Logan Dci 103cp Si 260nm(cuplu)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • off topic
    mai au "minte" si bigman si crististreulea la alti nu am mai luat masina ca nu avea rost sa vad cum merge(am vrut sa vad cum merge 16 v resoftat si 65 cp resoftat ).
    octavian 28 sa urcat la mine 2 - 3 minute in masina si cind a coborit ii tremurau miinile si piciarele (vezi intilnirea filmata) si cu el in masina nu am mers foarte tare
    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

    Comment


    • Originally posted by virtualmansorin View Post
      off topic
      mai au "minte" si bigman si crististreulea la alti nu am mai luat masina ca nu avea rost sa vad cum merge(am vrut sa vad cum merge 16 v resoftat si 65 cp resoftat ).
      octavian 28 sa urcat la mine 2 - 3 minute in masina si cind a coborit ii tremurau miinile si piciarele (vezi intilnirea filmata) si cu el in masina nu am mers foarte tare
      da-mi un link ca nu il gasesc(filmuletu)
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • Originally posted by felixb View Post
        Pentru acceleratie A=F/M ceea ce conteaza este CUPLU LA ROATA, cuplu care depinde de puterea motorului C=F*B( C-cuplu, F-forta ,B-brat). La puteri apropiate dieselu se comporta mult mai bine.... (cat de mult ajuta nm la o liniuta comparativ cu cai putere si cat de mult ma ajuta nm la drum lung, depasiri de la 120 incolo, drumuri spre munte cu serpentine, pante) ....dieselul are cuplu mai mare la turati pana in 4000 acolo ande majoritatea dintre noi conducem. Sper ca ti-am putut fi de folos, SALUT OMU



        1,2 ...NU CRED CA presiunea pe 85cp este 2,3

        asta e masina mea si foarte mandru de ea http://www.loganclub.ro/forum/my_ride-f6.html
        Credema ca nu vorbesc din burta... si eu m-am mirat cand mi-a spus omu (inginer tehnic Mioveni) 1,9 bar pe 65CP si 2,3 bar pe 85CP

        Comment


        • Originally posted by tezeu View Post
          Ma uitam prin datele tehnice ale loganurilor si am vazut asa: golanca mea 16v are undeva la 148nm, diselul de 85cp are undeva la 200nm, tu ai 260nm. Acum va intreb cat de mult ajuta nm la o liniuta comparativ cu cai putere si cat de mult ma ajuta nm la drum lung, depasiri de la 120 incolo, drumuri spre munte cu serpentine (pante ect.) comparativ cu cp???? Practic ce anume imi este mai util sa fac o depasire in siguranta, o "liniuta" , atacarea unei pante in forta ect. nm sau cp???? Intreb pentru cunostinta mea generala nu pentru a starni controverse si intreb tocmai pentru ca masina mea are cp destui dar la capitolul nm sta cam prost comparativ cu diselurile.
          Nm pe o plaja scurta nu ajuta substantial. oricum, daca n-ai si turatie mare , nu sprintezi, degeaba ai Nm. calul putere da viteza, newtonmetrul da acceleratie. diselul are multi Nm la turatii mici, de aia pleaca bine la reprize (depasiri), pe cand benzinarul pleaca bine de pe loc din repaus (fiindca are turatie mare) si compenseaza lipsa de cuplu prin turatie.
          de aia si cutiile de viteze de benzinare sunt mai scurte decat alea de diesel, ca sa inlocuiasca lipsa cuplului cu turatia. un diselar cu cutie d benzinar ar rupa asfaltul, dar n-ar mai iesi consumul mic...plus ac viteza de varf va fi si mai mica. ce ti-a zis felixb e ok in postul sau, numai ca prea seamana a lectie de fizica de cl a 9-a...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by GGI78 View Post
            Credema ca nu vorbesc din burta... si eu m-am mirat cand mi-a spus omu (inginer tehnic Mioveni) 1,9 bar pe 65CP si 2,3 bar pe 85CP
            TE CRED, sant ingineri mai buni si ingineri mai putin buni...eu nu stiu din ce categorie face parte inginerul tau.oricum am luat in serios intrebarea ta...altfel nu as fi raspuns
            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

            Comment


            • inca nu gasesc filmarea o sa il rog pe crististreulea sa o puna aici sau linkul macar


              Quote:
              Originally Posted by Octavian___28
              Acum ce am ajuns si eu acasa. Deci a fost fain si sper sa ne mai inatlnim.
              PS: nu cred ca am sa ma mai car in masina lui Sorin si a lui Cristi...desi Sorin a spus ca merge incet ca are copii de crescut...ma rog nu stiu ce inseamna incet pt el

              domnu n-am schimbat nici viteza a treia
              incet inseamna 100 -120 max
              __________________
              toora,llumar omologat fata spate,zender,tips borla,calculator renault sport,1.6 8 v 93-94 cp
              vw golf1 1.8 8v 90 cp,scaune scoica sparco,finala borla
              toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

              Comment


              • Originally posted by csebalyn View Post
                Nm pe o plaja scurta nu ajuta substantial. oricum, daca n-ai si turatie mare , nu sprintezi, degeaba ai Nm. calul putere da viteza, newtonmetrul da acceleratie. diselul are multi Nm la turatii mici, de aia pleaca bine la reprize (depasiri), pe cand benzinarul pleaca bine de pe loc din repaus (fiindca are turatie mare) si compenseaza lipsa de cuplu prin turatie.
                de aia si cutiile de viteze de benzinare sunt mai scurte decat alea de diesel, ca sa inlocuiasca lipsa cuplului cu turatia. un diselar cu cutie d benzinar ar rupa asfaltul, dar n-ar mai iesi consumul mic...plus ac viteza de varf va fi si mai mica. ce ti-a zis felixb e ok in postul sau, numai ca prea seamana a lectie de fizica de cl a 9-a...
                HAI NU EXAGERA, ERA O EXPLICATIE SIMPLA LA OBIECT
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • pai si nu puteai bre sa ne dai explicatiile astea simple si la obiect de la inceput? de ce trebuia sa fii asa de ne-binevoitor? ce crezi, ca-ti fura cineva tehnologiile?

                  Oricum, sunt si altii de parere ca diagramele prezentate de tine ar putea, subliniez, ar putea sa nu aibe legatura cu motorul tau.

                  Bafta
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by dsign View Post
                    pai si nu puteai bre sa ne dai explicatiile astea simple si la obiect de la inceput? de ce trebuia sa fii asa de ne-binevoitor? ce crezi, ca-ti fura cineva tehnologiile?

                    Oricum, sunt si altii de parere ca diagramele prezentate de tine ar putea, subliniez, ar putea sa nu aibe legatura cu motorul tau.

                    Bafta
                    E opinia lor si o respect ......ce zici ma provoci la un dyno? bafta
                    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                    Comment


                    • cred ca graficul este scos pe motorul lui dar poate valorile sunt usor influentate de tuner(sau de cine a facut testul pe dino) sau daca este totul corect in plm o sa imi iau si eu la anul masina cu 65 de cai si o aduc la 103 cp
                      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                      Comment


                      • Originally posted by virtualmansorin View Post
                        cred ca graficul este scos pe motorul lui dar poate valorile sunt usor influentate de tuner(sau de cine a facut testul pe dino) sau daca este totul corect in plm o sa imi iau si eu la anul masina cu 65 de cai si o aduc la 103 cp
                        Daca schimb scaunele din fata cu unele sport,cu cat crezi ca scade greutatea masinii??
                        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                        Comment


                        • explicatia e ok. tehnic vorbind e ok. dar cum omul a pus o intrebare generala, si zicea ca nu stie ce-i ala Nm, banuiesc ca n-a facut legatura ca ce-ai zis tu se "traduce" in ce-am zis eu
                          sorine, cu dieselone nu cred ca faci vreo afacere, daac te lasa motorul si pana la urma doar nu mergi la curse ca sa castigi categoria "cel mai mic consum"...eu nu vad intr-o parcare un dci miscandu-se mai bine ca un mpi...deocamdata. oricum, cand roata patineaza, te f... in ei de CP si Nm. da? deci prima dat pune tu autoblocand pe jucarie si atunci o sa fi mai castigat decat cu un motor mai tare
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by GGI78 View Post
                            Credema ca nu vorbesc din burta... si eu m-am mirat cand mi-a spus omu (inginer tehnic Mioveni) 1,9 bar pe 65CP si 2,3 bar pe 85CP
                            Aia e presiunea absoluta. Deci se mai scade din ea presiunea atmosferica si ajungi la presiunea turbinei.

                            PS: La ce dealer zici ca lucrezi?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • asta e masina mea si sint foarte mandru de ea http://www.loganclub.ro/forum/my_ride-f6.html
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                              Comment


                              • si aici se incheie,este thread dublu,restul discutiilor se continua la "my ride"
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google