Tuning Verry Low Cost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning Verry Low Cost

    salut, sunt nou p forum, am citit cateva ceva despre tuning si modificari pe aici,dar nu am intalnit nici un thread care sa ma ajute sa im modific masina,cu un buget extrem de criza,adica sigur,filtru sport,ax cu came agresiv,evacuare schimbata,chip tuning,sunt solutii viabile,dar costa destul de mult...ma puteti ajuta?
    P.S.rog moderatorul s strearga threadul daca a mai fost abordat.multumesc

    de exemplu,daca lustruiesc galeriile,admisie,evacuare,obtin ceva cp?

    un dispozitiv care sa imi evacueze gazele de esapamen direct dupa catalizator,fara sa mai parcurga restul traseului e evacuare?a fost vreodata facut in romania?

    cum imi pot usura masina pt obtinerea unei acceleratii mai bune?

    multumesc tuturor acelor care se vor interesa sa ma ajute,imi cer scuze daca nu am fost foarte tehnic in exprimare
    Last edited by stefannt; 10 August 2009, 11:25. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Pentru un buget minim...,scoti catalizatoru(cam 50-60lei) si o resoftare(150lei).Poti lustrui si galeria de evacuare dar nu stiu daca merita efortu.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #3
      tuning adevarat cu bani putini nu exista ! Nu ai bani ? Lasa masina asa si asta e ! Daca vrei jante , trebuiesc si arcuri sport. Daca ai luat jante tre sa schimbi si cauciucurile cu unele bune ( nu cu cele cu care vin Loganurile din fabrica)
      Vrei filtru aer - iti iei dinala scump ptr a nu inhala motorul tot praful. Daca iei filtru tre sa faci si evacuarea cap coada..si tot asa...deci...costa !
      sigpic

      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

      Comment


      • #4
        si din 1.4 o sa obtii maxim SHASA CAI cum zice jokeru'
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          tuning by vitan low cost si de foarte proasta calitate

          Comment


          • #6
            Da ce vrei sa faci cu ea de vrei sa ii micsorezi si masa?
            sigpic

            Comment


            • #7
              aici intra abtibilduri ,braduti parfumati,insemne de la bmw sau alte marci,alte capace la roti cu spinere (neaparat).mai sunt cateva dar nu-mi vin in minte acum.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #8
                omu sa referit la motor..din postu lui nu vad ca zice nimic de exterior...
                Last edited by al!n; 10 August 2009, 14:11.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  da , dar alea dau cai putere vezi tu abtipild 4t = 5cai , un bradut =2 cai ...etc
                  Remaparea cea mai "ieftina" metoda ca sa ai un sprint mai bun..nu te astepta sa fie racheta .. mai ales ca e 1.4 .. daca vrei sa faci ceva...investeste 1500 de euro intr-un motor si il pui la masina...
                  O axa cu came e vreo 300 de euro din cate stiu ... din toba nu prea castigi mult..daca o faci cap coada 2-3 cai si aia trasi de gat..

                  Comment


                  • #10
                    da, 300 euro fara amontaj, remapare pe dyno, injectoare cu debit marit, etc.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      dar cu banii astia cel mai bine...un alt motor de pe alta masina ..

                      Comment


                      • #12
                        "ax cu came agresiv"!!!!am auzit de remapare agresiva.noutati tehnice.au mai incercat si altii sa schimbe motorul cu altul dar si-au prins urechile pentru ca e extrem de dificil daca nu ai toate piesele si pe deasupra nu mai e low cost.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #13
                          Deci stefannt, mai citeste pe forum preturile diverselor componente si cam cat de mult ajuta si in ce fel (pretul acestora NU va scadea pe timp de criza) ca sa-ti faci o idee despre ce ai putea face si apoi vezi daca intr-adevar te apuci sa-i faci ceva sau mai bine o lasi asa, cum mai zicea cineva. Pentru ca nu uita, ceva ieftin pe masina pus in locul nepotrivit iti poate pune sanatatea in pericol
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #14
                            Pentru tuning extrem de eficient, se recomanda montarea unor praguri din obor, un eleron tip uscator de rufe, si codita de rechin model cu LED(daca gasesti cu LED-uri care-si schimba culoarea, este mai bine pentru ca, contine un montaj care se infiltreaza prin fire si se duce direct in ECU eliminand limitarea de turatie). Si nu in ultimul rand, vreo 4-5 braduleti cei mai ieftini, care put de-ti iau auzu' ca sa poa' sa traga motoru' aer frumos mirositor. Garantat ajungi un 16v!

                            Comment


                            • #15
                              a fost pusa o intrebare... de ce nu va rezumati la raspuns ...si sa incetati cu ironiile .99% dintre noi au fost poate la fel la primele posturi pe un forum ...
                              sfatul meu pentru initiatorul threadului este , cu bani putini nu se face performanta.
                              Si daca un filtru sport sau o remapare care costa de la 1 mil in sus ... e scumpa ,sincer nu prea ai ce sa faci la masina ... las-o asa .
                              Un ax cu came e 315 euro , dupa care urmeaza alt soft 150 euro .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google