If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
buna rau aia cu 1.6 la rs. mea culpa. Clio rs a avut 2 litri de cand l-a facut maicasa si minim de armasari a fost de vreo 150 daca nu ma insel. am facut o ciorba amestecata intre ala de 1.8 16v 135 cai si rs.
@aleXpeed nu are nevoie de omologare. baiatu a zis ca vrea doar sa se dea cu masina la legale, nu sa se plimbe prin oras cu ea.
Ok, vina mea, cred ca mi s-a parut atunci cand mergeam cu userul vodka in Loganul sau 1.6 si parca a 3-a o avea mai lunga, eu la 3000 rpm. in a 3-a am ~60 iar el la 60 avea vreo 2700-2800 tot pe a 3-a. Cand o sa fac o "cumparatura" cu alt 1.4 MPI stock, atunci voi afla daca a mea e lenta sau mi se pare mie. Daca nu ma tin de alt 1.4 normal atunci n-as mai stii ce sa-i mai fac, cox primeste, consumabile noi are, ambreiaj nou are, tacheti reglati are, cauciucuri mai bune decat vestitele Kormorane, corpul clapeta curatat, Carrera 100 din plin. Daca vom fi aproape egali sau il fac eu, apoi el pe mine cu putin, nu mai vreau 1.6, as fi multumit. 1.6 remapat mi-a dat-o rau si spuneam ca am cea mai lenta masina din club). Masina merge si in oras, si la "legale", este foarte fiabila.
v-ati lovit la cap....tuning ieftin...ha...si daca vrei putere ...pune motor mai mare ...si gata...eu unul asta am de gand sa fac...1.6 16v ....resoftat....si filtru sport+evacuare inox......apoi...am citit pe aici ca un kit din fibra de sticla sau carbon pt usi capota aripi etc...ad duce intre 2000 si 4000 euro....deci....conceptul de tuning ieftin pentru mine nu exista
da da 1.6 16v .... da un 2.0 16v - de pe clio rs cu tot cu cutie + electronica 1700...numai ca apoi ai de umblat cu actele de omologare si bani in stanga si in dreapta daca tot vrei sa faci ceva fain
de acord cu loganu..da mi pun sigla de 1.6 16 v..sa fie 61 de valve pe 1.6 ) cine vrea sa schimbe motoru..mi se pare cel putin nechibzuit..de ce l-ai luat daca nu-ti convine..de ce n-ai luat altceva? nu-i vad rostu..nu cred ca a fost cineva inselat vreodata cum ca a luat 1.4 si a crezut ca o sa rupa asfaltu...
este foarte greu sa omologhezi un motor care nu a fost pus pe caroseria asta. Daca te vei duce cu alt motor vor dori sa faca omologare individuala ceea duce la un pret astronomic (undeva la 2000 Euro). Nu merita. Daca vrei mai multi cai poti incerca soft, turbo marit si se mai gasesc de unde sa castigi ceva cai.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment