Salutare tuturor,
Vreau sa deschid acest thread pentru a aduna intr-un singur loc impresiile celor care si-au montat paravanturi (deflectoare de aer) la portierele fata si/sau spate.
Inainte sa imi achizitionez deflectoarele de aer am gasit cateva pareri, dar dispersate pe mai multe threaduri. Daca subiectul se considera minor sau discutat deja se poate inchide fara suparare.
Incep cu impresiile mele:
1. Am montat paravanturi numai la portierele din fata.
2. M-au costat 40 RON si sunt produse de catre DOBRE PROD (am inteles ca mai sunt si paravanturi unguresti la preturi in jur de 100 RON dar am considerat pretul cam mare).
3. Montajul este foarte simplu, dar trebuie respectate instructiunile de montare date de producator intocmai.
4. Poze cu paravanturile montate nu pun pentru ca sunt foarte multe masini care au asa ceva montat si cred ca toata lumea are idee cam cum arata. Ale mele sunt fumurii si masina este galbena.
5. Beneficii dupa montarea paravanturilor:
- se poate merge cu geamul intredeschis fara sa bata curentul de aer drept in tampla soferului asa cum pateam inainte (lucru foarte important pentru cei care nu au AC)
- s-a redus simtitor zgomotul la vant cauzat de montantii A. Nu in sensul ca a disparut (nu prea poti compensa aerodinamica de frigider pe roti a Loganului), ci in sensul ca nu se mai creeaza turbioane de aer la viteze >90 km/h (cu alte cuvinte nu mai e acel zgomot asemanator unui drapel fluturand ci mai degraba acum e un vajait constant - oricum mult mai putin deranjant decat cum era inainte)
- au un aspect destul de integrat in designul masinii daca se alege culoarea inspirat
- eu am geamuri electrice si se inchid la fel de ermetic ca si inainte. Nu cred sa apara in timp uzuri ale macaralei electrice pentru ca acest tip de paravanturi au niste creste pe partea care vine in contact cu geamul pentru a micsora frecarea.
6. Dezavantaje dupa montarea paravanturilor:
- apar usoare zgarieturi in partea de sus a geamului dar nu sunt in nici un caz exagerat de mari.
- geamul nu se mai inchide la fel de silentios ca inainte pentru ca la capatul cursei se freaca sticla de plasticul paravantului si apare un zgomot care poate fi deranjant pentru unii.
7. Consider ca pentru versiunile fara aer conditionat beneficiile sunt net superioare dezavantajelor. Pentru versiunile cu aer conditionat ramane la latitudinea posesorilor.
Vreau sa deschid acest thread pentru a aduna intr-un singur loc impresiile celor care si-au montat paravanturi (deflectoare de aer) la portierele fata si/sau spate.
Inainte sa imi achizitionez deflectoarele de aer am gasit cateva pareri, dar dispersate pe mai multe threaduri. Daca subiectul se considera minor sau discutat deja se poate inchide fara suparare.
Incep cu impresiile mele:
1. Am montat paravanturi numai la portierele din fata.
2. M-au costat 40 RON si sunt produse de catre DOBRE PROD (am inteles ca mai sunt si paravanturi unguresti la preturi in jur de 100 RON dar am considerat pretul cam mare).
3. Montajul este foarte simplu, dar trebuie respectate instructiunile de montare date de producator intocmai.
4. Poze cu paravanturile montate nu pun pentru ca sunt foarte multe masini care au asa ceva montat si cred ca toata lumea are idee cam cum arata. Ale mele sunt fumurii si masina este galbena.
5. Beneficii dupa montarea paravanturilor:
- se poate merge cu geamul intredeschis fara sa bata curentul de aer drept in tampla soferului asa cum pateam inainte (lucru foarte important pentru cei care nu au AC)
- s-a redus simtitor zgomotul la vant cauzat de montantii A. Nu in sensul ca a disparut (nu prea poti compensa aerodinamica de frigider pe roti a Loganului), ci in sensul ca nu se mai creeaza turbioane de aer la viteze >90 km/h (cu alte cuvinte nu mai e acel zgomot asemanator unui drapel fluturand ci mai degraba acum e un vajait constant - oricum mult mai putin deranjant decat cum era inainte)
- au un aspect destul de integrat in designul masinii daca se alege culoarea inspirat
- eu am geamuri electrice si se inchid la fel de ermetic ca si inainte. Nu cred sa apara in timp uzuri ale macaralei electrice pentru ca acest tip de paravanturi au niste creste pe partea care vine in contact cu geamul pentru a micsora frecarea.
6. Dezavantaje dupa montarea paravanturilor:
- apar usoare zgarieturi in partea de sus a geamului dar nu sunt in nici un caz exagerat de mari.
- geamul nu se mai inchide la fel de silentios ca inainte pentru ca la capatul cursei se freaca sticla de plasticul paravantului si apare un zgomot care poate fi deranjant pentru unii.
7. Consider ca pentru versiunile fara aer conditionat beneficiile sunt net superioare dezavantajelor. Pentru versiunile cu aer conditionat ramane la latitudinea posesorilor.
Comment