Alegerea Tobelor Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cel mai bine lasati tobele sport, ce atata chinuiala si bani aruncati ... castig de putere (cp) in plus =0
    plus ca aveti probleme la controlul de politie pe drumurile publice (se retine talonul+amenda), nu puteti trece itp cu toba sport ... + alte complicatii (nedimensionarea corecta a evacuarii, etc)

    ramaneti pe traseul de evacuare stock si toba stock, este cel mai bine asa
    ​​​​​​

    Comment


    • #17
      gata baieti , demontati`va tobele sport dupa masini !
      gandul la femei , nu la tobe sport.

      Comment


      • #18
        eu inca nu am avut probleme cu politia,plus ca am si "silent"...iar despre itp nici nu ma gandesc sa am probleme,cei de la service erau incantati la revizie de sunetul bolidului

        Comment


        • #19
          se poate dimensiona o evacuare astfel incat sa fie zgomotul in limite decente dar si sa asigure contrapresiune cat mai mica. un pic de fizica fluidelor, tuburi rezonante, iaca metoda. la o evacuare facuta calumea, castigul nu e zero. dar acel castig il ai pe o plaja de turatie, nu pe toata gama. la fel zgomotul, o toba facuta de amorul artei s-ar putea sa-ti sune excelent pe o plaja de turatii si pe alta sa ai surpriza ca se aude nasol, poate mai incet decat stock. depinde de cum o dimensionezi. cat despre retinerea talonului, militianul are decibelmetru calibrat infipt in cur? cum isi da el seama ca depasesc nivelul legal de zgomot? si pana la urma care e nivelul ala "legal"?
          @cezar_baja: mersi de apreciri, eu personal as merge pe 48-ul ala din calcule, maxim 50. pierzi ceva cuplu la ture mici, dar castigi (daca e sa iau de bun ce-am vorbit cu unii din anglia care si-au modificat masini de 1.6-2.0 pt competitii de amatori) vreo 3-5 cai la ture ridicate (in principiu cam aceiasi cai pierduti la ture mici ii regasesti la capatul plajei de turatii. cam asta reiesea din spusele alora).
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            si cam de ce tine asta? nu poti scadea plaja spre turatii scazute, 2000-4000rpm?
            nu poti da niste detalii tehnice? poate ne punem capetele la contributie, facem research si venim cu cateva solutii constructive. probabil multora le trebuie un punct de plecare. carti de mecanica fluidelor mai am si eu, internetul are shortcut pe degetul aratator. doar colaborare mai trebuie.

            Comment


            • #21
              Originally posted by total View Post
              cel mai bine lasati tobele sport, ce atata chinuiala si bani aruncati ... castig de putere (cp) in plus =0
              plus ca aveti probleme la controlul de politie pe drumurile publice (se retine talonul+amenda), nu puteti trece itp cu toba sport ... + alte complicatii (nedimensionarea corecta a evacuarii, etc)

              ramaneti pe traseul de evacuare stock si toba stock, este cel mai bine asa
              Ai sa te miri ca exista si tobe sport care iti dau un sunet mai grav fata de cel stoc dar sa fie inca in normele legale de sunet, plus de asta sa vezi ce frumos face o masina(logan sau sandero) care din diverse motive nu mai are catalizator(sau e spart), zici ca ai o toba sparta si alertezi mult mai repede "organele abilitate".

              P.S.: exemplul cel mai clar al acelor tobe sport este cea care pastreaza aproape acelasi diametru dar este directflow(iti evacueaza gazele in linie dreapta si fara cotituri pentru a diminua zgomotul ) in loc de imbarligatura stoc.
              Last edited by Canto; 12 January 2010, 17:06.
              B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

              Comment


              • #22
                La 1.5 Dci are vre-un rost schimbata evacuarea cu una de inox cap coada si cu ramificatie stanga+dreapta, fara finale numai teava goala?
                Ce diametru de teava ar fi recomandat?
                50mm ar fi ok sau ar fi prea mult?
                Nivelul de zgomot ar creste in asa fel incat sa fie deranjant in interior?
                Multumesc.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • #23
                  la dizal n-o sa simti o schimbare majora, pt ca sunetul e mult atenuat de turbina. unda de soc a exploziilor e mult atenuata, in plus arderea nu se produce cu viteza asa mare ca la benzina, o sa auzi un suierat in tobe, nu explozii. nu zic ca nu exista dizale tiganite care nu suna fain, dar nu cred ca doar o simpla largire de evacuare e tot spilul. nu lua de bun, e doar o parere, mai documenteaza-te si tu inainte sa schimbi sau nu evacuarea. parerea mea e ca nu are rost.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    mai e un avantaj,nu iti mai rugineste daca e de inox!

                    Comment


                    • #25
                      SEBA eu o sa fac totusi, cum da caldura m-am bagat. Treaba e ca am citit tot prin forum ca daca scot catalizatorul, senzorii aceea infipti in el nu stiu ce rele o sa faca .Este adevarat?
                      http://www.loganclub.ro/forum/vand_j...00-t25449.html

                      Comment


                      • #26
                        acele "rele" le tratezi din soft
                        aveti grija cu tobele din inox ,cand achizitionati una , sa aveti la voi un magnet , daca sa lipit de asa zisa toba din inox e clar.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Seba View Post
                          la dizal n-o sa simti o schimbare majora, pt ca sunetul e mult atenuat de turbina. unda de soc a exploziilor e mult atenuata, in plus arderea nu se produce cu viteza asa mare ca la benzina, o sa auzi un suierat in tobe, nu explozii. nu zic ca nu exista dizale tiganite care nu suna fain, dar nu cred ca doar o simpla largire de evacuare e tot spilul. nu lua de bun, e doar o parere, mai documenteaza-te si tu inainte sa schimbi sau nu evacuarea. parerea mea e ca nu are rost.
                          Mersi de explicatie, eu am gandit-o asa din 3 motive:
                          1.- am gandit ca daca pun teava de inox teoretic curgerea gazelor o sa fie mai aproape de cazul ideal.
                          2. - avand in vedere ca finala de fapt este doar amortizor de zgomot si la diesel neavand explozia ca la benzinar nu ai mare zgomot si pot renunta punand teava fac si economie in acelas itimp de la plata a 2 finale+ faptul ca am avantaj reducerea greutatii (in cazul in care nu mai pun finale).
                          3. - la mine bara spate este proiectata pentru 2 evacuari(stanga+dreapta)
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • #28
                            Acum nu stiu daca si la diesel teava e tot de 45, dar nu stiu daca se poate sa se faca ceva direct-flow, dar daca ti mortis ai putea sa o faci din inox de la catalizator, iar cu faza cu 2 iesiri... nu stiu pe unde ai putea sa o scoti pe a 2-a, pt ca pe langa oala unde vine roata de rezerva, sunt conductele de frana.

                            Comment


                            • #29
                              Sunt destule logane cu evacuare dubla.Evacuarea pe dreapta se face prin spatele oalei de la roata de rezerva.Sau ar mai fi o varianta cum e in poza asta.Mie nu prea mi se pare ok cum e in poza,mai bine pe langa oala.Chiar daca sunt conductele de frana,sunt altii cu evacuari duble de prin 2005 si nu au nimic,insa ca in poza e prima data cand vad.
                              Attached Files
                              Last edited by al!n; 13 January 2010, 01:46.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • #30
                                da, dar nu ai motor super puternic sa nu poata sa evacueze gazele pe o singura finala si iti pui 2....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google