Tuning Verry Low Cost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    sa inteleg ca daca pun pistoane de 1.6 (care sunt la fel in diametru cu cele de 1.4) si inca 2-3 "chestii" prin motor, am motor de 1.6?

    Comment


    • #62
      cam asa ceva....dar mai bine iei altu' la pretu la care se gasesc piesele iti ies peri albi

      Comment


      • #63
        pai numai low cost nu mai e tuningul asta.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #64
          da, acele "chestii" fac diferenta. numai ca nu sunt defel low cost...
          si in primul rand nu e tuning, e transplant/transformare, cum vreti sa-i ziceti.
          Last edited by Seba; 2 September 2009, 14:41.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            Aha, deci blocul este acelasi, am gasit 1.6 complet la 1300 RON (acum nu ma luati cu "nu poti sti ce are motorul ala", oricum are mai putini km. ca al meu). Ma gandeam in mintea mea seaca daca mergeau toate piesele de pe 1.6-le ala pe blocul de 1.4 cu tot cu chiulasa, tot caci nu stiu cat de curat este motorul meu pe interior, cred ca o sa ii bag un aditiv de curatat motorul, nu a vazut asa ceva niciodata, cox primeste zilnic dar 197.000 a fost invatata ca baba (am trecut de ceva timp de 200.000), nu vazuse mai mult de 3000 rpm. rutina, are consumabile noi, bujii noi, tacheti reglati, ambreiaj nou, am fost si pe autostrada zeci de km. in turatii foarte mari. Nu vreau offtopic, dar caut sa fac o "cumparatura" alaturi de un 1.4 standard sa vad daca mi se pare mie sau "asa e toate" la cum trag standard. Imi place ideea de impozit/asigurare de 1.4 si in realitate sa aiba cilindreea schimbata ca daca stam sa ne gandim cat e omologarea altui motor.... .
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #66
              Originally posted by florian View Post
              sa inteleg ca daca pun pistoane de 1.6 (care sunt la fel in diametru cu cele de 1.4) si inca 2-3 "chestii" prin motor, am motor de 1.6?
              nu m-am prins la ce sa mai pui pistoanele de 1.6 daca is aceleasi
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #67
                Pai alea ''chestile'' fac diferenta si pistoanele alea ''la fel''...Hai care se risca primu??eu nu ma risc ca nu e $$$ si nici nu am gasit duar interne.....si sa schimb tot motoru,imi e lene.....
                Last edited by GOLAN91; 2 September 2009, 23:04.
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Am înteles că pistoanele, dupa cum zicea @seba, sunt doar mai scurte, asta ar fi diferenţa, banuiesc restul explicaţiei, al diferenţei de putere ţine probabil de camera de ardere care este mai mare, mă depăseste, ideea care încânta este ca se potrivesc şi la prima vedere pare simplu. Cine se pricepe poate oferi informaţii precise, poate sunt useri care au acces la piese eftine.

                  Comment


                  • #69
                    pistoanele la 1.4 si 1.6 au acelasi diametru, dar nu sunt identice. difera punctul de prindere al boltului fata de capul pistonului. pistoane de 1.4 cu biele si arbore de 1.6 = motor cu chiulasa pe capota, nu sub capota. ce castigi la cursa pistonului prin marirea manetonului (diferenta dintre arborele de 1.4 si 1.6) trebuie compensat la capul pistonului, altfel il impingi prin chiulasa. sa nu va dea prin cap sa pastrati arborele cotit de 1.4, ca atunci tot cu 1.4 o sa ramaneti, chiar daca bagati pistoane de ferrari de 5000cmc si 12cil in V. diferenta intre 1.6 si 1.4 o face cursa pistonului. nu schimbati arborele cotit, toata munca egal cu zero si o sa obtineti un motor care merge mai prost decat un 1.4 stock.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      cel mai simlpu faci asa. Cauti pe net un Clio RS rasturnat. cumperi motorul (1.6 16volti 130 si un pic de magari). il montezi pe logan si te duci la curse. din cate stiu eu prinderile motorului sunt la fel. Cand iei motorul ia si cutia si planetarele. Garantez ca dupa ce te dai cu ala de cate ori o sa vrei si evacuare si filtru sport.... etc....
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        al dracu ... clio rs asta are motor de 1.6
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #72
                          stati asa clio rs are motor de 1.6?eu stiam ca are motor de 2.0O
                          Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

                          Comment


                          • #73
                            mai greseste si omu....si voi repede pe el .... railor .... cine stie la ce se gandea yrman
                            Adevaru mai bine iei un motor de la o alta masina decat sa stai sa schimbi admisii....axe cu came ... etc

                            Comment


                            • #74
                              Si il omologheaza cineva pe 2.0? De ce ma bateau gandurile sa transform 1.4-ul in 1.6? Nu as vrea direct cu tot cu bloc de 1.6 ca ma costa mult omologarea motorului+ impozit/asigurare, conteaza si astea pt 200 cmc in plus oficiali. Daca am acelasi bloc ca si 1.6 de ce sa nu iau absolut toate piesele de pe 1.6 si sa le pun pe 1.4? Care e "za problem"? Piesele ca piesele, softul e problema, vreau sa il pastrez pe asta care il am, cu multi km., dar daca il modific sa zicem, pot avea teoretic direct 98 cp? Sau trebuie si softul de 1.6. Cica sunt nebun ca vreau 1.6, asa sa fie oare? Nu stiu cat ma costa manopera de transformare...

                              edit: cutia de 1.4 MPI este mai scurta decat la 1.6 MPI si 1.6 16v. Cred ca satisfactiile ar fi mult mai mari.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • #75
                                cum dracu sa obtii 98 de cai dintr-un motor facut la potriveala, cand 1.6 scoate 87 de cai curati ca lacrima? sau tu vrei din 1.4 sa ajungi la 1.6_16v?
                                cat despre cutie, crede-ma ca m-am documentat bine de tot si desi indicii cutiilor difera, rapoartele la toate benzinarele de pe logan berlina sunt identice. toate 3 au 110km/h la 3000rpm in tr5. deci, n-ai decat sa schimbi cutiile cum vrei, ca o sa obtii acelasi rezultat ca si la schimbarea injectoarelor de 1.4 cu alea de 1.6 (adica, din nou, tot aceleasi piese si pt 1.4). zero barat. cu o bara cromata, mare, ca aia de pe portbagajul lui opel vectra...
                                stai, ca n-am terminat, mai am... ce softu pacii cu kilometrii vrei sa pastrezi? ce-are ecu injectie cu bordul masinii? kilometrajul nu se memoreaza in ecu injectie. si sfatul meu e sa pui soft de 1.6 daca tot vrei sa faci modificarea. in alta ordine de idei, ce omologari la rar visati, copii? nu s-a facut logan si de 1.6? ce dracu sa omologati la ea? daca exista preferance 1.6, laureate 1.6, atunci ce mai trebuie omologat? va cacati pe voi pt 20ron/an la impozit...nu se gandeste unu ca diferenta de 100 de euro intre cost de transformare si cost de transplant motor o acoperi din impozit in 20 de ani? si din rca in 10 ani...ce sa zic, mare economie faceti...
                                ps: buna rau aia cu clio rs de 1.6...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google