nu am spus ca nu sunt de acord. nu imi place ca pun o intrebare si imi raspund 10 persoane cu 10 raspunsuri diferite.
- toata lumea zice ca trebuie sa ai backpressure pentru cuplu jos. trebuie viteza de evacuare pentru formarea unui vacum ideal de catre inertia aerului evacuat.
- un cilindru evacueaza iar aerul impins prin tevi lasa in urama lui un vacum care trage gazele arse din urmatorul piston care evacueaza .
- daca mai exista si intersectare de valve (admisie cu evacuare) vacumul ajuta pistonul sa se umple mai bine cu aer.
- deci ce ne trebuie pe evacuare presiune ? sau vacum / viteza de evacuare ?
- la 2000 rpm pistonul impinge aerul cu 50 m/s ( de ex ) daca am diametrul evacuarii de 50 mm gazele nu vor mai atinge viteza optima de curgere si astfel pistonul este vevoit sa impinga singur gazele afara
- la 5000 rpm pistonul impinge gazele cu 100 m/s astfel diametrul pe 50 mm face ca gazele sa aibe viteza optima de curgere aprox 70-80 m/s
- pentru cuplu nu trebuie catalizatoare tobe intermediare si alte prostii. doar tevi cu diametre corect calculate nici prea mari nici prea mici, fara sugrumari pe traseu.
- dovada sta diametrul de 40mm la 16v. orice modificare a acestuia scade / creste performanta in diferite portiuni ale plajei de turatie. asa cum este perfect echilibrat pentru regimuri low si high rpm
- toata lumea zice ca trebuie sa ai backpressure pentru cuplu jos. trebuie viteza de evacuare pentru formarea unui vacum ideal de catre inertia aerului evacuat.
- un cilindru evacueaza iar aerul impins prin tevi lasa in urama lui un vacum care trage gazele arse din urmatorul piston care evacueaza .
- daca mai exista si intersectare de valve (admisie cu evacuare) vacumul ajuta pistonul sa se umple mai bine cu aer.
- deci ce ne trebuie pe evacuare presiune ? sau vacum / viteza de evacuare ?
- la 2000 rpm pistonul impinge aerul cu 50 m/s ( de ex ) daca am diametrul evacuarii de 50 mm gazele nu vor mai atinge viteza optima de curgere si astfel pistonul este vevoit sa impinga singur gazele afara
- la 5000 rpm pistonul impinge gazele cu 100 m/s astfel diametrul pe 50 mm face ca gazele sa aibe viteza optima de curgere aprox 70-80 m/s
- pentru cuplu nu trebuie catalizatoare tobe intermediare si alte prostii. doar tevi cu diametre corect calculate nici prea mari nici prea mici, fara sugrumari pe traseu.
- dovada sta diametrul de 40mm la 16v. orice modificare a acestuia scade / creste performanta in diferite portiuni ale plajei de turatie. asa cum este perfect echilibrat pentru regimuri low si high rpm
Comment