Modificare Mp3player...va Rog Ajutor!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Modificare Mp3player...va Rog Ajutor!

salut...imi cer scuze daca nu postez unde trebuie...sunt incepator....mi-am luat un sistem audio renegate...si un cdplayer sony Xplod....greseala a fost ca din necunostinta de cauza.....nu am observat ca cd playeruu nu are iesire pentru subwoofer....stie cineva de aici daca am cum sa modific(nu eu...un electronist) cd playeruu sa ii mai fac o iesire sau cum pot lega statia de iesirile pentru boxe:-?ma poate ajuta cineva?...sunt cam....terminaaat pentru ca daca nu mergee va trebuii sa imi vand cd playeruu care e nou nout si nu cred k mai iau banii care i-am dat pe el.....k nah....e "mana a 2a"...deci...astept raspunsuri!...multumesc anticipat!

Se poate din preamplificator.Un electronist stie ce si cum, si nu te costa mult, deoarece sunt de tras 4 fire.
    real power..... diesel power by

Comment

exista un amplificator de semnal care se leaga pe firele de la boxe si iti face iesire pt subwoofer dar tre sa te adresezi unui montator de sisteme de acest gen (nu e musai sa fie electronist) mai pe scurt te ducu la astia care monteaza alarme etc si ei te rezolva bafta

Comment

Daca ai si amplificator pentru subwoofer atunci poti face asa: legi difuzoarele de pe fata direct la player, iar cele de pe spate le directionezi prin amplificator. Din amplif apoi va iesi semnalul pentru subwoofer si difuzoare spate.
        Vezi ca pe spatele cutiei de la player ai si diverse scheme de legaturi. Daca nu te pricepi, du-te la un atelier specializat.
        GL-22-TOF

Comment

Da daniele dar nici nu a spus daca are intrare high pe amplificator....Daca are intrarare high e usor pentru ca baga semnalul de la boxe in amplif si apoi boxele le leaga de la iesirea amplificatorului...Nu cea de subwoofer ci cea unde s-ar lega in mod normal al 2-lea amplificator.

Comment