Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • din cate stiu..se poate resofta si dupa umblat la soft.
    adica se pune alt soft si dupa se mai poate umbla la acel soft cu o presiune mai mare in turbina..etc.
    poate despre asta era vorba cu cateva pagini in urma despre "resoftare si cipuire"
    tin sa precizez ca nu sunt un cunoscator in materie si daca nu este asa... imi cer scuze.
    asa s-a intamplat la mine .... prima oara am fost sa-mi resofteze si a 2-a oara sa-mi mai creasca valorile din soft in cuplu, presiune...(cel putin asa mi-a spus..si nu cred ca m-a mintit ca imi este o buna cunostinta + ca m-am uitat pas cu pas ce a facut si ceea ce v-am spus este ce imi mai aduc aminte)
    1.5dci
    B-04-RZZ

    Comment


    • Originally posted by pitt View Post
      din cate stiu..se poate resofta si dupa umblat la soft.
      adica se pune alt soft si dupa se mai poate umbla la acel soft cu o presiune mai mare in turbina..etc.
      poate despre asta era vorba cu cateva pagini in urma despre "resoftare si cipuire"
      tin sa precizez ca nu sunt un cunoscator in materie si daca nu este asa... imi cer scuze.
      asa s-a intamplat la mine .... prima oara am fost sa-mi resofteze si a 2-a oara sa-mi mai creasca valorile din soft in cuplu, presiune...(cel putin asa mi-a spus..si nu cred ca m-a mintit ca imi este o buna cunostinta + ca m-am uitat pas cu pas ce a facut si ceea ce v-am spus este ce imi mai aduc aminte)
      Unde ai dat exemplu tipu' facea misto .
      resoftare{remapare, cum le place unora}-schimbi softu masini,prin unchip montat poti sa mai umbli la anumiti parametrii pe alimentare (motorina si aer)
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • si totusi esti amator de liniute ?
        1.5dci
        B-04-RZZ

        Comment


        • Originally posted by pitt View Post
          si totusi esti amator de liniute ?
          NU,mersi sunt dezavantajat de varsta,oricum mersi de intrebare
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • Originally posted by felixb View Post
            Imi place ce am vazut,ai grija de tine, neaparat trebuie sa fac si eu un filmulet.Nu mai stiu, tu ai umblat la suspensie? sa mergi cu alea stock e cam nesigur
            da i-am schimbat si suspensia(arcuri+amortizoare) si acum are garda la sol mai mica,cel putin 4 cm din suspensie si daca mai pun si anvelopele(195/55/15") cu talon pe 55 mai scadem si de aici putin

            Comment


            • Originally posted by SUPERCAR View Post
              da i-am schimbat si suspensia(arcuri+amortizoare) si acum are garda la sol mai mica,cel putin 4 cm din suspensie si daca mai pun si anvelopele(195/55/15") cu talon pe 55 mai scadem si de aici putin
              perfect....ce parere ai de 205/55/15 ? se incadreaza in toleranta admisa
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • suntem la capitolul motor 1.5 dci dus de la 65 la 103 cp ;)

                fratzica, ai inteles totul gresit si nici macar nu te straduiesti sa ai putin bun simt, mai ales dupa atitea discutii.

                Tot ce am vrut sa fac a fost sa iti atrag atentia asupra faptului ca promovezi niste chestii nefiabile. Practic tu ne-ai aratat ce ti-ai facut la motor, noi am intrebat cum e posibil asa ceva (am fost impinsi de curiozitate, mai ales ca unii am participat la cursul de care vorbeam mai sus, iar altii au si promovat examenul) si tu ne-ai dat cu flit si ai incercat sa te eschivezi.

                Pai cum sa credem noi tot ce spui acolo cu Peugeot-ul de 150 cai cind "te dezavantajeaza" virsta la provocarea unui Logan? Cum? Raspunde-mi si mie clar la o intrebare, ca de intors vad ca stii sa le intorci...

                De data asta am pus o intrebare simpla, fara ironii, fara alte subintelesuri.



                Si nu mai face referire la mine, ca eu nu m-am laudat pe nicaieri... eu nu fac curse pe strada, iar de circuit legal nu am timp si banii necesari.

                PS: Daca ne vom vedea pe la intilniri, sa stii ca eu iti voi stringe mina in mod colegial, asa cum am facut si pina acum. Atunci vom vedea cit de gentleman esti



                EDIT: Off topic - 205/55/15 se super merita pentru fuga, insa trebuie combinate cu jante Racing, usoare, in acest mod vei putea demara mai bine.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Originally posted by dsign View Post
                  suntem la capitolul motor 1.5 dci dus de la 65 la 103 cp ;)

                  fratzica, ai inteles totul gresit si nici macar nu te straduiesti sa ai putin bun simt, mai ales dupa atitea discutii.

                  Tot ce am vrut sa fac a fost sa iti atrag atentia asupra faptului ca promovezi niste chestii nefiabile. Practic tu ne-ai aratat ce ti-ai facut la motor, noi am intrebat cum e posibil asa ceva (am fost impinsi de curiozitate, mai ales ca unii am participat la cursul de care vorbeam mai sus, iar altii au si promovat examenul) si tu ne-ai dat cu flit si ai incercat sa te eschivezi.

                  Pai cum sa credem noi tot ce spui acolo cu Peugeot-ul de 150 cai cind "te dezavantajeaza" virsta la provocarea unui Logan? Cum? Raspunde-mi si mie clar la o intrebare, ca de intors vad ca stii sa le intorci...

                  De data asta am pus o intrebare simpla, fara ironii, fara alte subintelesuri.



                  Si nu mai face referire la mine, ca eu nu m-am laudat pe nicaieri... eu nu fac curse pe strada, iar de circuit legal nu am timp si banii necesari.

                  PS: Daca ne vom vedea pe la intilniri, sa stii ca eu iti voi stringe mina in mod colegial, asa cum am facut si pina acum. Atunci vom vedea cit de gentleman esti



                  EDIT: Off topic - 205/55/15 se super merita pentru fuga, insa trebuie combinate cu jante Racing, usoare, in acest mod vei putea demara mai bine.
                  'Fratzica'(acum folosesti 'tz'?), credeam k vorbesc cu un matur orgolis, plin de el, dar vad ca esti de fapt un pusti necopt dar tot vanitos.

                  Inafara faptului ca te exprimi ironic si cu subintelesuri, eu am sa-ti raspund la intrebare, ca vad nu ai inteles-o ('Pai cum sa credem noi tot ce spui acolo cu Peugeot-ul de 150 cai cind "te dezavantajeaza" virsta la provocarea unui Logan? Cum? Raspunde-mi si mie clar la o intrebare, ca de intors vad ca stii sa le intorci...). Esti atat de priceput si preocupat sa rastalmacesti orice cuvant(de-al meu), ca nu-ti mai dai seama ca in spatele expresiei nu era decat o gluma si un refuz politicos. Si incearca sa nu te mai bagi atat in seama, ca ai spus destule.

                  Esti atat de obsedat ca am ceva cu tine, ca nici nu mai esti in stare sa citesti si sa intelegi o fraza. De unde ai scos ideea ca eu as fi facut vreo referire la participarea ta in cursele de strada? Tie ti-ar fi trebuit, nu cursuri de motoare, ci..altfel de cursuri.

                  Scuteste-ma si la revedere, fara respect.
                  http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                  Comment


                  • NU inteleg o chestie: de ce nu le demonstrezi ca motorul tau are intradevar 103Hp sa le inchizi gurile si sa se incheie discutia asta.
                    Sunt 2 posibile explicatii:pentru ca nu poti(motorul nu are puterea aceasta, sau nu ai cum sa demonstrezi ca are puterea asta)
                    pentru ca nu vrei (iti place discutia asta interminabila dusa la limita unor jigniri)
                    Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

                    Comment


                    • Originally posted by Ovidiu View Post
                      NU inteleg o chestie: de ce nu le demonstrezi ca motorul tau are intradevar 103Hp sa le inchizi gurile si sa se incheie discutia asta.
                      Sunt 2 posibile explicatii:pentru ca nu poti(motorul nu are puterea aceasta, sau nu ai cum sa demonstrezi ca are puterea asta)
                      pentru ca nu vrei (iti place discutia asta interminabila dusa la limita unor jigniri)
                      Eu stiu o singura metoda de demonstrat: diagrama dupa prima pagina(te-ai uitat pe ea?). Daca mai stii tu vreuna...spune-mi-o si mie. Iar discutiile astea interminabile, 'duse la limita unor jigniri', nu au nicio legatura cu inchisul gurii lor, pt k ar trebui sa fie in stare sa si-o inchida singuri Baietii destepti asta fac, stiu deja despre ce e vorba, nu fac eu munca de convingere. 103 hp, 260Nm
                      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                      Comment


                      • Cum ai poti convinge...simplu...au cerut poze detaliate cu motorul si niste explicatii pertinente privind modificarile soft si hard ale motorului....cei mai multi nu cred posibila cresterea aceasta de putere si cuplu...cat despre diagrama aia am vazut-o dar cum poti demonstra legatura intre diagrama si motorul tau?
                        Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

                        Comment


                        • Originally posted by Ovidiu View Post
                          Cum ai poti convinge...simplu...au cerut poze detaliate cu motorul si niste explicatii pertinente privind modificarile soft si hard ale motorului....cei mai multi nu cred posibila cresterea aceasta de putere si cuplu...cat despre diagrama aia am vazut-o dar cum poti demonstra legatura intre diagrama si motorul tau?
                          Poze am pus, diagrama am pus, pe diagrama scrie tot ce vrei.Daca citeai tot ce am postat, vedeai ca am scris tot in detaliu. Mai mult de atat nu pot...Si daca nu ma cred, isi pot spune parerea intr-un mod politicos, si o accept. Stii vorba aia, vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii (no offence, nothing personal ).
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • Originally posted by felixb View Post
                            Unde ai dat exemplu tipu' facea misto .
                            resoftare{remapare, cum le place unora}-schimbi softu masini,prin unchip montat poti sa mai umbli la anumiti parametrii pe alimentare (motorina si aer)
                            deci acceasi parametrii care se scriu in discul flash al ecu-ului la resoftare. deci practic se softeste oarecum de doua ori. ca sa fiu mai clar: in flash se scriu noile valori limita pt presiune turbo si pompa injectie, factorii de corectie injectoare => timp de deschidere si avans diferit de harta stock. asa, acu, daca se mai pune si unichip/powerchip/cum ma-sa i-o mai zice, de fapt se "fenteaza" nivelele de tensiune date de senzorii de presiune/temperatura si in concluzie mai fortezi deja o harta fortata...
                            clar ca metoda da rezultate, acu intrebarea e cat de corecte sunt rezultatele si daca merita din punct de vedere al fiabilitatii (de aia n-am votat inca).
                            la final, vin eu cu o intrebare de om prost: de ce nu s-au facut din start niste harti mai agresive?
                            1. ori pt ca cine schimba softul habar n-are ce scrie acolo, doar face un simplu download de fisier .hex sau .bin sau .m sau...daca omul ar sti sa foloseasca un osciloscop pe senzorii care trebuiesc "manariti" si sa interpreteze datele din fisierul care-l scrie ca sa faca 85 de cai din 65, si-ar face singur harta pt 100 de cai direct din 65 si n-ar mai apela la powerbox...si-ar fi intr-adevar "tuner" de motoare.
                            2. ori nu-l intereseaza, atata timp cat poate lua bani de doua ori pt un lucru ce se poate face dintr-o miscare.parerea mea de neavizat...
                            in final, bine ca m-am lamurit si cu aspectul asta si pot sa raspund aproape convins ca se pot (inca nu mi-e clar cum de n-a trebuit schimbata turbina cu una mai performanta, dar sa zicem ca nu-i asa important si chiar ma depaseste calculul unei turbine) scoate 100 de cai dintr-un motor de 65. ramane in picioare intrebarea: "pt cat timp ?"
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by csebalyn View Post
                              deci acceasi parametrii care se scriu in discul flash al ecu-ului la resoftare. deci practic se softeste oarecum de doua ori. ca sa fiu mai clar: in flash se scriu noile valori limita pt presiune turbo si pompa injectie, factorii de corectie injectoare => timp de deschidere si avans diferit de harta stock. asa, acu, daca se mai pune si unichip/powerchip/cum ma-sa i-o mai zice, de fapt se "fenteaza" nivelele de tensiune date de senzorii de presiune/temperatura si in concluzie mai fortezi deja o harta fortata...
                              clar ca metoda da rezultate, acu intrebarea e cat de corecte sunt rezultatele si daca merita din punct de vedere al fiabilitatii (de aia n-am votat inca).
                              la final, vin eu cu o intrebare de om prost: de ce nu s-au facut din start niste harti mai agresive?
                              1. ori pt ca cine schimba softul habar n-are ce scrie acolo, doar face un simplu download de fisier .hex sau .bin sau .m sau...daca omul ar sti sa foloseasca un osciloscop pe senzorii care trebuiesc "manariti" si sa interpreteze datele din fisierul care-l scrie ca sa faca 85 de cai din 65, si-ar face singur harta pt 100 de cai direct din 65 si n-ar mai apela la powerbox...si-ar fi intr-adevar "tuner" de motoare.
                              2. ori nu-l intereseaza, atata timp cat poate lua bani de doua ori pt un lucru ce se poate face dintr-o miscare.parerea mea de neavizat...
                              in final, bine ca m-am lamurit si cu aspectul asta si pot sa raspund aproape convins ca se pot (inca nu mi-e clar cum de n-a trebuit schimbata turbina cu una mai performanta, dar sa zicem ca nu-i asa important si chiar ma depaseste calculul unei turbine) scoate 100 de cai dintr-un motor de 65. ramane in picioare intrebarea: "pt cat timp ?"
                              Luati aminte, omul chiar cunoaste. Repet, apreciez comentariile lui pertinente.

                              Ai punctat bine esentialul, si cu privire la fiabilitate, asa este. Nimeni nu poate sa-ti garanteze, si e un risc pe care mi l-am asumat.
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • uite acum am inteles si eu , ce bine era daca se zicea asa de la inceput si nu se ajungea la jigniri dar asta e...

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google