Posibil Modificare Suspensie???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibil Modificare Suspensie???

    Am gasit pe un site aceasta oferta: tampon intre spire la arcuri.
    Stie cineva la ce se folosesc, ce rol au, si daca aduc ceva imbunatatire la suspensie?
    Attached Files

  • #2
    Din cate stiu eu se folosesc cand arcurile sunt foarte uzate sau cand vrei sa micsorezi cursa suspensiei.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      adica ,ramine suspensia mai rigida sau mai ridicata?

      Comment


      • #4
        sigur mai rigida, mai ridicata, nu neaparat. depinde de distanta dintre spirele arcului.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          deci daca se monteaza atunci obtinem o suspensie mai rigida???ceva probleme poate sa apare?

          Comment


          • #6
            cum se poate cobora suspensia cu asa ceva ? eu unul, nu inteleg neam
            In Femei Si-n Frane Sa N-ai Niciodata Incredere

            Comment


            • #7
              nu a zis nimeni nimic de coborat
              Interactive Design Lights & Sound <- click

              Comment


              • #8
                nu se coboara, ci se reduce din contractarea arcului. inseamna ca daca montezi cate o smecherie d-aia intre 2 spire, vei avea o contractare in minus la o spira.

                facem un calcul: 6 spire, 5cm la fiecare spira, facem abstractie de diametrul spirei, rezulta 30cm lungimea arcului in stare normala. la contractie completa ai 0 cm pentru ca tocmai am facut abstractie de diametrul spirelor ceea ce nu-i tocmai ortodox dar nu ne intereseaza. dar daca montezi o bubuloaie d-aia intre 2 spire, doar 5 spire se vor mai contracta, deci vom avea lungimea arcului contractat 5 cm.

                asta doar matematic, in realitate se mai intampla un fenomen. intregul arc in mod normal lucreaza cu greutatea de pe respectiva parte a masinii, mai mult sau mai putin un sfert de greutate a masinii. dar acum daca o spira nu se mai contracta, coeficientul de elasticitate al arcului ramas fara o spira mobila va trebui sa faca fata la aceeasi greutate. practic e ca si cum arcul e subdimensionat, efortul la care e supus e mai mare, pentru ca spira pe care tocmai ai blocat-o tu nu mai preia din forte la balans si aceste forte vor fi suportate de resul spirelor. e cam ce se intampla cand iti tai o spira din arcuri, doar ca nu se coboara masina. posibil sa apara vibratii mai puternice in suspensie care sa fie trimise in directie. eu unul nu m-as risca.

                recunosc ca nu stiu sa explic, sper sa fi inteles.
                Last edited by bro; 8 March 2010, 01:17.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google