au facut toate subansamblurile care sunt legate de motor cat mai power-efficient si poate sunt pierderi mai mari. se poate asa ceva?
                    Last edited by Cristi_Xp; 29 December 2007, 14:55.

                    Comment


                    • Daca sunteti curiosi sa-mi vedeti masina, intrati pe My Ride.
                      E un LOGAN ROSU- B 11 BFF.

                      Originally posted by D-FENS View Post
                      Nu stiu cat ai bagat in masina,dar daca ti-ai dorit o masina puternica nu era mai bine sa-ti iei un BMW?
                      Oricum,ai starnit o mica furtuna aici
                      chiar oare de ce?.......

                      Originally posted by D-FENS View Post
                      Nu stiu cat ai bagat in masina,dar daca ti-ai dorit o masina puternica nu era mai bine sa-ti iei un BMW?
                      Oricum,ai starnit o mica furtuna aici
                      NU....CRED CA ITI DAI SEAMA SI DE CE.
                      Last edited by Cristi_Xp; 29 December 2007, 14:55.
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • Cred ca stii vorba aia:"Fereste-ma Doamne de prieteni ,ca de dusmani ma feresc eu .Sarbatori Fericite ,felix
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • Originally posted by D-FENS View Post
                          Cred ca stii vorba aia:"Fereste-ma Doamne de prieteni ,ca de dusmani ma feresc eu .Sarbatori Fericite ,felix
                          Mc. mult de urare, sincer iti doresc un an bun, si sanatate!!
                          LA MULTI ANI!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • Eu acum am vazut acest thread si l-am citit cap coada si am si eu 2-3 vorbe de zis:
                            1. Deci sa inteleg ca la baza ai un motor euro 3 de 65 de cai exact ca al meu si l-ai dus la 103 cai si 260 Nm . . . puterea asta se poate atinge doar prin: montare intercooler cu trasee, schimbat turbina cu o alta turbina tot cu geometrie fixa si o remapare custom . . . . cutia nu tine mai mult de 200 Nm, nu se potriveste alta cutie, volanta iara nu poate sustine acest cuplu si nici ambreiajul . . . . daca mergi calm cu masina adica nu faci plecari tari si bla bla nu o sa ai nici o problema de moment eu dupa 40 000 km de mers cu 84 cai si 218 Nm mi-am spart cutia . . . .

                            2. Legat de ce ziceai tu mr felix ca dintr-un dCi de 85 de cai remapat poti scoate doar 103-105 cai cat sustineai tu este total aberant deoarece:
                            -are alt bloc motor decat noi
                            -are alta cutie decat noi
                            -are alte injectoare
                            -are alta turbina
                            -dintr-o remapare normala se scot cam 110 cai iar dintr-una mai agresiva se scot chiar 120 cai
                            3. Alta problema . . . noi avem 15.5 pana la 100 specificatii de fabrica masina fara soft fara nimic am skos cu ea 15.2 cu un gtech nu cred nici in ruptul capului de ce zici tu 9.33 este total aberant
                            4. Te-ai dat cu un 16v si l-ai topit ? . . . eu zic ca deabia ii mai mirosi noxele pe 400m te bate de-ti suna apa in cap un 16v
                            5.Subwoofer de 25kg . . ? mai rar zic sa-i cantaresti (sun suburi si de 100 kg) . . .vad ca esti destul de minutios cu cantaritul dar tu nu socotesti si intercoolerul si traseele si boxele spate ca alea's chiar grele JBL-urile si alea fata . . . PUNE SI TU POZE LA MOTOR

                            6. Intercoolerul e foarte mare pt turbina stoc si are turbina stock pt ca el asa sustine uitati cu ce turbina zice el ca are 103 cai . . . te ia rasul nu alta eu tot sustin ca sunt caii de la motor in nici un caz la roata

                            Eu acum cu 84 de cai si cu masina facuta pt sq cu antifonare totala si cu jantele mari pe 17 cu 215/45/r17 fac cam 14 pana la 100 km am ambreiajul aproape topit la fel si volanta probleme cu capetele de planetara si sunt dispus sa ne dam :P ca sa vedem daca-mi dai sau nu un tir caci cam asa ar trebui eu am 84 de cai si fac 14 pana la 100 km / h si tu ai 103 cai si faci 9.3 pana la 100 km / h . . . trebuie sa-mi dai pe 400 m minim 5 masini . . . . esti de acord sa faci asta ca sa-ti demonstrez ca e imposibil fizic sa ai 103 cai cu turbina stock si cu turbolagul ala ? . . . chiar sunt si sanse sa nu ma faci din cauza turbolagului care-l ai la masina acum
                            Attached Files
                            Last edited by Cristi_Xp; 2 January 2008, 16:31.

                            Comment


                            • sefule, imi pare rau de tine, nu era nevoie sa fii badaran, ca eu n-am zis nimic cu rautate.


                              Sa stii ca te lauzi si vrei sa demonstrezi ceva, ca altfel nu ne jigneai in halul asta. Un om la casa lui, cu familie, copil, etc. nu se comporta in felul asta, adica nu se da cu masina pe autostrada cu masini de sute de cai...Deci s-o lasam mai moale cu virsta.


                              Bun, e de apreciat faptul ca vrei sa demonstrezi ca un Logan DCI este capabil sa intreaca multe masini scumpe. Ai demonstrat asta (asa zici tu) insa cu ce pret? Si eu am avut de gind (si poate chiar mai am) sa fac din troaca mea o masina de raliu, adevarata... Deocamdata ma chinui cu frinele, suspensiile le-am facut, rotile le-am facut. Dupa aia motorul.

                              Adica tu vii aici pe forum, iti prezinti masina, ne arunci niste cifre de zici ca cine stie ce avion au reusit aia sa-ti faca cu un intercooler si un soft si daca ne dam si noi cu parerea, repede sari de curulet in sus? mai si zici ca nu te lauzi... ntz, ntz, ntz

                              Sa nu mai zic ca ne consideri niste fraieri si ne vorbesti de sus. (Amaritul asta de forum)

                              Ne scuzi draga Felix ca ne amestecam in treburile tale, n-o sa mai indraznim sa te deranjam cu problemele noastre... poate ai treaba pe la Master Tuner sa mai scoti vreo 10 cai din tigaia aia de motor si noi te retinem.



                              PS: sunt unii care au scos 250 cp dintr-un tdi de 2l cu 140cp de fabrica, insa pentru asta au cautat bine prin buzunare si au schimbat multe piese... poate numele de George Catana iti spune ceva, sau Cubanezu'. Sunt unii (Miker e cel mai apropiat exemplu) care se chinuie de 2 ani sa sara de 90cp cu acelasi motor, si inca se mai chinuie. Chiar asa de prosti ne crezi, chiar asa de incapabili? Cartea aia de motoare se transforma incet incet intr-o carte a bunelor maniere, dragule.


                              Sanatate maxima
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by dsign View Post
                                sefule, imi pare rau de tine, nu era nevoie sa fii badaran, ca eu n-am zis nimic cu rautate.


                                Sa stii ca te lauzi si vrei sa demonstrezi ceva, ca altfel nu ne jigneai in halul asta. Un om la casa lui, cu familie, copil, etc. nu se comporta in felul asta, adica nu se da cu masina pe autostrada cu masini de sute de cai...Deci s-o lasam mai moale cu virsta.


                                Bun, e de apreciat faptul ca vrei sa demonstrezi ca un Logan DCI este capabil sa intreaca multe masini scumpe. Ai demonstrat asta (asa zici tu) insa cu ce pret? Si eu am avut de gind (si poate chiar mai am) sa fac din troaca mea o masina de raliu, adevarata... Deocamdata ma chinui cu frinele, suspensiile le-am facut, rotile le-am facut. Dupa aia motorul.

                                Adica tu vii aici pe forum, iti prezinti masina, ne arunci niste cifre de zici ca cine stie ce avion au reusit aia sa-ti faca cu un intercooler si un soft si daca ne dam si noi cu parerea, repede sari de curulet in sus? mai si zici ca nu te lauzi... ntz, ntz, ntz

                                Sa nu mai zic ca ne consideri niste fraieri si ne vorbesti de sus. (Amaritul asta de forum)

                                Ne scuzi draga Felix ca ne amestecam in treburile tale, n-o sa mai indraznim sa te deranjam cu problemele noastre... poate ai treaba pe la Master Tuner sa mai scoti vreo 10 cai din tigaia aia de motor si noi te retinem.



                                PS: sunt unii care au scos 250 cp dintr-un tdi de 2l cu 140cp de fabrica, insa pentru asta au cautat bine prin buzunare si au schimbat multe piese... poate numele de George Catana iti spune ceva, sau Cubanezu'. Sunt unii (Miker e cel mai apropiat exemplu) care se chinuie de 2 ani sa sara de 90cp cu acelasi motor, si inca se mai chinuie. Chiar asa de prosti ne crezi, chiar asa de incapabili? Cartea aia de motoare se transforma incet incet intr-o carte a bunelor maniere, dragule.


                                Sanatate maxima
                                Scuza-ma, deja devii ridicol deja devii si manipulator omule vorbesti cu mine dar te adresezi la toata lumea......................fara cuvinte

                                Originally posted by Miker View Post
                                Eu acum am vazut acest thread si l-am citit cap coada si am si eu 2-3 vorbe de zis:
                                1. Deci sa inteleg ca la baza ai un motor euro 3 de 65 de cai exact ca al meu si l-ai dus la 103 cai si 260 Nm . . . puterea asta se poate atinge doar prin: montare intercooler cu trasee, schimbat turbina cu o alta turbina tot cu geometrie fixa si o remapare custom . . . . cutia nu tine mai mult de 200 Nm, nu se potriveste alta cutie, volanta iara nu poate sustine acest cuplu si nici ambreiajul . . . . daca mergi calm cu masina adica nu faci plecari tari si bla bla nu o sa ai nici o problema de moment eu dupa 40 000 km de mers cu 84 cai si 218 Nm mi-am spart cutia . . . .

                                2. Legat de ce ziceai tu mr felix ca dintr-un dCi de 85 de cai remapat poti scoate doar 103-105 cai cat sustineai tu este total aberant deoarece:
                                -are alt bloc motor decat noi
                                -are alta cutie decat noi
                                -are alte injectoare
                                -are alta turbina
                                -dintr-o remapare normala se scot cam 110 cai iar dintr-una mai agresiva se scot chiar 120 cai
                                3. Alta problema . . . noi avem 15.5 pana la 100 specificatii de fabrica masina fara soft fara nimic am skos cu ea 15.2 cu un gtech nu cred nici in ruptul capului de ce zici tu 9.33 este total aberant
                                4. Te-ai dat cu un 16v si l-ai topit ? . . . eu zic ca deabia ii mai mirosi noxele pe 400m te bate de-ti suna apa in cap un 16v
                                5.Subwoofer de 25kg . . ? mai rar zic sa-i cantaresti (sun suburi si de 100 kg) . . .vad ca esti destul de minutios cu cantaritul dar tu nu socotesti si intercoolerul si traseele si boxele spate ca alea's chiar grele JBL-urile si alea fata . . . PUNE SI TU POZE LA MOTOR

                                6. Intercoolerul e foarte mare pt turbina stoc si are turbina stock pt ca el asa sustine uitati cu ce turbina zice el ca are 103 cai . . . te ia rasul nu alta eu tot sustin ca sunt caii de la motor in nici un caz la roata

                                Eu acum cu 84 de cai si cu masina facuta pt sq cu antifonare totala si cu jantele mari pe 17 cu 215/45/r17 fac cam 14 pana la 100 km am ambreiajul aproape topit la fel si volanta probleme cu capetele de planetara si sunt dispus sa ne dam :P ca sa vedem daca-mi dai sau nu un tir caci cam asa ar trebui eu am 84 de cai si fac 14 pana la 100 km / h si tu ai 103 cai si faci 9.3 pana la 100 km / h . . . trebuie sa-mi dai pe 400 m minim 5 masini . . . . esti de acord sa faci asta ca sa-ti demonstrez ca e imposibil fizic sa ai 103 cai cu turbina stock si cu turbolagul ala ? . . . chiar sunt si sanse sa nu ma faci din cauza turbolagului care-l ai la masina acum
                                eu mi_am tinut promisiunea,tu ce faci?
                                Last edited by andrei; 2 January 2008, 20:30.
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google