Trage mai bine pe toata plaja de turatii sau doar pe ture medii si mari ? Consumul cam cu cat a scazut ? Cat a costat toata distractia ? Nu trebuie si soft custom pentru modificarile hardware facute ?
Toba sport logan!
Collapse
X
-
glumiti nu ?
soft custom , consum scazut ?
plus ca n-ai facut o mare branza, traseul dinainte de intermediara a ramas acelasi , deci esti un pic deasupra de un zero barat ))
cea mai mare gatuire o ai din catalizator , pe care inca il ai pe masina .Last edited by Cristi_Xp; 14 April 2011, 00:15.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
consum scazut nu de la soft custom. de la traseu.
mi se simte clar ca trage mai bine da peste 2500 3000 rpm. la 2000 cand o calc e fleasca.
in spatele la toba gazele ies mai mult afara
pe a 5 a clar o simt altfel.
oricum la cat de imbatranita era evacuarea catalizatorul ala va fi selectat in mod natural in 10 15 mii km si banii pe altul nu mai dau
- o sa schimb tot traseul din flansa pana in intermediara. serpi nu are rost decat daca gasesc o galerie de k4m rs
p.s. mai am o nedumerire mare. chiar inainte sa ajung la service am mers o gramada cu masina in oras. fiind incinsa ca lumea logic ca imi tremura la plecarea de pe loc ( vechea mea problema ). tremura de fiecare data nelipsit oricum as fi plecat de pe loc.
- fac evacuarea la service, ies cu masina si forja forja forja. fac 30 40 km de oras masina incinsa bine si ... nu mai tremura la plecare. o las 4 5 ore in parcare si seara ies din nou. o incing bine si iar merg normal 30 40 km. am incercat si plecari din rampa unde inainte sareau suruburi din ambreiaj in halul ala facea. nimic. perfect lin.
- de ce ? care ar putea fi motivul ? eu nu mai inteleg nimicLast edited by alessandro; 14 April 2011, 08:58.
Comment
-
chiar vorbesc serios. cu ce ar putea influenta evacvarea abmreiajul si plecarea de pe loc ?
azi am mers cu 5 pers in masina in oras si am chinuit o rau. si plecari din rampa fara frana de mana . merge perfect. nici miau nu zice ambreiajul.
inainte daca plecam din rampa dupa ce se incalzea bine, singur in masina, imi sarea schimbatorul din manaLast edited by alessandro; 16 April 2011, 19:23.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postazi am facut un drum lung mai exact Pitesti Slatina Craiova si retur si am vezut cum se comporta traseul.
1500 2500 trage mai prost. dupa 3000 trage mai bine
pe A1 aceiasi problema ca inainte. nu mai trece de 190 pe ceas. m am resemnat nu mai conteazaPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
daca te opreste politia cu toba sport poti demonstra cumva ca esti in regula? ca de exemplu la mine nu se aude foarte tare doar infundat, oricum am senzatia ca ma aude tot cartierul...se poate scoate ceva la mana? am ideea sa-mi iau un sonometru si sa-l port dupa mine, si daca ma opresc le arat pe loc ca nu depasesc limita.
Comment
-
>>>
Recomand toba Stelco.
Suna incomparabil cu altele mofturi gen borla, remus, no name ... etc
Firma Greceasca cu fabrica in romania
Sunt omologate RAR, politia nu are nici o treaba cu tine
A mea e un Stelco de 70 db (85 maxim admis de lege)
400 ron cu tot cu montaj cu cot fix, silencer detasabil si autorizatie si certificat RARTraim in romania si asta ne ocupa tot timpul.
Comment
-
De politie poate scapi cu omologare la toba finala si fara catalizator.
Eu am finala borla cu traseu pe 50mm fara catalizator si fara intermediara si nu se aude deloc tare daca mergi constant si in ture mici.
CU RAR-u e mai greu.
Comment
Comment