Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este cineva amator de liniute ??
    pm
    1.5dci
    B-04-RZZ

    Comment


    • Originally posted by Miker View Post
      Eu acum am vazut acest thread si l-am citit cap coada si am si eu 2-3 vorbe de zis:
      1. Deci sa inteleg ca la baza ai un motor euro 3 de 65 de cai exact ca al meu si l-ai dus la 103 cai si 260 Nm . . . puterea asta se poate atinge doar prin: montare intercooler cu trasee, schimbat turbina cu o alta turbina tot cu geometrie fixa si o remapare custom . . . . cutia nu tine mai mult de 200 Nm, nu se potriveste alta cutie, volanta iara nu poate sustine acest cuplu si nici ambreiajul . . . . daca mergi calm cu masina adica nu faci plecari tari si bla bla nu o sa ai nici o problema de moment eu dupa 40 000 km de mers cu 84 cai si 218 Nm mi-am spart cutia . . . .

      2. Legat de ce ziceai tu mr felix ca dintr-un dCi de 85 de cai remapat poti scoate doar 103-105 cai cat sustineai tu este total aberant deoarece:
      -are alt bloc motor decat noi
      -are alta cutie decat noi
      -are alte injectoare
      -are alta turbina
      -dintr-o remapare normala se scot cam 110 cai iar dintr-una mai agresiva se scot chiar 120 cai
      3. Alta problema . . . noi avem 15.5 pana la 100 specificatii de fabrica masina fara soft fara nimic am skos cu ea 15.2 cu un gtech nu cred nici in ruptul capului de ce zici tu 9.33 este total aberant
      4. Te-ai dat cu un 16v si l-ai topit ? . . . eu zic ca deabia ii mai mirosi noxele pe 400m te bate de-ti suna apa in cap un 16v
      5.Subwoofer de 25kg . . ? mai rar zic sa-i cantaresti (sun suburi si de 100 kg) . . .vad ca esti destul de minutios cu cantaritul dar tu nu socotesti si intercoolerul si traseele si boxele spate ca alea's chiar grele JBL-urile si alea fata . . . PUNE SI TU POZE LA MOTOR

      6. Intercoolerul e foarte mare pt turbina stoc si are turbina stock pt ca el asa sustine uitati cu ce turbina zice el ca are 103 cai . . . te ia rasul nu alta eu tot sustin ca sunt caii de la motor in nici un caz la roata

      Eu acum cu 84 de cai si cu masina facuta pt sq cu antifonare totala si cu jantele mari pe 17 cu 215/45/r17 fac cam 14 pana la 100 km am ambreiajul aproape topit la fel si volanta probleme cu capetele de planetara si sunt dispus sa ne dam :P ca sa vedem daca-mi dai sau nu un tir caci cam asa ar trebui eu am 84 de cai si fac 14 pana la 100 km / h si tu ai 103 cai si faci 9.3 pana la 100 km / h . . . trebuie sa-mi dai pe 400 m minim 5 masini . . . . esti de acord sa faci asta ca sa-ti demonstrez ca e imposibil fizic sa ai 103 cai cu turbina stock si cu turbolagul ala ? . . . chiar sunt si sanse sa nu ma faci din cauza turbolagului care-l ai la masina acum
      Ziceai ceva de turbologan, eu m-am tinut de promisiune{ apropo de ce-am vorbit pe mss}. Astept in continuare..........
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • Pe mine unul nu numarul de cai putere ma impresioneaza ci cuplu care mi se pare mare, practic are aproximativ cuplul unui 16 valve + cuplul unui 1.4 mpi. Banuiesc ca te infige bine in scaun. Am impresia ca aveti de gand sa va "trageti" dar nu prea va ajuta vremea ma bine asteptati pana se mai domoleste viscolul (parerea mea). Parca te am gasit odata la o intalnire a loganistilor (sper sa nu fac confuzie) ... logan rosu echipat bine d.p.d.v. al sonorizarii si cu un pusti dupa tine (baiatul tau cred). Daca nu te confund tin sa iti spun ca masina este frumoasa si sa ai parte de multi km fara probleme.Toate bune , la multi ani.
        sigpic
        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

        Comment


        • Originally posted by tezeu View Post
          Pe mine unul nu numarul de cai putere ma impresioneaza ci cuplu care mi se pare mare, practic are aproximativ cuplul unui 16 valve + cuplul unui 1.4 mpi. Banuiesc ca te infige bine in scaun. Am impresia ca aveti de gand sa va "trageti" dar nu prea va ajuta vremea ma bine asteptati pana se mai domoleste viscolul (parerea mea). Parca te am gasit odata la o intalnire a loganistilor (sper sa nu fac confuzie) ... logan rosu echipat bine d.p.d.v. al sonorizarii si cu un pusti dupa tine (baiatul tau cred). Daca nu te confund tin sa iti spun ca masina este frumoasa si sa ai parte de multi km fara probleme.Toate bune , la multi ani.

          Multumesc de apreciere. nu vreau sa ma iau cu el, dar imi este dator cu niste scuze,am avut o discutie cu el pe mess si m-am facut inteles cu privire la tuning-ul de la motor.Baiatul racunoscand in final ca i-a facut placere sa stea de vorba cu mine despre tuning motor.Asta e partea negativa la multi, intai critica ce nu inteleg si dupa aceea isi pun mintea la contributie......zimi si mie ce inseamna d.p.d.v.
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • eu nu cred ca ai reusit performantele cu care te lauzi ( e vorba despre motor cp si cuplu)
            am avut si eu o cunostinta pe care la fraierit unu cu remaparea ia facut di 1.4 mpi 130 de cp si cuplu habar nu am si asa ceva nu este posibil)
            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

            Comment


            • Scuze de offtopic .... felixb d.p.d.v. - din punct de vedere
              sigpic
              Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

              Comment


              • Originally posted by virtualmansorin View Post
                eu nu cred ca ai reusit performantele cu care te lauzi ( e vorba despre motor cp si cuplu)
                am avut si eu o cunostinta pe care la fraierit unu cu remaparea ia facut di 1.4 mpi 130 de cp si cuplu habar nu am si asa ceva nu este posibil)
                E dreptul tau.Altceva ,ce nu mai crezi ??
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • hm, graficul postat respecta legile fizicii pt turatiile respective, adica in orice punct de pe grafic, cuplul afisat da exact puterea calculata...pe mine ma intriga cum dracu a scos 103cp. al dracu de bine seamana graficul cu un tdi de 105cp de vw...daca a fost pe bune testul dyno si motorul inca n-a crapat, probabil se poate si chiar se merita. ramane de vazut in timp cat de fiabil a fost tuning-ul. oricum, felixb, ai grija de masina, e faina si-i pacat de ea s-o strici...chiar arata bine (numai atat pt ca nu stiu cum se misca).
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by csebalyn View Post
                    hm, graficul postat respecta legile fizicii pt turatiile respective, adica in orice punct de pe grafic, cuplul afisat da exact puterea calculata...pe mine ma intriga cum dracu a scos 103cp. al dracu de bine seamana graficul cu un tdi de 105cp de vw...daca a fost pe bune testul dyno si motorul inca n-a crapat, probabil se poate si chiar se merita. ramane de vazut in timp cat de fiabil a fost tuning-ul. oricum, felixb, ai grija de masina, e faina si-i pacat de ea s-o strici...chiar arata bine (numai atat pt ca nu stiu cum se misca).
                    Multumesc de aprecierii
                    Iti spun imediat cum se poate: resoftare-90hp, montat intercoler si scos catalizator -94hp, pus unchip si setat -103hp,260cuplu. de comportat pot sa zic ca bine,: doar ca trebuie sa fi un pic mai atent,adica :pierde aderenta la plecare dupa loc in forta{vezi cuplu mare} si frina nu trebuie bruscata, ca risti sa iti fuga de fund. privitor la fiabilitate sint de acord cu tine,probabil ca injumatatesti viata turbinei{am marit presiunea in turbina} si a ambreiajului .

                    Puteam duce puterea si cuplu mai sus{chiar am facut teste pe dyno dar scotea fum}, undeva pe la 108-110hp.era clar trebuia alta turbina......nici o prolema o schimb, pun una cu debit mai mare,DAR: O CRAPA BLOCUL MOTOR sau nu???????
                    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                    Comment


                    • Originally posted by csebalyn View Post
                      hm, graficul postat respecta legile fizicii pt turatiile respective, adica in orice punct de pe grafic, cuplul afisat da exact puterea calculata...pe mine ma intriga cum dracu a scos 103cp. al dracu de bine seamana graficul cu un tdi de 105cp de vw...daca a fost pe bune testul dyno si motorul inca n-a crapat, probabil se poate si chiar se merita. ramane de vazut in timp cat de fiabil a fost tuning-ul. oricum, felixb, ai grija de masina, e faina si-i pacat de ea s-o strici...chiar arata bine (numai atat pt ca nu stiu cum se misca).

                      uitasem...cu privire la autenticitatea rezultatului dyno sa nu iti faci griji, nu as permite in primul rand eu pe bani mei sa fiu inselat, cresterile de putere le-am facut in timp , in trei etape, fiecare etapa cu cel putin 5-6 teste pe dinamometru {CRED CA MI-AM LASAT JUMATATE DE CAUCIUCURI PE ACOLO} cred ca ai inteles printre rinduri ce am vrut sa spun.
                      ti-am raspuns mai detaliat datorita faptului ca apreciez opiniile tale pertinente dupa alte threaduri.....tot inainte
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • cum adica resoftare si dupaia pus un chip si setat 103cp??? si cand ai facut resoftatrea la ce ai facuto la diode eu aici nu inteleg cand aud fazele astea bai iam pus chip sport cum adica??? ma lamureste si pe mine cinvea? cum adica resoftare si schimbare de chip?

                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by SoNyKeL View Post
                          cum adica resoftare si dupaia pus un chip si setat 103cp??? si cand ai facut resoftatrea la ce ai facuto la diode eu aici nu inteleg cand aud fazele astea bai iam pus chip sport cum adica??? ma lamureste si pe mine cinvea? cum adica resoftare si schimbare de chip?
                          E greu de inteles ...nu e asa???....
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • nea felix , te rog eu nu mai fi ironic si nu ne mai lua pe toti peste picior ... ca vad ca daca nu suntem pupincuristi ne iei la misto... dece-mi raspunzi in 2peri?
                            am intrebat si eu frumos...
                            cum adica ai facut resoftare si dupaia ai schimbat chipul si l-ai setat la 130cp???

                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by SoNyKeL View Post
                              nea felix , te rog eu nu mai fi ironic si nu ne mai lua pe toti peste picior ... ca vad ca daca nu suntem pupincuristi ne iei la misto... dece-mi raspunzi in 2peri?
                              am intrebat si eu frumos...
                              cum adica ai facut resoftare si dupaia ai schimbat chipul si l-ai setat la 130cp???
                              In primul rind sa sti ca nu imi plac pupincuristi{asa cum spui tu} in al doilea rind, nu ai intrebat frumos...ai postat un smiles rautacios,faza cu diodele...si in al treilea rind nu mai face pe victima{am vazut ca se poarta}, ca nu este cazul...sa il zic si pe al patrulea??....nu are sens
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • bine atunci imi cer scuze ptr primul post... am fost putin ironick ca ce ai zis tu se intelegea de genu ca ai facut resfotare si dupaia setat chipu si eu aici nam inteles? adica in prima faza ai pus un soft si dupaia altu?

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google