Tuning Verry Low Cost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    multumesc,astept alte sugestii pe acesta problema

    Comment


    • #32
      galeria se imbraca cu azbest pt simplul motiv ca asa a vrut Dumnezeu ca gazele calde sa curga prin tevi mai repede decat gazele reci. si la turbo ghici, domnu' admin, de ce se pune azbest? ca sa nu ai lag, sa invarti mai repede turbina? mai mul;t boost la aceeasi cantitate de gaz evacuata, no back-pressure a, parca se leaga, asa-i?

      stefane, daca vrei sa mergi la curse cu masina, atunci sa iertati ca va zic, dar tuning ieftineala nu tine. la benzinare ai cateva lucruri clare de facut, de acu 100 de ani is neschimbate. adica: evacuare mai larga, polisata. admisie directa, polisata. axa cu came. pe la 270-300 de grade, camele. de la 300 incep alea "rally" dar iti zic ca nu folosesti masina in oras. o sa ajungi s-o urasti. admisie de aer fortata. chiptuning. volanta usurata. chiulasa rectificata plan. roti usoare, eventual un pc mai mici decat alea de fabrica. discuri si etrieri schimbate. tamburi spate si ferodo-uri schimbate. franee de van sau papuc merg al dracu de bine ca solutie de upgrade (ma gandesc ca vrei sa si opresti masina, nu doar s-o accelerezi). interiorul masinii aruncat la gunoi. schimbi toate fuliile de la motor si accesorii. decuplezi bobina de excitatie a alternatorului. cutie scurta, cum au loganurile de cupa. diferential autoblocant.toate geamurile le inlocuiesti cu policarbonat...nu cred ca tre' sa repet ac toate astea nu-s defel ieftine...
      Last edited by Seba; 14 August 2009, 04:33.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Seba View Post
        galeria se imbraca cu azbest pt simplul motiv ca asa a vrut Dumnezeu ca gazele calde sa curga prin tevi mai repede decat gazele reci. si la turbo ghici, domnu' admin, de ce se pune azbest? ca sa nu ai lag, sa invarti mai repede turbina? mai mul;t boost la aceeasi cantitate de gaz evacuata, no back-pressure a, parca se leaga, asa-i?

        stefane, daca vrei sa mergi la curse cu masina, atunci sa iertati ca va zic, dar tuning ieftineala nu tine. la benzinare ai cateva lucruri clare de facut, de acu 100 de ani is neschimbate. adica: evacuare mai larga, polisata. admisie directa, polisata. axa cu came. pe la 270-300 de grade, camele. de la 300 incep alea "rally" dar iti zic ca nu folosesti masina in oras. o sa ajungi s-o urasti. admisie de aer fortata. chiptuning. volanta usurata. chiulasa rectificata plan. roti usoare, eventual un pc mai mici decat alea de fabrica. discuri si etrieri schimbate. tamburi spate si ferodo-uri schimbate. franee de van sau papuc merg al dracu de bine ca solutie de upgrade (ma gandesc ca vrei sa si opresti masina, nu doar s-o accelerezi). interiorul masinii aruncat la gunoi. schimbi toate fuliile de la motor si accesorii. decuplezi bobina de excitatie a alternatorului. cutie scurta, cum au loganurile de cupa. diferential autoblocant.toate geamurile le inlocuiesti cu policarbonat...nu cred ca tre' sa repet ac toate astea nu-s defel ieftine...
        stiu,si sunt foarte constient de toate acestea,tocmai de aceea am deschis acest topic,pt ca eram oarecum nelamurit daca e posibil asa ceva,sincer nici eu nu credeam ca pot obtine mari performante fara bani,dar acum mam convins,daca vrei sa faci ceva ai nevoie de multi bani,va multumesc oricum pt sfaturi si sugestii.

        Comment


        • #34
          subiect inchis....finally
          sigpic

          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

          Comment


          • #35
            finally jokere,app ti-am vazut masina, felicitarii intarziate,arata foarte bine!!!!

            stie cineva daca corpul clapetei de aceleratie e mai mare la 1.6 decat la 1.4?
            Last edited by stefannt; 14 August 2009, 10:51. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Este acelasi.

              edit: @Seba: se pot adauga si pistoanele rectificate, bielele usurate si lustruite si supapele lustruite? Le-ai omis sau nu sunt necesare?
              Last edited by aleXpeed; 14 August 2009, 11:35.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #37
                cunosteti un model de clapeta de aceleratie,mai mare in diametru,care sa se potriveasca pe modelul de 1.4?
                castig ceva cp din asta?
                Last edited by Cristi_Xp; 14 August 2009, 12:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Legat de intrebarea unde faci reciticarea se gasesc probabil in orasul tau destule serivisuri auto( chiar si la dacia probabil se poate ,doar sa vie iesita din garantie...) cum spuneau si ceilalti sa ai bani ca se face, cel mai bine e sa vorbesti cu un mecanic bun dintr-un servis bine dotat, grija pe mana cui dai masina atat, spor la treaba ! si daca faci modificarile aratani-le si noua. Salut

                  Comment


                  • #39
                    alexspeed: hai sa nu exageram, ca vrea omu' totusi ceva ieftin
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      toti ii spuneti ca modificarile costa,probabil a aflat dar nimeni nu a intrebat ce inseamna "buget de criza", cred ca se observa ca nu e un tampit si daca nu crede ca poate sa faca ceva nu mai discuta despre asta, parerea mea. vad ca sunt baieti care chiar se pricep si asta e bine, mult noroc

                      Comment


                      • #41
                        Ai intrebat prin primele posturi de un dispozitiv care sa evacueze gazele imediat dupa catalizator. Exista asa ceva, nu am idee de pret dar, din cate stiu, nu e foarte scump. Aici gasiti un filmulet - cam asa arata si se numeste Cut off valve exhaust.
                        Daca iti aduce si un surplus de putere nu prea pot sa iti spun, dar banui ca nu.
                        Last edited by andy_x3m; 17 August 2009, 06:24.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          am cautat si eu,app,multumesc pt indrumari,si nu ma pot abtine sa nu ma intreb daca nu se poate confectiona si artizanal un asemenea dispozitiv,din ce am inteles,s-ar simti ca si o evacuare sport performant,avantajul fiind ca poti oricand sa treci pe sistemul original de evacuare si nu o sa ai probleme cu nimeni...suna prea bine sa fie adevarat

                          Comment


                          • #43
                            Banuiesc ca deja te-ai apucat de modificari,e foarte bine ceea ce vrei sa faci,dar asa ca idee noteaza ce bani ai bagat in ea,si la sfarsit trage linie ca sa vezi cat de mult te-a dus ;).
                            PS:daca vrei curse,si nu te interesa cum te duce prin bucuresti,de ce nu ti-ai luat o pisicutza?E una aici la mine,stiu ca era de vanzare undeva la 1800E,si are vreo 200 si ceva de CP,pe cate kg?1000?sau mai putin?
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              mai bine o honda civic....decat obositele alea de pisicute , ursuleti

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Pacco View Post
                                Banuiesc ca deja te-ai apucat de modificari,e foarte bine ceea ce vrei sa faci,dar asa ca idee noteaza ce bani ai bagat in ea,si la sfarsit trage linie ca sa vezi cat de mult te-a dus ;).
                                PS:daca vrei curse,si nu te interesa cum te duce prin bucuresti,de ce nu ti-ai luat o pisicutza?E una aici la mine,stiu ca era de vanzare undeva la 1800E,si are vreo 200 si ceva de CP,pe cate kg?1000?sau mai putin?
                                sa fie 195 pe 1300-1400 kg ?unde ai vazut tu bmw sub 1000 kg ?

                                Originally posted by Loganu View Post
                                mai bine o honda civic....decat obositele alea de pisicute , ursuleti
                                ai rabdare ca o sa ajunga curand si alea ca beamveurile...ca deja e trend sa ai onda , nu conteaza ca are 75 cp
                                Last edited by Cristi_Xp; 24 August 2009, 11:33. Reason: Automerged Doublepost
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google