singura optiune e doar sa faci o remapare iar in rest sa te rezumi la ceva tuning exterior.astea le faci cu cateva sute de lei.cu bani putini nu poti face prea multe.
Tuning Verry Low Cost
Collapse
X
-
Originally posted by AR-18-MOS View PostPentru tuning extrem de eficient, se recomanda montarea unor praguri din obor, un eleron tip uscator de rufe, si codita de rechin model cu LED(daca gasesti cu LED-uri care-si schimba culoarea, este mai bine pentru ca, contine un montaj care se infiltreaza prin fire si se duce direct in ECU eliminand limitarea de turatie). Si nu in ultimul rand, vreo 4-5 braduleti cei mai ieftini, care put de-ti iau auzu' ca sa poa' sa traga motoru' aer frumos mirositor. Garantat ajungi un 16v!
Originally posted by Cristi_Xp View Posta fost pusa o intrebare... de ce nu va rezumati la raspuns ...si sa incetati cu ironiile .99% dintre noi au fost poate la fel la primele posturi pe un forum ...
sfatul meu pentru initiatorul threadului este , cu bani putini nu se face performanta.
Si daca un filtru sport sau o remapare care costa de la 1 mil in sus ... e scumpa ,sincer nu prea ai ce sa faci la masina ... las-o asa .
Un ax cu came e 315 euro , dupa care urmeaza alt soft 150 euro .
cred ca e posibil sa fi inteles gresit
1nu sunt adeptul tuningului stil vitan
2am citit o mare parte din topicurile pe aceasta tema si mi-am facut o idee despre preturile tuningului,nu vreau sa fie non-cost,dar ma gandeam ca am putea gasii impreuna niste solutii inovative pt aceasta problema
3stiu ca cele ma uzuale modificari sunt referitore la chip tuning,filtru de aer sport,evacuare profi...serpisori,catalizator sport,intermediara scoasa si o toba finala calculata pt masina,dar....
vroiam sa vad daca se pot gasi si alte solutii...
tocmai de aceea v-am intrebat cum imi pot usura masina pt ca un motor care are mai putina masa de tras v-a da masini o aceleratie mai buna,nu?
Originally posted by margelatu View Post"ax cu came agresiv"!!!!am auzit de remapare agresiva.noutati tehnice.au mai incercat si altii sa schimbe motorul cu altul dar si-au prins urechile pentru ca e extrem de dificil daca nu ai toate piesele si pe deasupra nu mai e low cost.
mentionez ca vreau sa pastrez o discutie strict legata de motor si transmisie,pt ca deja am inteles ce trebuie sa modific legat de suspensii si frane.
Multumesc
Originally posted by margelatu View Postsingura optiune e doar sa faci o remapare iar in rest sa te rezumi la ceva tuning exterior.astea le faci cu cateva sute de lei.cu bani putini nu poti face prea multe.
Originally posted by Pacco View PostDa ce vrei sa faci cu ea de vrei sa ii micsorezi si masa?
stiu ca e un pic hilar ce vreau eu sa fac,dar fac apel la intelegerea dumnevoastra,si sper ca ma puteti ajuta sa fac ceva frumos
Originally posted by DeLuXe View Postsi din 1.4 o sa obtii maxim SHASA CAI cum zice jokeru'
Comment
-
- cum poti sa te gandesti sa te dai cu 1.4 la curse legale dar titlul threadului tau este " Tuning Verry Low Cost " ?
- cum sa nu stii ce sa faci s-o usurezi ?? pur si simplu jos banchete jos plasticaraie..fetze de usi ( nu te costa nimic, ca e munca ta )
- cum sa mergi cu improvizatii cand aspiri sa te dai la legale. Ai vazut la categoria loganului ce masini vin ? hmmm
- ca sa pleci bine de pe loc ai nevoie de suspensie sport , jante usoare cauciucuri bune care costa galagie de bani..
Parerea mea e sa uiti de tuning cu bani putini. NU ai bani, stai in banca ta si lasa liniutele si alte nebuni...sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
La motor ai putea sa faci rectificare a chiuloasei sa iei din ea cam 0,25mm( discuta cu un mecanic sa nu bata pistonul in valve) un filtru sport bun (k&N) evacuarea completa din inox renunti la catalizator ,la final o remapare iar daca zici ca e de weekend atunci poti sa reduci greutatea scotand bancheta spate si ce crezi ca nu iti trebuie... spor la tunat!, dar fiind criza nu cred ca vrei un consum care sa-ti goleasca buzunarele
Comment
-
Originally posted by regalcobra View PostLa motor ai putea sa faci rectificare a chiuloasei sa iei din ea cam 0,25mm( discuta cu un mecanic sa nu bata pistonul in valve) un filtru sport bun (k&N) evacuarea completa din inox renunti la catalizator ,la final o remapare iar daca zici ca e de weekend atunci poti sa reduci greutatea scotand bancheta spate si ce crezi ca nu iti trebuie... spor la tunat!, dar fiind criza nu cred ca vrei un consum care sa-ti goleasca buzunarele
Comment
-
Rectificarea in sine nu costa mult..cam 150lei dar manopera de demontat\montat chiulasa te cam rupe..in jur de 300lei.Din cate am inteles merge luat maxim 0.8mm.E un baiat in pitesti care are luat 0.5mm si merge super masina.Last edited by al!n; 12 August 2009, 12:02.
Comment
-
am eu o chiulasa rectificata , luat cam 0.5 mm din ea ... este de vanzare la 5 mil ,completa cu ax cu came,supape .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
am avut-o pe masina,si dupa ce am schimbat axu cu came am hotarat sa raman totusi la chiulasa stock ... sa nu fie prea mult .
E aceeasi chiulasa pe 1.4 si pe 1.6Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
la cele de 14 am nevoie de alte cauciucuri,nu?
dar daca im pun cauciucuri cu talon mai mic,nu ar avea acelasi efect?
stie cineva,daca imi imbrac galeria de evacuare cu fibra din aceea,parca de aztbest,ma ajuta cu ceva?
Comment
-
nu o sa mai fie asa cald sub capota...care nu inseamna neaparat ca e un lucru bun ...si eventual pana dupa cutie ... ca sa protejezi si cutia de caldura mare.
In general se foloseste la motoare turbo unde sunt temperaturi in galeria de evacuare foarte mari.Last edited by Cristi_Xp; 12 August 2009, 20:57.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment