Modificare Chiulasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Chiulasa

    Salutari si Craciun Fericit tuturor!!! Dupa cum spune titlu vreau sa mdific chiulasa....adica:alezata modificat raportul de compresie,am inteles ca dupa alezare as putea sa schimb si supapele,polishat admisia si evacuarea si daca tot ajung acolo sa le si maresc....am inteles ca admisia trebuie sa fie mai mare ca evacuarea(o regula nescrisa dar vreau sa stiu daca este vreun raport de urmarit).Am nevoie de toate sfaturile posibile deoarece nu am bani sa le fac profesional si o sa incerc la un mecanic priceput dar nu in tuning...vreau sa stiu cat pot sa alezez,daca a mai facut cineva asa ceva la 16v ca la 1.6 si 1.4 am auzit ca au facut baietii si ca le-a iesit ok,ce probleme o sa intampin,trebuie dupa aceea garnitura metalica....etc?Daca e cineva care a mai facut si poate sa ne impartasesca niste sfaturi ii raman profund indatorat!!!!!
    Last edited by valeriuciprian; 25 December 2009, 22:09.
    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

  • #2
    16v e si asa comprimat .Ai putea sa eviti tigania cu luatul din chiulasa, si sa cumperi direct pistoane de compresie .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      As prefera o modificare a chiulasei dim motivul de fonduri...si sicer e mai simplu de modificat o chiuloasa decat sa schimb pistoanele...
      Last edited by valeriuciprian; 25 December 2009, 22:10.
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • #4
        Da pretul e foarte mare la pistoane

        Comment


        • #5
          Pana la urma a facut cineva asa ceva...cat se poate lua maxim din chiuloasa? si care sunt calculele pe care trebuie sa le urmam? nu vrea sa fac vreo greseala care sa ma coste mult sa o rectific!
          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stuke View Post
            As prefera o modificare a chiulasei dim motivul de fonduri...si sicer e mai simplu de modificat o chiuloasa decat sa schimb pistoanele...
            daca iei din chiulasa ai toate sansele sa iei prea mult ,nici la 1.4 si 1.6 nu se recomanda care sunt mai putin comprimate,si oricum luand un max de 0.5 care si asa mi se pare mult nu obtii un raport de 12.7:1 ... toti vrem tuning ... cheap tuning .
            In fine io zic ca 0.5 e deja prea mult,si oricum e putin sesizabil .
            Ia un set de axe + pistoane si faci un lucru ca lumea .
            Last edited by Cristi_Xp; 25 December 2009, 22:23.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Axele sunt peste 3200 lei si pistoanele...(nu stiu) si parerea mea cu chiuloasa modificata si fara catalizator,mai pui si un soft bun(custom) eu zic ca ai un catig de 10% din puterea masinii...si cand o sa dea astia credit pe ochi frumosi imi pun si axe pana tunci nu prea am ce sa fac cu salariu meu!!!
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • #8
                hai sa facem un calcul ...
                Dat jos + montat de chiulasa ... te costa 5 mil
                Polisat de chiulasa 1-2 mil
                Rectificat chiulasa 2-3 mil
                Un soft custom cu AFR te costa 6-7 mil
                Dat jos catalizator pus teava te costa 1 mil teava + 1 mil manopera
                Total aproape 20 mil pentru un castig aproape egal cu nimic .
                Axele costa undeva la 500 euro , nu 700 cat se vand pe la noi
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Tocmai asta e si ideea ca eu tot ce vrea sa fac nu fac la un profesinist! e un fost coleg de servici a lui tata care are un garaj unde repara dacii si oltcituri...nu are mecanicul cunistinte de tuning dar are toate masinile necesare....si de manopera nu cred ca se pune preoblema sa coste mai mult de 2 litri de tuica(si in nici un caz platiti in avams) pt ca l-am mai ajutat si eu pe mecanic in cel mai rau caz ii platesc eu 3-4 mil...
                  Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                  Comment


                  • #10
                    stii cum e la noi ... bani putini... calitate pe masura
                    din chiulasa ia un max de 0.5 ,polisezi admisia /evacuarea , faza cu schimbatul de supape n`am inteles-o ... dar la max 1 mil / supapa nu cred ca te mai intereseaza )
                    Last edited by Cristi_Xp; 25 December 2009, 22:44.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Tocmai de asta ma interesezce si cum,probleme ce pot sa intampin etc..si faza cu supapele am mai incercat sa le schimb odata cu unele modificate(erau nitel mai mari si deschidera completa se facea mult mai repede dar nu functionau cum trebuie,nu statea la relanti si in sarcina dadea rateuri).banuiesc ca trebuia si un soft bun sau nu erau cmpatibile(dar ma gandesc ca nu mai pornea).
                      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                      Comment


                      • #12
                        Supape majorate,inseamna aer mai mult ,deci se cere si benzina mai multa lucru ce nu poate fi asigurat de injectoarele actuale nici din soft.Se cere inlocuirea lor cu altele cu debit marit si implicit pompa de benzina asisderea.Lustruirea galeriei este inutila fara o evacuare cu serpisori.
                        Mai trebuiesc alte bujii,alte bobine si fise.
                        Pentru motor trebuie creat un soft custom.
                        Pentru axe cu came,cauta pe site-uri englezesti si nu pe la banditii de pe la noi.
                        Umbland la supape trebuie sa ai posibilitatea de a jongla putin avansul,de aceea ai nevoie de roti reglabile pe axele cu came .


                        ps. presupun ca nu te mai intereseaza consumul.

                        Comment


                        • #13
                          problema cu nestatul la relanti e pur din soft ... acelasi lucru ti se intampla si daca pui injectoare mari si nu e facut softul pentru ele...sta relantiul balbait ...ca si cum ai avea axe.
                          fise nu are la ce sa puna ... ca scanteia e direct de pe bobina la 16v
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Injectoarele am mai trecut si prin alea odata cu unele cu debit masit care au functionat cum trebuie o perioada scurta dupa care nu mai maergeau cum trebuie(se limita in 5000 rpm)am inteles ca aveau capu bulit(avea depuneri de la benzina)!sincer ma gandesc ca ar fi cam multa baie de cap sa schimb injectoarele!
                            Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                            Comment


                            • #15
                              daca nu ii dai aer mult...pentru ce sa pui injectoare mai mari ? Ca sa consume benzina in prostie .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google