Se aude superb, nici nu trebuie altceva, frumos!
Toba sport logan!
Collapse
X
-
@ shakar - se discuta despre tobe sport, nu iti convine nu vizita! si sa stii ca lumea se uita si dupa par par-u facut de logan atata timp cat se aude bine!
up pentru tobe sport (cu silencer pentru calatorii lungi) pentru un sunet frumos.
Comment
-
Originally posted by 89.MIR View Post@ shakar - se discuta despre tobe sport, nu iti convine nu vizita! si sa stii ca lumea se uita si dupa par par-u facut de logan atata timp cat se aude bine!
up pentru tobe sport (cu silencer pentru calatorii lungi) pentru un sunet frumos.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
cer un sfat celor care au facut modificari la traseul de evacuare.
vreau sa las catalizatorul stock dupa iar restul traseului sa fie pe 45 mm cu finala de Opel Omega 2.2 TDI fara intermediara
- in primul rand schimb traseul pentru ca asta stock este cam imbatranit.
- vreau o dimensiune de traseu cu care sa imi pastrez cuplul in ture joase si nu vreau zgomot. decat ceva fin cum am acum fara intermediara care este maximul admis pentru mine
Comment
-
Eu zic sa mergi pe 50mm la traseu.Nu e mare deloc pentru 16v mai ales ca nu dai catalizatoru jos.
Comment
-
am si eu o intrebare, o curioitate, daca se anuleaza tot esapamentul cu tot cu catalizator si ramane decat o bucata de teava la scut ar trage de ar rupe sau ar fii decat un zgomot ca de kawasaki ninja.
La vechea dacie din 98 imi aduc aminte cand am schimbat toba din fata am dat jos totu si am turano la greu, nu mai vedeam de fum...
ideea e, ar trage mai bine in felul asta !?
Comment
-
-depinde ce diametru de tzeava vrei sa pui.
-daca dai tot afara si pui ceva ceva de 40 mm o sa traga bine
-daca pui pe 76 mm (cum am auzit ieri la Stelco ca vrea un client traseu pe 76 ) nu mai pleaca de pe loc ( vorba vine )
- ideea e ca iti trebuie o viteza de curgere/evacuare a gazelor cat mai mare
- deci trebuie o dimensiune bine calculata. nici prea mare nici prea mica. exact cat trebuie.
- din cate am vazut si am auzit pentru motoarele noastre de 1.4 si 1.6 cred ca este undeva intre 40 mm si 50 mm
- la logan 16v 105 cai traseul stock are 40mm
- la Megane 1 1.6 16v 107 cai traseul stock are 44 mm
- diferenta simtita de mine este ca loganu smuceste mai bine la 2000 rpmLast edited by alessandro; 24 February 2011, 11:02.
Comment
-
Eu am avut pe masina(1.4) si pe 45 si pe 50mm
Sincer nu am vazut nici o diferenta majora decat ca cu cel de 50 urca mai repede cu a5a,se simte mai aerisit asa.
Comment
-
Si eu am tot pe 50, o perioada fara cat, acum cu cat, dar iti recomand sa mergi si pe o intermediara free flow. Altfel nu faci nimic ... chiar mai rau. Intermediara are rol de contrapresiune.
Chiar la stelco gasesti intermediara free flow la pret foarte bun, speciala pt logan.
Cat despre finala de dizel sunt foarte sceptic.sigpicMy ride
Comment
-
Cand am facut serpii(4-2-1 pe 40mm ca ai lu cgk) aveam traseu pe 45 fara catalizator cu intermediara stelco si finala carub si resoftare
Peste o luna si ceva am schimbat totu din serpi cu teava pe 50mm fara catalizator fara intermediara finala borla si asta a fost mai sesizabil ca pe tr5 merge mai aerisit si parca zvacnea mai tare cand schimbam viteza.
Comment
Comment