multumesc,astept alte sugestii pe acesta problema
Tuning Verry Low Cost
Collapse
X
-
galeria se imbraca cu azbest pt simplul motiv ca asa a vrut Dumnezeu ca gazele calde sa curga prin tevi mai repede decat gazele reci. si la turbo ghici, domnu' admin, de ce se pune azbest? ca sa nu ai lag, sa invarti mai repede turbina? mai mul;t boost la aceeasi cantitate de gaz evacuata, no back-pressure a, parca se leaga, asa-i?
stefane, daca vrei sa mergi la curse cu masina, atunci sa iertati ca va zic, dar tuning ieftineala nu tine. la benzinare ai cateva lucruri clare de facut, de acu 100 de ani is neschimbate. adica: evacuare mai larga, polisata. admisie directa, polisata. axa cu came. pe la 270-300 de grade, camele. de la 300 incep alea "rally" dar iti zic ca nu folosesti masina in oras. o sa ajungi s-o urasti. admisie de aer fortata. chiptuning. volanta usurata. chiulasa rectificata plan. roti usoare, eventual un pc mai mici decat alea de fabrica. discuri si etrieri schimbate. tamburi spate si ferodo-uri schimbate. franee de van sau papuc merg al dracu de bine ca solutie de upgrade (ma gandesc ca vrei sa si opresti masina, nu doar s-o accelerezi). interiorul masinii aruncat la gunoi. schimbi toate fuliile de la motor si accesorii. decuplezi bobina de excitatie a alternatorului. cutie scurta, cum au loganurile de cupa. diferential autoblocant.toate geamurile le inlocuiesti cu policarbonat...nu cred ca tre' sa repet ac toate astea nu-s defel ieftine...Last edited by Seba; 14 August 2009, 04:33.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postgaleria se imbraca cu azbest pt simplul motiv ca asa a vrut Dumnezeu ca gazele calde sa curga prin tevi mai repede decat gazele reci. si la turbo ghici, domnu' admin, de ce se pune azbest? ca sa nu ai lag, sa invarti mai repede turbina? mai mul;t boost la aceeasi cantitate de gaz evacuata, no back-pressure a, parca se leaga, asa-i?
stefane, daca vrei sa mergi la curse cu masina, atunci sa iertati ca va zic, dar tuning ieftineala nu tine. la benzinare ai cateva lucruri clare de facut, de acu 100 de ani is neschimbate. adica: evacuare mai larga, polisata. admisie directa, polisata. axa cu came. pe la 270-300 de grade, camele. de la 300 incep alea "rally" dar iti zic ca nu folosesti masina in oras. o sa ajungi s-o urasti. admisie de aer fortata. chiptuning. volanta usurata. chiulasa rectificata plan. roti usoare, eventual un pc mai mici decat alea de fabrica. discuri si etrieri schimbate. tamburi spate si ferodo-uri schimbate. franee de van sau papuc merg al dracu de bine ca solutie de upgrade (ma gandesc ca vrei sa si opresti masina, nu doar s-o accelerezi). interiorul masinii aruncat la gunoi. schimbi toate fuliile de la motor si accesorii. decuplezi bobina de excitatie a alternatorului. cutie scurta, cum au loganurile de cupa. diferential autoblocant.toate geamurile le inlocuiesti cu policarbonat...nu cred ca tre' sa repet ac toate astea nu-s defel ieftine...
Comment
-
Este acelasi.
edit: @Seba: se pot adauga si pistoanele rectificate, bielele usurate si lustruite si supapele lustruite? Le-ai omis sau nu sunt necesare?Last edited by aleXpeed; 14 August 2009, 11:35.
Comment
-
Legat de intrebarea unde faci reciticarea se gasesc probabil in orasul tau destule serivisuri auto( chiar si la dacia probabil se poate ,doar sa vie iesita din garantie...) cum spuneau si ceilalti sa ai bani ca se face, cel mai bine e sa vorbesti cu un mecanic bun dintr-un servis bine dotat, grija pe mana cui dai masina atat, spor la treaba ! si daca faci modificarile aratani-le si noua. Salut
Comment
-
toti ii spuneti ca modificarile costa,probabil a aflat dar nimeni nu a intrebat ce inseamna "buget de criza", cred ca se observa ca nu e un tampit si daca nu crede ca poate sa faca ceva nu mai discuta despre asta, parerea mea. vad ca sunt baieti care chiar se pricep si asta e bine, mult noroc
Comment
-
Ai intrebat prin primele posturi de un dispozitiv care sa evacueze gazele imediat dupa catalizator. Exista asa ceva, nu am idee de pret dar, din cate stiu, nu e foarte scump. Aici gasiti un filmulet - cam asa arata si se numeste Cut off valve exhaust.
Daca iti aduce si un surplus de putere nu prea pot sa iti spun, dar banui ca nu.Last edited by andy_x3m; 17 August 2009, 06:24.sigpic
Comment
-
am cautat si eu,app,multumesc pt indrumari,si nu ma pot abtine sa nu ma intreb daca nu se poate confectiona si artizanal un asemenea dispozitiv,din ce am inteles,s-ar simti ca si o evacuare sport performant,avantajul fiind ca poti oricand sa treci pe sistemul original de evacuare si nu o sa ai probleme cu nimeni...suna prea bine sa fie adevarat
Comment
-
Banuiesc ca deja te-ai apucat de modificari,e foarte bine ceea ce vrei sa faci,dar asa ca idee noteaza ce bani ai bagat in ea,si la sfarsit trage linie ca sa vezi cat de mult te-a dus ;).
PS:daca vrei curse,si nu te interesa cum te duce prin bucuresti,de ce nu ti-ai luat o pisicutza?E una aici la mine,stiu ca era de vanzare undeva la 1800E,si are vreo 200 si ceva de CP,pe cate kg?1000?sau mai putin?sigpic
Comment
-
Originally posted by Pacco View PostBanuiesc ca deja te-ai apucat de modificari,e foarte bine ceea ce vrei sa faci,dar asa ca idee noteaza ce bani ai bagat in ea,si la sfarsit trage linie ca sa vezi cat de mult te-a dus ;).
PS:daca vrei curse,si nu te interesa cum te duce prin bucuresti,de ce nu ti-ai luat o pisicutza?E una aici la mine,stiu ca era de vanzare undeva la 1800E,si are vreo 200 si ceva de CP,pe cate kg?1000?sau mai putin?
Originally posted by Loganu View Postmai bine o honda civic....decat obositele alea de pisicute , ursuletiPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment