Galerie De Evacuare 1.6 16v De Pe K4M RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    evacuarea de pe un motor de 2 litrii nu cred ca o sa ti se potriveasca. in plus, o evacuare a calculata in functie de capacitatea motorului si constructia acestuia, a regimului preponderent de functionare...sigur nu te va ajuta sa obtii caii aia mult visati o evacuare de la un 2 litrii de turatie aruncata pe un 1.6 de regim mediu. cand te gandesti cat "respira" un 2000_16v la 6000rpm, ala de 1.6 respira aceeasi cantitate la 7500rpm. clar, evacuarea e supradimensionata. daca tii cont si d ece axa are rs-ul si ce profile de cama avem noi la 1.6_16v, eu zic sa renunti la evacuarea de 2.0_16v. vorba ta, una de k4m rs, dar si aia e gandita pt alt motor, cu alte debite de gaz, alt regim de functionare...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      taci ma , ca nu stii tu ca se practica )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        eu nu vorbeam de evacuarea d p motorul de 2 litri?!? vorbim despre adaptarea evacuarii unui motor K4M RS (1.6 16v - 133cp) pe un motor k4m standard (105 cp)

        1. daca e fezabila ideea
        2. daca se castiga ceva in performanta

        Comment


        • #19
          am inteles ideea , problema sta in felul urmator : cum ziceam mai sus , intre K4M si K4M RS asemanarile sunt probabil la bloc si alte chestii banale .In rest , chiulasa ,supapele, axele cu came , distributia variabila( care la k4m lipseste) ,compresia difera .Din cate stiu galeriile se calculeaza in functie de chestiile astea , asa ca nu stiu ce mare scofala se rezolva daca le pui de pe unul pe altul .
          in final e ideea cam cea mai aproape de performanta ,avand in vedere ca e o chestie renault sport .Daca s-ar putea renunta si la catalizatorul acela ar fi probabil mai bine . O alta chestie aiurea, e faptul ca are catalizatorul pe ea , asa ca nu stiu cat de redus o sa fie pretul cand o gasesti de cumparat ,si daca nu merita sa iei galerii aftermarket .
          Last edited by Cristi_Xp; 19 August 2010, 12:23.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            merci Cristi,

            din ce spui mai sus, imi dau seama ca e multa bataie de cap pentru nimic

            Comment


            • #21
              Treaba cu evacuarea de K4M RS e greu de realizat pentru ca e foarte greu de gasit asa ceva.
              Twingo RS e o masina destul de rara si recent intrata in productie. Mai mult, nu am gasit galerii de evacuare aftermarket pt ele, asa ca sunt slabe sanse sa gasesti o evacuare stock de Twingo RS la 2nd hand...
              Revenind la martzoaga noastra, "vestinicul dar mereu mai slab decat 1.4"-ul 1.6 16v, o alternativa ieftina pentru o evacuare top end sunt serpisorii de Clio 2 RS 172. Serpii de RS pot fi sudati pe o flansa custom facuta dupa garnitura dintre bloc si galerie, spatiul dintre fiecare conducta de evacuare fiind acelasi la cele 2 motoare.
              Am sapat putin online sa vad ce impact ar avea diametrul marit al bratelor si am descoperit ca diametrul serpilor de RS (43mm pe brat) este potrivit pentru motoare de 4 cilindri, pana in 2 litri si cu puteri de peste 130cp.
              Am deja o galerie d-asta acasa, sper sa fac rost de o garnitura cat mai repede ca s-o folosesc ca model pentru flansa custom. Masina va avea in final o evacuare pe 50-55 mm (nu m-am hotarat inca), fara catalizator. Modificarea pare inutila acum, dar la primavara planuiesc axe cu came care ar trebui sa ridice puterea motorului peste 130cp
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • #22
                uitati aici ceva ca lumea daca vreti sa cheltuiti banii.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  Reînnoiesc eu topicul, după ani si ani

                  După ce am achiziționat Logan E5 1.6 16v am constatat ca e moarta purceaua in coteț. Mai precis, datorita normei e5, s-au făcut niste modificări pe motor care il fac lenes, lipsit de vlagă, lipsit de răspuns la pedală.

                  Am achiziționat si montat motor si cutie de Twingo RS133, cu planetare de dci e4, electronică veche de scenic f4r si clapeta mecanica de clio RS.

                  Co duc deja de 15000 km acest hibrid. Totul e bine.

                  Legat de subiect, pe un motor normal K4m de Logan nu intra evacuarea de 133, deoarece in spatele motorului se afla starterul.

                  La 133 starterul este in față, baia de ulei si carterul ambreiajului sunt mari, de dci, arborele principal este si el de dci. Renault a dezvoltat acest motor plecând de la ideea celui folosit la curse pe S1600 (comprimat la maxim, biele si pistoane modificate, arbore de 1.5dci)

                  Luna aceasta am trecut si in legalitate, respectiv motorul se afla pe cartea de identitate a mașinii. Nu as fi putut face asta cu un motor de 2.0, desi parcă mi-aș fi dorit cuplul si puterea unuia de pe Clio RS.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Cum s-a comportat la drum lung?

                    Comment


                    • #25
                      Hai să ne dăm că trage și a mea os acum. Nu mai am bâlbâieli, întreruperi sau lipsă de răspuns la accelerație . 105 sănătoși. I-ai făcut softul? Ca să facem comparația.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #26
                        Merg pe soft de Scenic 2.0, limita la 5800rpm.

                        @Kojak
                        Consum mediu afisat pe bord : 10.2 l / 100km
                        Consum mediu de gaz (metoda plinului) : 10 l / 100km
                        - da, stiu, datorita softului mie imi afiseaza pe bord un pic maai mult decat ce consum de fapt
                        Consum benzina aprox 15 litri - softul de gaz imi consuma ceva benzina pese 4500 ture
                        2200 km de mers in mare parte agitat
                        Totul ok
                        Rulmentul intermediar de pe planetara dreapta cedeaza definitiv in max 1000km
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google