Modificare Chiulasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se intampla nimic. Adica vei face o lucrare ce iti va aduce un plus ce tinde spre 0.
    Alegerea iti apartine.

    Comment


    • #32
      Hai mai nu dezamagi omu,nu e chiar zero.....da mai bine scoti rezerva si bancheta esti mai castigat.....
      sigpic

      Comment


      • #33
        stuke, daca vrei musai sa comprimi motorul, trebuie sa cunosti raportul standard de compresie la 16v, si sa te hotarasti la cat vrei sa ajungi. un 12:1 nu ti-as recomanda, ca vei baga doar benzina de 99-100 si cresterea nu va fi substantiala. unele carti zic 9.8:1, altele 9.85:1. la alte 16v de la renault, apare si 10.5:1 si motoarele respective merg cu benzina de 95. ma gandesc ca asta ar fi teoretic si "safe", totodata, raportul maxim spre care sa te indrepti. ce mai trebuie sa verifici, inainte sa te apuci de rectificari, cat coboara supapele in cilindru cand pistonul e in pms (punctul mort superior), pt ca n-ai vrea nici macar pt o clipa sa se intalneasca pistonul cu cel putin una dintre supape. cursa supapelor si diamterul lor nu le-am gasit decat pe un site in franceza unde e prezentat motorul de 1.6 110cp de pe megane/laguna. nu mai stiu link-ul, trebuie cautat pe google... asa, datele de genul cursa/alezaj le gasesti la dacia pe site. considera ca ai 9.83:1 raport de compresie, vezi cati mm iti raman deasupra pistonului ca spatiu de "manevra" cand raschetezi chiulasa. apoi vezi la raportul ala de 10.5 care sa zicem ca vrei sa-l obtii cat trebuie sa fie diferenta de volum a camerei de ardere si calculezi noul nivel al chiulasei.
        uite ce-am calculat eu dupa datele de pe dacia.ro: alezaj: 79.5mm, cursa 80.5mm, raport 9.8:1, capacitate cilindrica 1598cmc. deci avem capacitatea unui cilindru = 1598/4=399.5cmc. acum calculam volumul efectiv dat de cursa pistonului, adica 3.14*alezaj^2*cursa/4 si avem vef=399.59cmc. deci avem date contradictorii, din ce zic ei rezulta ca pistonul circula mai mult aer decat ii permite cilindrul ca prim rezultat, just another great fiasco...
        referitor la ce zicea tavi, ca 0.1mm inseamna o crestere de presiune cu 1bar, am oarece retineri, dar nu imposibil. ca raport volumetric, calculasem la cristi_xp odata ca de la 9.5 la 9.85 ar trebui sa dea jos vreo 0.2-0.25mm...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          comprimare de 12.7:1 obtii doar din pistoanele de compresie ,ma indoiesc ca se poate lua atat din chiulasa .
          Si daca meri cu benzina de 100,ce`are?Sunt multi care ard acu benzina de 100 degeaba ,si au impresia ca mere masina mai bine ),si daca cu 12.7:1 nu se obtine nimic substantial... cu luat 0.xx mm din chiulasa tot dracu ala e )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            pai pe langa 12:1, trebuie soft, axe, doar din 12:1 nu obtii mare lucru, nu ca nu ai avea ceva castig...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              Deja ma renuntat la idee si o sa incep sa caut alteceva gen injectoare,sa fac admisia, ecavuare(macar sa fie teava daca nu si serpi si fara catalizator) si un soft calumea si pentru moment ma opresc aici!
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • #37
                eu n-asa renunta asa usor, o rectificare de chiulasa, un soft, o volanta usurata, niscaiva evacuare si o admisia calumea o sa te ajute. adica o sa simti modificarile, in bine. depinde unde, cat de calitativ si la ce bani reusesti sa le faci. dar trebuie sa te documentezi bine inainte sa incepi. ce am vrut eu sa-ti arat ieri e ca datele de pe site-urile prioducatorilor nu-s tocmai 100% acurate. trebuiesc manuale de reparatii, daca ai de unde face rost, poti sa modifici linistit.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  iar am ajuns la schimbat injectoare ?
                  ce nu intelegeti ca nu e nevoie de alte injectoare? chiar ai impresia ca i-ai bagat asa mult aer la masina ca nu poa sa faca fata injectoarele?in afar de un consum imens si benzina arsa aiurea nu obtii nimic.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    taci mah ca nu stii nimic nu conteaza ca injectoarele astea se pot folosi si pe 1.8_16v de pe laguna, ca au un debit ce le permite si 2.0_16v aspirat stock, ideea e ca trebuie schimbate, ca la dizale :p
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Seba View Post
                      .........................................
                      referitor la ce zicea tavi, ca 0.1mm inseamna o crestere de presiune cu 1bar, am oarece retineri, dar nu imposibil. ca raport volumetric, calculasem la cristi_xp odata ca de la 9.5 la 9.85 ar trebui sa dea jos vreo 0.2-0.25mm...
                      Si eu am foarte mari retineri ca din 0,1 mm strunjire scoti 1 bar, chiar si fara calcul.
                      Dar daca la masurare atat i-a dat, nu pot comenta mai mult.
                      Oricum trebuie minutios si cu calcule bune facuta comprimarea.
                      Spunea mesteru (NU il cunosc) ca 0,5 mm e foarte periculos sa faci comprimare/alezare, pana in 0,2-0,25 mai merge.
                      Mie ce mi-a atras atentia (are si logica desigur) ca temperatura motorului creste foarte repede de la rece la cald. Nu stiu in ce masura sistemul de racire e gandit si pentru o compresie mai mare, atata timp cat la colegu s-a vazut apa si la 6 liniute (dupa strunjire)

                      Comment


                      • #41
                        Asta se rezolva foarte repede cu un termostat care sa deschida undeva la 75 de grade...

                        Comment


                        • #42
                          Sunt cativa pe aici pe forum care au 0.5mm luat din chiulasa si nu au probleme.La 1.4/1.6 din cate stiu eu merge luat maxim 0.7mm,atunci poate apar probleme.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by GGI78 View Post
                            Asta se rezolva foarte repede cu un termostat care sa deschida undeva la 75 de grade...
                            si atunci motoru n`o sa mearga niciodata la parametrii ,mai bine o termocupla mai mare .
                            si oare chiar exista un asa termostat ?in afar de alea defecte
                            Last edited by Cristi_Xp; 29 December 2009, 15:38.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              cind reusiti ceva asi vrea si eu sa fac modificarea
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • #45
                                Intrebare care nu e offtopic:
                                Care e diferenta intre motorul meu de pe logan K4M-A6 si cel de pe megane K4M-A7???
                                am citit pe undeva ca a facut cineva acelasi lucru la megan si cica nu se simte mai nimic doar slab de tot, are detonatii si moare motorul la relantiu.Merge doar cu benzina 100 si consuma in draci peste 16 in buc.
                                Eu am trecut la ideea urmatoare imi fac traseul de evacuare fara catalizator si trag o admisie de aer sport cu tubulatura de alu si un soft facut bine si reglat cum trebuie(sper sa ma poata ajuta un tuner autohton) si doamne ajuta!!
                                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google