Modificare Chiulasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tuning-ul se face pe bani,si nu putini,restu e cheap tuning cum zice mai la deal colegu.
    Eu zic sa nu te bagi la asa ceva,o mica gresala,si poate fi de nerecuperat.
    Mai bine o conversie turbo sau compresor,mergi cu presiune mica...si esti mai castigat,adevaru e ca si eu sunt fan aspirat,dar la nevoie omu se mai schimba.....
    sigpic

    Comment


    • #17
      @golan91 eu nu sunt fan aspirator din contra as da loganu meu pe un 1.3 turbo cu cea mai mare place!!!!!!!si ca sa ii fac o conversie ma costa mai mult decat un daihatsu charade gtti care are 3 pistoane!!!eu tot la ideea asta raman de a modifica chiuloasa...sper sa fie cineva care imi poate da niste sfaturi sau macar sa stie pe cineva care face asa si un pret ca sa ma calculez si eu cu monetarul!!!!
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • #18
        daca te iei dupa principiul acesta... atunci cel mai ok ar fi motorul de megane rs si gata .
        Oriunde ca sa duci un motor aspirat la performante mai mari , te costa mult mai mult decat te-ar costa un motor cu performante duble poate.
        La un aspirat o sa bagi o groaza de bani in el , ca sa castigi 20cp.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          tot caut axe cu came si nu gasesc...cat despre chiuloasa o sa incerc doar sa o alezez si sa vad cum e si dupa aia restul!!!ma gandeam sa pun o garnitura de chiuloasa metalica(in cap avand conversia turbo).
          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

          Comment


          • #20
            pai hotarate atunci ... ca daca iei din chiulasa comprimi motorul ... exact ce nu trebuie pentru turbo .Daca pui turbo ,motorul trebuie decomprimat ...
            Tu vrei sa faci ceva de genu ... iei 0.5 din chiulasa , si pui o garnitura de 0.3 si ai facut o masina stock
            Pentru turbo tre sa duci undeva motorul la o compresie de 8.5:1 , pentru aspirat cu pistoanele de compresie il duci undeva la 12.5:1 .
            Pentru turbo cel mai ok e o garnitura un pic mai groasa ceva gen Multiple Steel Layer.
            Cu o turbina te pot ajuta eu , am vrut sa o folosesc pentru mine dar am renuntat la idee ,e bine sa ai macar o masina care consuma putin .
            Last edited by Cristi_Xp; 26 December 2009, 21:28.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              are dreptate xp ! foarte mare dreptate !
              sigpic

              Comment


              • #22
                Uite aici axe... http://www.catcams.be/800x600/mainframe.htm?english... pretul il stii (831 E RacingNick)... cu softul te ajut daca vrei...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  ........................................
                  din chiulasa ia un max de 0.5 ,polisezi admisia /evacuarea , faza cu schimbatul de supape n`am inteles-o ... dar la max 1 mil / supapa nu cred ca te mai intereseaza )
                  Daca ia 0,5 din ea, poa' s-o arunce, parerea mea.
                  La un coleg din AR i-a luat 0,1 si i-a crescut pres pe cilindru cu 1 atm.
                  Ii merge bine si n-are probleme la benzina de 95 (dar buna).
                  Porneste doar o idee mai greu, temp la apa urca foarte repede la 4 linii (treaba de nici un km de mers frumos). I-a urcat si la 6 linii apa, dar avea o folie pe capota, am inteles ca dupa ce a dat-o jos, nu mai are treaba cu temp apei...

                  Deci un doua zecimi max cred eu ( de 1.6 mpi e vorba).

                  PS: in mod normal se rectifica scaunele la supape dupa o moperatie d-asta, nu se schimba
                  Last edited by Octavian; 27 December 2009, 13:42.

                  Comment


                  • #24
                    0,1 si a crescut cu 1 atm(cum au aflat ei?)...hmmm si la 0,5 creste cu 5 atm,nu?
                    Stai ca nam inteles,se rectifica scaunele la supape daca comprimi motoru???dece?
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Ma gandesc ca poate le misti din pozitia lor, plus o garantie ca nu scapa compresie dupa comprimare.
                      Eu iti spun ce a facut omu si ce rezultate a avut.
                      La o zecime luat, i-a crescut presiunea cu 1 atm.
                      Cu aparat e masurare a compresiei masori compresia.

                      Comment


                      • #26
                        Ca o parere, daca nu ai informatiie exacte la ceea ce vrei sa faci nu te apuca, tuningul la motor nu implica un alezat trei braduti si un stiker in luneta caci cum spunea cineva mai sus, trebuiesc schimbate foarte multe piese deoarece toate au legatura intre ele, altfel este exact cooperativa munca in zadar si bani cheltuiti aiurea, vrei sa faci ceva bun strange bani dute la un specialist si atunci faci ceva ca lumea.

                        Comment


                        • #27
                          Sfat prietenesc, mai ales ca te cunosc si stiu ce vrei de la masina... daca il vrei aspirat si cu muschi, mai astepta... strange banuti pentru pistoane forjate de compresie, axe cat mai mari, evacuare completa, ambreiaj sport si soft... si lasa prostiile gen alezat, rectificat, frezat si altele

                          Comment


                          • #28
                            KOMPRESSOR Stuke...max 1200e, inca putin si fac si softu ptr kompressoru meu.
                            http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by GGI78 View Post
                              Sfat prietenesc, mai ales ca te cunosc si stiu ce vrei de la masina... daca il vrei aspirat si cu muschi, mai astepta... strange banuti pentru pistoane forjate de compresie, axe cat mai mari, evacuare completa, ambreiaj sport si soft... si lasa prostiile gen alezat, rectificat, frezat si altele
                              sustin inca o data chestia asta
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                nu imi permit sa bagi atatia bani momentan in masina mai ales ca vine si itp in ianuarie.Ideea cu modficat chiuloasa o am in cap deoarece cineva ma poate ajuta,el este un mecanic foarte priceput dar pe partea cu tuning nu a evoluat!
                                @GGI cu banii care ii cer astia pt axe imi montez o turbina mica si imi mai raman si bani!
                                @felix chiar am in cap un compresor dar nu sunt fonduri si decat sa fac o lucrare ieftina(compresor prost,defect,lucrare de mantuiala)la cineva care nu stie si experimenteaza pe masina mea mai bine nu!P.S. cand vad si eu bestia compresata????
                                Si sincer acum doar daca alezez chiuloasa sa zic un 0.3, 0.35 si nu ii mai fac alta schimbare ce se poate intampla?
                                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google