Salut tuturor,
Imi cer scuze ca n-am postat pe alte topic-uri deja existente care trateaza problema dar as vrea sa abordez problema putin diferit.
Am un logan 1.6 16v din 2008. Am facut deja niste modificari minore: cauciucuri & jante 205/45/17, filtru de aer k&n box si folie.
Ce ma intereseaza acuma este sa-i imbunatatesc putin stabilitatea, am fost foarte multumit de efectul cauciucurilor si vreau mai mult )))
Am vazut ca Racing Nick vinde bari de rigidizare pentru logan la ~3.5mil pentru fatza si ~4mil pentru spate si suna foarte interesant.
Ceea ce ma intereseaza pe mine este feedback-ul oamenilor care chiar si-au pus asa ceva (indiferent daca doar pe fatza sau si pe fatza si pe spate). Ce au constatat la capitolul stabilitate si apoi daca au avut probleme datorita modului de montare (bara nu se fixeaza pe capetele amortizoarelor pentru ca nu are pe ce sa se prinda, se dau gauri in oale)... adica scandal pe la service ca "s-au facut modificari neautorizate" sau yo stiu eventuale probleme datorate de gaurile date in tabla.
Am sa ii rog sa se abtina pe cei care fac misto din principiu gen "loganu e o masina infecta, nu merita blabla... e mai bun un seria 3 de 10 ani" pentru ca NU asta este scopul topicului.
Pe forumuri se vehiculeaza multe povesti de genul:
1) e inutil sa pui bara ca nu are nici un efect simtitor (sincer ma indoiesc de asta!)
2) e periculos sa pui bara pentru ca nefiind fixata pe capetele amortizoarelor strica local tabla si in timp strica oalele amortizoarelor
3) e periculos sa ai bara cand faci accident ca daca ti se stramba intr-o parte se stramba si in partea cealalta
4) iese cu scandal la service & garantie daca observa ca e bara montata sau chiar daca vad doar gaurile (bara se poate demonta si remonta dupa) ... asta e foarte posibila pentru ca am avut eu personal nenumarate probleme la service-urile dacia... vesnica nesimtire specific romaneasca
5) daca ai bara pe spate mananca mult din portbagaj (din portbagaj mananca sigur dar depinde de pozitia in care este montata, chiar deranjeaza asa tare?)
6) daca ai bara pe spate masina devine mult mai rigida dar pe de alta parte este mult mai greu sa o simtzi cand urmeaza sa piarda aderenta rezultatul fiind un boost de stabilitate dar si de risc pentru ca e mult mai greu sa apreciezi cand esti aproape sa pierzi aderenta si sa te duci pe copca (din nou mi se pare exagerata ideea asta dar as vrea sa vad ce zic si altii care chiar au habar)
As vrea si eu sa stiu daca are cineva montat, cum se comporta si daca a patit vreuna din fazele enumerate mai sus... sau ma rog, altele ) fie ele de bine sau de rau. Daca aveti bari asemanatoare montate masini sau ati avut din nou e o informatie utila chiar daca nu la fel de relevanta.
Multumesc anticipat
Imi cer scuze ca n-am postat pe alte topic-uri deja existente care trateaza problema dar as vrea sa abordez problema putin diferit.
Am un logan 1.6 16v din 2008. Am facut deja niste modificari minore: cauciucuri & jante 205/45/17, filtru de aer k&n box si folie.
Ce ma intereseaza acuma este sa-i imbunatatesc putin stabilitatea, am fost foarte multumit de efectul cauciucurilor si vreau mai mult )))
Am vazut ca Racing Nick vinde bari de rigidizare pentru logan la ~3.5mil pentru fatza si ~4mil pentru spate si suna foarte interesant.
Ceea ce ma intereseaza pe mine este feedback-ul oamenilor care chiar si-au pus asa ceva (indiferent daca doar pe fatza sau si pe fatza si pe spate). Ce au constatat la capitolul stabilitate si apoi daca au avut probleme datorita modului de montare (bara nu se fixeaza pe capetele amortizoarelor pentru ca nu are pe ce sa se prinda, se dau gauri in oale)... adica scandal pe la service ca "s-au facut modificari neautorizate" sau yo stiu eventuale probleme datorate de gaurile date in tabla.
Am sa ii rog sa se abtina pe cei care fac misto din principiu gen "loganu e o masina infecta, nu merita blabla... e mai bun un seria 3 de 10 ani" pentru ca NU asta este scopul topicului.
Pe forumuri se vehiculeaza multe povesti de genul:
1) e inutil sa pui bara ca nu are nici un efect simtitor (sincer ma indoiesc de asta!)
2) e periculos sa pui bara pentru ca nefiind fixata pe capetele amortizoarelor strica local tabla si in timp strica oalele amortizoarelor
3) e periculos sa ai bara cand faci accident ca daca ti se stramba intr-o parte se stramba si in partea cealalta
4) iese cu scandal la service & garantie daca observa ca e bara montata sau chiar daca vad doar gaurile (bara se poate demonta si remonta dupa) ... asta e foarte posibila pentru ca am avut eu personal nenumarate probleme la service-urile dacia... vesnica nesimtire specific romaneasca
5) daca ai bara pe spate mananca mult din portbagaj (din portbagaj mananca sigur dar depinde de pozitia in care este montata, chiar deranjeaza asa tare?)
6) daca ai bara pe spate masina devine mult mai rigida dar pe de alta parte este mult mai greu sa o simtzi cand urmeaza sa piarda aderenta rezultatul fiind un boost de stabilitate dar si de risc pentru ca e mult mai greu sa apreciezi cand esti aproape sa pierzi aderenta si sa te duci pe copca (din nou mi se pare exagerata ideea asta dar as vrea sa vad ce zic si altii care chiar au habar)
As vrea si eu sa stiu daca are cineva montat, cum se comporta si daca a patit vreuna din fazele enumerate mai sus... sau ma rog, altele ) fie ele de bine sau de rau. Daca aveti bari asemanatoare montate masini sau ati avut din nou e o informatie utila chiar daca nu la fel de relevanta.
Multumesc anticipat
Comment