Imbunatatirea Directiei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imbunatatirea Directiei

    salut.
    1.daca mai exista un astfel de topic,sau daca nu l-am deschis unde trebuia va cer scuze si va rog sa inchideti respectiv mutati.
    2.acum sa descriu problema
    ce simtiti voi cnd aveti 150-160 km/h? eu simt ca volanul se usureaza prea tare.
    care credeti ca este solutia pt a mai ingreuna directia dupa anumite viteze la o caseta de directie hidraulica.
    cred ca exista una deoarece am vb cu un proprietar de clio III pe benz. si care mi-a spus ca dupa atingerea vitezei de 50 km/h i se ingreuneaza directia.

  • #2
    Se rezolva cu o suspensie sport.
    Directia se manifesta astfel, datorita portantei pe care o dezvolta masina.
    E cel putin o teorie.
    Cei cu astfel de suspensii pot confirma/infirma.

    Comment


    • #3
      Confirm si eu teoria cu suspensia sport.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        mersi pt feedback.am in program asta.cam in 2 3 sapt si o sa revin cu impresii.

        Comment


        • #5
          clio cred ca are directie electronica, la aia e normal sa mearga mai greu dupa 50km/h. iar dupa 120 merge si mai greu...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Da, este adevarat, Clio III are servodirectie electrica variabila, dar sa nu va ganditi ca directia ar fi electronica. Tot despre o caseta de directie hidraulica este vorba si in cazul asta, numai ca este asistata de un circuit electro-mecanic (motorase, parghii, cabluri si sigurante) conectat la calculatorul masinii, care ii comanda cat de tare sa se intareasca directia in functie de viteza auotovehiculului.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              pot sa-ti dau exemple de cateva masini care au directie electrica, adica motorasul electric misca direct cremaliera de directie, nu are circuit hidraulic. daca nu ma insel, megane e una dintre ele. in general, masinile cu directie hidraulica sufera de asistare (vezi cazul logan diesel, in care pompa servo s-a inlocuit cu una electrica, dar necontrolata de nimic. motorul ala doar invarte pompa, la fel de repede cand stai pe loc sau cu autoturismul in miscare) pt ca e mai greu de controlat si mai scumpa cascarabeta cand te chinui sa reglezi un circuit hidraulic decat sa actionezi un motor trifazat de curent continuu.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google