ala are 6 trepte, roti mai mari si viteza de top mai mica decat loganul, deci raportul de tr6 e mai prost decat actualul tr5 de la logan. cu siguranta nu va scadea consumul, la o masina cu roti mai mici si un raport final mai scurt. ba va creste considerabil, cu cutia de duster. cu aia de megane3 probabil ca e o "afacere", in conditiile in care cutia o primesti moca si ti-o montezi singur, in sufragerie. daca mai dai si bani pe cutie si manopera, probabil o sa-i recuperezi dupa 150000km, cand e deja prea tarziu.
Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio
Collapse
X
-
Originally posted by need4speed View PostNu vad dezavantaju la a avea 6 viteze , din ce am "studiat" si gasit eu cutia TL4 se potriveste perfect la motorul de logan iar pe internet se zice ca : "TL4 pentru vehiculul Duster 4x2 şi TL8 pentru versiunea 4x4" duster vine direct cu 6 trepte
Am mai gasit si o varianta de nissan care are acelasi motor k9k 1.5 dci ca si mine si vine echipat cu 6 trepte deci banuiesc ca merge 100% si la logansigpic
Comment
-
O mica solutie pentru voi ar fi chiuloasa de 1,2 16V deoarece are o singura axa cu came care comanda cele 16 supape si se potriveste pe 1.4 8v perfect . Cu siguranta de la 75cp sariti la 95-100 cp. Modificarile nu sunt majore- pistoanele se pot pastra.
Comment
-
da, sigur...diametrul pistonului la 1.4 e 79.5mm si la 1.2 e 69mm. clar ca se potrivesc chiulasele. si la o privire mai atenta din afara observi cu ochiul liber ca motorul de 1.2 e la fel de lung ca ala de 1.4...iar alea 16 supape nici n-au axa cu came dimensionata pentru aerul ce-l poate rula un motor de 1.2, e din start facuta pentru tuninguri de-astea din fundul gradinii, taman numa' buna de pus pe 1.4 ca sa-l faci de 100 de cai.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
am studiat eu problema cutie de megane 3 pe logan 16v. este aproape imposibil.
exista diferente le prinderi. si mai ales ca asta de pelogan e mecanica ( tije si ambreiaj pe cablu) iar la megane e pe cabluri si ambreiaj hidraulic.
asta inseamna ca trebuie construit un alt circuit de lichid de frana si gandit un schimbator pe cabluri. ii bai mare
Comment
-
Cand mai comparati motoare si chiulase, tineti cont ca 1,2 e D4 adica alt bloc fata de 1,4 8V care e K7 si fata de K4 cat sunt 1,4 16V si 1,6 16VLast edited by einstein1984; 14 March 2011, 18:33.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
tre' sa poti. daca a intrat motor de R19 1.8_16v pe supernova, trebuie sa intre si 1.6 pe solenza, mai ales ca la logan intra pe aceleasi prinderi pe lonjeroane, jug, cutie. eu zic 99.9% ca da.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Da, teoretic in loc de soft de 1.4 poti pune direct soft de 1.6 remapat. Motorul de 1.6 sigur intra pe prinderile actuale, sunt la fel la exterior.
Comment
-
nu , trebuie alta caroserie . E mult mai complicat motorul de 1.6 .
Tu ai citit ce s-au scris pe astea 9 pagini pana aici ???Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment