eu m-as increde in seba fara suparere acum dar lucreaza cat de cat in domeniu , sau cel putin are pregatire in domeniu...
calculator 1.6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by RSX View Postma iau de mana cu cristi_xp si spun ca poti sa-l si **** si nu o sa porneasca
e ca si cum ai vrea sa pui un procesor P4 core Prescott pe o mobo care suporta doar WIllamette si eventual Northwood...cine se pricepe stie la ce ma refer;)
ambele modele de emu sunt siemens sirius 31-32, au acelasi hardware, nu difera nici perifericele (cum am mai zis, aceeasi senzori, aceleasi elemente de executie-injectoare), procesoarele siemens din cele doua emu chiar sunt aceleasi. m-as mira sa difere alocarea pinilor, din moment ce sunt aceeasi clasa de emu.
problemele apar datorita diferentelor contsructive intre cele doua motoare, nu din cauza electronicii de pe ele.
ca si analogie, daca vreti, win_xp ruleaza si pe pentium2 de 166Mhz, dar "ca ceapa".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
domne, ele poate sunt identice ca hardware, putin imi pasa, aici era vb sa porneasca jucaria de 1.4 bagand in ea un calculator cu soft de 1.6 16v...si NU va porni.
Na, stergi tot dp el, bagi soft de 1.4 si e same shit...
Si xp ruleaza si pe un p1(testat de mine) asta ca idee, dar 1.4 8v nu va functiona niciodata cu softul de 16v ffs, numai prin faptul ca are nr de supape duble pe care trebuie sa le comande si se schimba toata dracia
Comment
-
EMU (engine management unit) e denumirea generica a calculatoarelor ce se ocupa de gestiunea motorului.
Comment
-
Nu se poate, ca sunt diferente intre motoare, la partea mecanica.
Comment
-
Parerea mea: toata lumea zice ECU. Tu esti primul care zice EMU. Crede-ma ca se nasc confuzii daca fiecare isi aduce propria denumire.
In ce priveste ideea topicului, e o idee copilareasca, ceva de genul:'copii nu incercati asta acasa'.
Motoarele au aceeasi arhitectura de baza: benzineste, scanteieste si porneste.
Diferenta majora e cand scanteieste, cand benzineste si cat benzineste.
Restul sunt STANDARD la toate motoarele.
Acceptand ca ECU de la 1,4 la 1,6 16v sunt compatibile pin cu pin si compatibile dpdv al semnalelor electrice, motorul ar trebui sa porneasca, tocmai datorita arhitecturii similare ale motoarelor.
Porneste, dar SIGUR nu va merge rotund, datorita tabelelor de constante memorate in ECU, care optimizeaza arderea ptr fiecare tip de motor in parte.
Daca cineva e nebun sa faca schimbul asta, cel mai rau lucru care vad eu ca se poate intampla ar fi sa dea rateuri pe admisie care sunt destul de distructive sau sa fie avansul prea mare caz in care distrugi motorul.
Later edit: sau cazul fericit in care motorul se ineaca, atunci nu mai porneste deloc.War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
Comment
-
Originally posted by RSX View Postdomne, ele poate sunt identice ca hardware, putin imi pasa, aici era vb sa porneasca jucaria de 1.4 bagand in ea un calculator cu soft de 1.6 16v...si NU va porni.
Na, stergi tot dp el, bagi soft de 1.4 si e same shit...
Si xp ruleaza si pe un p1(testat de mine) asta ca idee, dar 1.4 8v nu va functiona niciodata cu softul de 16v ffs, numai prin faptul ca are nr de supape duble pe care trebuie sa le comande si se schimba toata draciaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Mario_b View PostParerea mea: toata lumea zice ECU. Tu esti primul care zice EMU. Crede-ma ca se nasc confuzii daca fiecare isi aduce propria denumire.
In ce priveste ideea topicului, e o idee copilareasca, ceva de genul:'copii nu incercati asta acasa'.
Motoarele au aceeasi arhitectura de baza: benzineste, scanteieste si porneste.
Diferenta majora e cand scanteieste, cand benzineste si cat benzineste.
Restul sunt STANDARD la toate motoarele.
Acceptand ca ECU de la 1,4 la 1,6 16v sunt compatibile pin cu pin si compatibile dpdv al semnalelor electrice, motorul ar trebui sa porneasca, tocmai datorita arhitecturii similare ale motoarelor.
Porneste, dar SIGUR nu va merge rotund, datorita tabelelor de constante memorate in ECU, care optimizeaza arderea ptr fiecare tip de motor in parte.
Daca cineva e nebun sa faca schimbul asta, cel mai rau lucru care vad eu ca se poate intampla ar fi sa dea rateuri pe admisie care sunt destul de distructive sau sa fie avansul prea mare caz in care distrugi motorul.
Later edit: sau cazul fericit in care motorul se ineaca, atunci nu mai porneste deloc.
in rest, ai zis acelasi lucru ca si mine cateva posturi mai devreme, deci nu pot decat sa fiu de acord 100% cu tineDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ma scuzati pentru offtopic, dar:
EMU = http://en.wikipedia.org/wiki/Emu
ECU = http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_Control_Unit
csebalyn, sunt 100% de acord cu tine.
Sper ca putem inchide threadul acesta.
PS: @csebalyn, tare semnatura ta, si eu sunt pasionat rally group b.War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
Comment
-
the ecu, not the emu(large Australian bird)is a universal unit containing a mem cal-memory calculater hods the fault codes to be read. don't disconnect the fuse or unit with the ignition switched on. it is in the right hand side foot well. you can get a service manual for this car by googling .(may experience difficulty, but i do have one.
Comment
-
Comment