calculator 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu m-as increde in seba fara suparere acum dar lucreaza cat de cat in domeniu , sau cel putin are pregatire in domeniu...

    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by RSX View Post
      ma iau de mana cu cristi_xp si spun ca poti sa-l si **** si nu o sa porneasca
      e ca si cum ai vrea sa pui un procesor P4 core Prescott pe o mobo care suporta doar WIllamette si eventual Northwood...cine se pricepe stie la ce ma refer;)
      nu-i chiar ca la procesoare...cu un strap unde trebuie, porneste. si asta de-l ai acum pe masina , daca scoti cipul din cheie, poti porni cu suntul repectiv. ma abtin sa spun exact ce pini ai emu trebuie "rezolvati", ca vor incepe sa dispara loganuri.
      ambele modele de emu sunt siemens sirius 31-32, au acelasi hardware, nu difera nici perifericele (cum am mai zis, aceeasi senzori, aceleasi elemente de executie-injectoare), procesoarele siemens din cele doua emu chiar sunt aceleasi. m-as mira sa difere alocarea pinilor, din moment ce sunt aceeasi clasa de emu.
      problemele apar datorita diferentelor contsructive intre cele doua motoare, nu din cauza electronicii de pe ele.
      ca si analogie, daca vreti, win_xp ruleaza si pe pentium2 de 166Mhz, dar "ca ceapa".
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        domne, ele poate sunt identice ca hardware, putin imi pasa, aici era vb sa porneasca jucaria de 1.4 bagand in ea un calculator cu soft de 1.6 16v...si NU va porni.
        Na, stergi tot dp el, bagi soft de 1.4 si e same shit...
        Si xp ruleaza si pe un p1(testat de mine) asta ca idee, dar 1.4 8v nu va functiona niciodata cu softul de 16v ffs, numai prin faptul ca are nr de supape duble pe care trebuie sa le comande si se schimba toata dracia

        Comment


        • #19


          Doamne, nu mai pot de ras...
          Calculatorul comanda supapele doar de admisie sau si cele de evacuare? )
          Si emu ala e pasarea aia mare?
          War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
          --->Logan Tuning Club Craiova<---

          Comment


          • #20
            e///Mu ) ,probabil facea ironie la ECU
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              EMU (engine management unit) e denumirea generica a calculatoarelor ce se ocupa de gestiunea motorului.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                pai pana la urma mere sau nu mere inlocuit calc de 1.4 cu 1.6 16v?????
                sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

                Comment


                • #23
                  Nu se poate, ca sunt diferente intre motoare, la partea mecanica.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Parerea mea: toata lumea zice ECU. Tu esti primul care zice EMU. Crede-ma ca se nasc confuzii daca fiecare isi aduce propria denumire.

                    In ce priveste ideea topicului, e o idee copilareasca, ceva de genul:'copii nu incercati asta acasa'.

                    Motoarele au aceeasi arhitectura de baza: benzineste, scanteieste si porneste.
                    Diferenta majora e cand scanteieste, cand benzineste si cat benzineste.
                    Restul sunt STANDARD la toate motoarele.
                    Acceptand ca ECU de la 1,4 la 1,6 16v sunt compatibile pin cu pin si compatibile dpdv al semnalelor electrice, motorul ar trebui sa porneasca, tocmai datorita arhitecturii similare ale motoarelor.


                    Porneste, dar SIGUR nu va merge rotund, datorita tabelelor de constante memorate in ECU, care optimizeaza arderea ptr fiecare tip de motor in parte.

                    Daca cineva e nebun sa faca schimbul asta, cel mai rau lucru care vad eu ca se poate intampla ar fi sa dea rateuri pe admisie care sunt destul de distructive sau sa fie avansul prea mare caz in care distrugi motorul.
                    Later edit: sau cazul fericit in care motorul se ineaca, atunci nu mai porneste deloc.
                    War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
                    --->Logan Tuning Club Craiova<---

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by RSX View Post
                      domne, ele poate sunt identice ca hardware, putin imi pasa, aici era vb sa porneasca jucaria de 1.4 bagand in ea un calculator cu soft de 1.6 16v...si NU va porni.
                      Na, stergi tot dp el, bagi soft de 1.4 si e same shit...
                      Si xp ruleaza si pe un p1(testat de mine) asta ca idee, dar 1.4 8v nu va functiona niciodata cu softul de 16v ffs, numai prin faptul ca are nr de supape duble pe care trebuie sa le comande si se schimba toata dracia
                      arata-mi tu in afara de motoarele de formula 1, un motor la care ecu comanda supapele. hai c-ai dat-o de gard...ce-are prefectura cu coada vacii ?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Mario_b View Post
                        Parerea mea: toata lumea zice ECU. Tu esti primul care zice EMU. Crede-ma ca se nasc confuzii daca fiecare isi aduce propria denumire.

                        In ce priveste ideea topicului, e o idee copilareasca, ceva de genul:'copii nu incercati asta acasa'.
                        Motoarele au aceeasi arhitectura de baza: benzineste, scanteieste si porneste.
                        Diferenta majora e cand scanteieste, cand benzineste si cat benzineste.
                        Restul sunt STANDARD la toate motoarele.
                        Acceptand ca ECU de la 1,4 la 1,6 16v sunt compatibile pin cu pin si compatibile dpdv al semnalelor electrice, motorul ar trebui sa porneasca, tocmai datorita arhitecturii similare ale motoarelor.
                        Porneste, dar SIGUR nu va merge rotund, datorita tabelelor de constante memorate in ECU, care optimizeaza arderea ptr fiecare tip de motor in parte.
                        Daca cineva e nebun sa faca schimbul asta, cel mai rau lucru care vad eu ca se poate intampla ar fi sa dea rateuri pe admisie care sunt destul de distructive sau sa fie avansul prea mare caz in care distrugi motorul.
                        Later edit: sau cazul fericit in care motorul se ineaca, atunci nu mai porneste deloc.
                        andrei nu e primul care zice emu denumirea nu ne-o aducem fiecare, denumirile respective sunt consacrate in electronica auto; ecu e denumirea generica a calculatoarelor dintr-o masina, iar emu e denumirea calculatoareleor ce se ocupa cu gestiunea motorului. de aia ii si zice engine mangement unit, nu coca-cola
                        in rest, ai zis acelasi lucru ca si mine cateva posturi mai devreme, deci nu pot decat sa fiu de acord 100% cu tine
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Ma scuzati pentru offtopic, dar:
                          EMU = http://en.wikipedia.org/wiki/Emu
                          ECU = http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_Control_Unit

                          csebalyn, sunt 100% de acord cu tine.
                          Sper ca putem inchide threadul acesta.

                          PS: @csebalyn, tare semnatura ta, si eu sunt pasionat rally group b.
                          War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
                          --->Logan Tuning Club Craiova<---

                          Comment


                          • #28
                            the ecu, not the emu(large Australian bird)is a universal unit containing a mem cal-memory calculater hods the fault codes to be read. don't disconnect the fuse or unit with the ignition switched on. it is in the right hand side foot well. you can get a service manual for this car by googling .(may experience difficulty, but i do have one.

                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              arata-mi tu in afara de motoarele de formula 1, un motor la care ecu comanda supapele. hai c-ai dat-o de gard...ce-are prefectura cu coada vacii ?
                              BMW-urile de dupa 2000, de serie si nu de F1, poate mai sunt si altele (cu sisteme gen valvetronic)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google