Tuning Verry Low Cost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    buna rau aia cu 1.6 la rs. mea culpa. Clio rs a avut 2 litri de cand l-a facut maicasa si minim de armasari a fost de vreo 150 daca nu ma insel. am facut o ciorba amestecata intre ala de 1.8 16v 135 cai si rs.

    @aleXpeed nu are nevoie de omologare. baiatu a zis ca vrea doar sa se dea cu masina la legale, nu sa se plimbe prin oras cu ea.
    sigpic

    Comment


    • #77
      yrman credca stiu de cine vorbesti...sigur o sa se se plimbe si prin oras

      Comment


      • #78
        Ok, vina mea, cred ca mi s-a parut atunci cand mergeam cu userul vodka in Loganul sau 1.6 si parca a 3-a o avea mai lunga, eu la 3000 rpm. in a 3-a am ~60 iar el la 60 avea vreo 2700-2800 tot pe a 3-a. Cand o sa fac o "cumparatura" cu alt 1.4 MPI stock, atunci voi afla daca a mea e lenta sau mi se pare mie. Daca nu ma tin de alt 1.4 normal atunci n-as mai stii ce sa-i mai fac, cox primeste, consumabile noi are, ambreiaj nou are, tacheti reglati are, cauciucuri mai bune decat vestitele Kormorane, corpul clapeta curatat, Carrera 100 din plin. Daca vom fi aproape egali sau il fac eu, apoi el pe mine cu putin, nu mai vreau 1.6, as fi multumit. 1.6 remapat mi-a dat-o rau si spuneam ca am cea mai lenta masina din club). Masina merge si in oras, si la "legale", este foarte fiabila.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #79
          dar corp clapeta acceleratie mai mare,ar ajuata?
          cel de 2.0 de la clio rs oare se potriveste?

          Comment


          • #80
            doar corp clapeta marit fara galerii de admisie mai mari, fara came tiganite, nu e nu stiu ce mare smecherie.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #81
              v-ati lovit la cap....tuning ieftin...ha...si daca vrei putere ...pune motor mai mare ...si gata...eu unul asta am de gand sa fac...1.6 16v ....resoftat....si filtru sport+evacuare inox......apoi...am citit pe aici ca un kit din fibra de sticla sau carbon pt usi capota aripi etc...ad duce intre 2000 si 4000 euro....deci....conceptul de tuning ieftin pentru mine nu exista
              sigpic

              Comment


              • #82
                da da 1.6 16v .... da un 2.0 16v - de pe clio rs cu tot cu cutie + electronica 1700...numai ca apoi ai de umblat cu actele de omologare si bani in stanga si in dreapta daca tot vrei sa faci ceva fain

                Comment


                • #83
                  ce-mi plac visatorii.....
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • #84
                    daca nu ..cititi si faceti ca in semnatura mea ...si sunteti multumiti sufleteste

                    Comment


                    • #85
                      de acord cu loganu..da mi pun sigla de 1.6 16 v..sa fie 61 de valve pe 1.6 ) cine vrea sa schimbe motoru..mi se pare cel putin nechibzuit..de ce l-ai luat daca nu-ti convine..de ce n-ai luat altceva? nu-i vad rostu..nu cred ca a fost cineva inselat vreodata cum ca a luat 1.4 si a crezut ca o sa rupa asfaltu...
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        referitor la ultima propozitie: oi, oi, oi....si inca, cati!? putini sunt aia cu ce umeri, aia cu ferrari sunt destui...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #87
                          sa fim seriosi. a facut cine va asa ceva pan acum ? alte motoare pe logan ? 18 16v 20 16v ?

                          Comment


                          • #88
                            da...dar esuate...din cate stiu eu

                            Comment


                            • #89
                              cine a schimbat motorul in afara de robert sgm sa ma jute cu unele detalii

                              ma intereseaza sa pun un motor de 1.9 dci, in ce consta omologarile si cam cat costa
                              Last edited by validea; 7 February 2013, 22:13. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #90
                                este foarte greu sa omologhezi un motor care nu a fost pus pe caroseria asta. Daca te vei duce cu alt motor vor dori sa faca omologare individuala ceea duce la un pret astronomic (undeva la 2000 Euro). Nu merita. Daca vrei mai multi cai poti incerca soft, turbo marit si se mai gasesc de unde sa castigi ceva cai.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google