Acu fiecare face cum crede.Nici eu nu sunt adeptu a 2 evacuari pe logan.Daca vrei doar de design si pastrezi toate tobele, pui doar 2 finale sport nu cred sa influenteze cu ceva.Daca renunti la catalizator,la intermediara si pui traseu cu 2 iesiri,mai bagi si o teava de 50mm se ingroasa gluma.
Alegerea Tobelor Sport
Collapse
X
-
-
se ingroasa in sensul ca nu mai are loc pe teava de 50 sau cum? se ingroasa pe dracu. in afar de aspect, cand vezi un logan cu 2 tobe cat de brutal accelereaza in treptele de la a 3-a in sus, nu poti decat sa te gandesti "mult zgomot pentru nimic"
o sa fiti surprinsi, dar evacuarea stock la logan e, in afara de catalizator, din inox...ati vazut voi vreun logan cu evacuarea schimbata pe motiv ca e sparta vreo teava si pocneste ca o roaba de 1300? eu n-am vazut inca...singurul motiv pt care as schimba galeria cap-coada ar fi ca trebuie schimbata dupa modificari la motor si pentru un pic de sunet. cum insa nu folosim masina in competitii, marea majoritate dintre noi, nu as schimba in ideea ca primesc zeci de mii de cai. in alta ordine de idei, lambda2 de dupa cat se "fenteaza" cu un semnal de 500-700mV "plantat" astfel incat ecu injectie sa-l vada acolo si crede ca respectivul catalizator isi face treaba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu cand m-am gandit la evacuare dubla din inox nu am mizat deloc pe faptul ca o sa castig ceva Cp, mai ales in cazul meu ca am motor diesel.
Eu m-am gandit ca o firma specializata poate sa faca un "y" calculat pentru scoaterea evacuarii stanga + dreapta si sa tina cont de rezervor si de traseul conductelor de frana astfel incat sa nu existe probleme de nici un fel.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Originally posted by Seba View Postse ingroasa in sensul ca nu mai are loc pe teava de 50 sau cum? se ingroasa pe dracu. in afar de aspect, cand vezi un logan cu 2 tobe cat de brutal accelereaza in treptele de la a 3-a in sus, nu poti decat sa te gandesti "mult zgomot pentru nimic"
o sa fiti surprinsi, dar evacuarea stock la logan e, in afara de catalizator, din inox...ati vazut voi vreun logan cu evacuarea schimbata pe motiv ca e sparta vreo teava si pocneste ca o roaba de 1300? eu n-am vazut inca...singurul motiv pt care as schimba galeria cap-coada ar fi ca trebuie schimbata dupa modificari la motor si pentru un pic de sunet. cum insa nu folosim masina in competitii, marea majoritate dintre noi, nu as schimba in ideea ca primesc zeci de mii de cai. in alta ordine de idei, lambda2 de dupa cat se "fenteaza" cu un semnal de 500-700mV "plantat" astfel incat ecu injectie sa-l vada acolo si crede ca respectivul catalizator isi face treaba.
Comment
-
Originally posted by FastFurious View PostEu cand m-am gandit la evacuare dubla din inox nu am mizat deloc pe faptul ca o sa castig ceva Cp, mai ales in cazul meu ca am motor diesel.
Eu m-am gandit ca o firma specializata poate sa faca un "y" calculat pentru scoaterea evacuarii stanga + dreapta si sa tina cont de rezervor si de traseul conductelor de frana astfel incat sa nu existe probleme de nici un fel.
Comment
-
Sfatul meu pentru toti fanii tuningului este sa mearga pe principiul utilitate inainte de estetica! Nu montati chestii pe masina care nu va cresc performanta, mai ales ca motorashele de Logan au nevoie de orice mic + pe care il pot obtine pentru a fi competitive.
In principiu, orice greutate in plus care nu aduce cai cat s-o contracareze e inutila. Simplu!
Ganditi-va ca un adevarat cunoscator oricum va stramba din nas la 4 tevi de evacuare la orice masina in 4 cilindri insa va da din cap aprobator la o toba bine proportionata cu ce poate masina. De exemplu, mie nu-mi plac deloc evacuarile duble de pe Audi-urile 1.9/2.0 TDI si 1.8/2.0T, oricat de performante/tunate ar fi motoarele, mai ales cand in aceeasi oferta, unele motoare V6 vin cu o singura evacuare. Stiind ca evacuarea e 4-1-2, "1" ala e gatuire oricum ai lua-o. Prefer oricand un 4-2-1 facut cu cap!
Evacuarea dubla, fie ea cu 2 sau 4 tipsuri imi da impresia cuiva care vrea sa impresioneze copii, pitzipoancele sau vecinii "cu capace", dar acum deh, depinde care e "publicul tinta" al masinii!sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
nu-i vorba de impresionat. o evacuare dubla, facuta cu cap, nu are ce sa strice. la virtualmansorin, de exemplu, doar finalul evacuarii e dublu, restul e stock. el clar si-a pus-o pt sunet si e ok. nu a pierdut nimic, dar a castigat la aspect. bine, nici nu a urmarit milioane de cai cu evacuare dubla, pt asta il apreciez. si castigul la aspect e ok, evacuarile nu-s de camion, sunt decente, doua tipsuri finute care dau bine pe masina. eu de exemplu as merge pe evacuare simpla, dar centrala, insa portbagajul loganului nu permite asa ceva. deci va fi evacuare laterala, fara toba finalaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am montat toba sport pe masina doar pentru zgomotul produs si pentru modul in care arata,vine la fix in decupajul ala de la bara!pentru motoarele noastre e absurd sa pui atatea tevi si evacuari triple,pentru ca orice ai face nu o ia in sus!
Comment
-
Originally posted by sanderizer View PostNegasind alt topic mai apropiat,postez aici o intrebare.Credeti ca ar merge asa ceva pe Logan/Sandero? V-ati pune asa ceva pe masina?Evident nu vorbim de performanta,doar de aspect. Cam asa arata pe motociclete - pentru care s-a dezvoltat initial:
http://www.youtube.com/watch?v=0Fc2xcCTNIU
Si eu care credeam ca tevile de esapament in forma de "hello kitty" sunt chici...
sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Dar de CutOut exhaust ce spuneti? Se monteaza dupa intercooler, fiind actionat din buton interior, si functioneaza ca un traseu sport, complet.
Asa ceva: http://www.youtube.com/watch?v=QJ-t094ow-g&feature=fvw
Merge pus oare si pe Logan? Va scadea cuplul? Ma gandesc ca ar fi fost o chestie interesanta caci mergeai legal si deschizi doar cand dai cox.
Comment
Comment