Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pai atunci faci o remapare si ai terminat balciul. O sa ai aproximativ 80 CP. Mai pui si filtru sport ca sa mai castigi un ponei si cam asta e. Castig maxim cu costuri mici.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Cateva stikere si vreo 10 braduti si cei cu 1.6 16 v or sa fie invidiosi.)

      Comment


      • #33
        remaparea e deja facuta
        Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

        Comment


        • #34
          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          daca tu il intorci ala de 110 cp , nici pe ploaie torentiala
          oricum ai zis-o cu bmwu , cam asta e cultura ta auto
          Da nu vad de ce nu as putea intoarce cu 110cai o masina cu traciune pe spate. Voi incerca weekendul acesta, voi incerca sa revin cu un filmulet, sa-ti arat ca se poate...nu stiu de ce e mai mare prostie ce am zis eu cu bmw decat sa faci un motor din 2...nu ma pricep la modificarile astea, dar imi dau seama ca nu sunt ieftine si eu (poate numai eu gandesc asa) mai bine investesc banii aia intr-o rabla de bmw sau altceva de care nu o sa-mi fie mila ca sa o forjez, decat sa-mi stric masina de "zi cu zi"
          Cultura mea auto nu este cea mai dezvoltata de pe forum, dar e in crestere si nu trebuie ras de asta!

          Comment


          • #35
            bembeurile de la 325 in sus poti spune ca sunt masini ,restu is carute care trag sa moara ,am vazut cum s-au chinuit mai multi sa intoarca un 316 pe ud ,vai de mama lui ,ce sa mai zic pe uscat ?
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Poate nu au avut diferential autoblocant. Chiar nu cunosc costurile, dar cred tot iese mai ieftin sa tina 2 ani un bmw neinmatriculat 325++ decat sa cumpere un motor clio 1,4_16V in orice stare si sa faca modificari la masina la care se straduieste sa-si plateasca rata (poate nu plateste rate) si de care are nevoie. Cel putin eu asa as face. (desi nu voi face ca si de rate abea imi ies banii:P)

              Comment


              • #37
                Cel mai simplu ramane remapare si admisie si evacuare. Daca pune serpisori va ajunge la un cuplu mai mic pentru turatii joase, complet inutil la o masina de strada, la care este ideal sa ai cuplul cat mai jos pentru consum mic. Daca totusi nu ajunge, pune un set de 1600 si ai terminat balciul. Vreo 20 de milioane piesele, vreo 5 mecanicul, 150 de lei softul la doc si ai 95 cp legali, fiaili, si indestulatori. Mai ales la cutia de 1.4 care este scurta. iar pentru exterior pinion 5 de diesel. Asa vreau sa fac eu pe viitor.

                MCD-ul are pe langa serpisori, o axa cu came si soft special pentru dotarile lui, de aceea are mai multi cai, dar probabil la ture mici (2000-3000) este cam tot aia cu un 1.6 stock.

                Comment


                • #38
                  cine ti-o zis tie ca 1.4 are cutie mai scurta?sau tot asa sperati ca 1.4 e mai special ca restu?
                  ca sa faci din 1.4 , 1.6 trebuie schimbat vibrochen,pistoane ,biele,ax cu came , soft
                  Last edited by Cristi_Xp; 17 March 2010, 20:39.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    bielele sunt acleasi domnu CristiXP. da, am uitat de axa, scuze.

                    Asa umbla vorba, desi eu am aceleasi turatii si pe Laureat 1.4 si pe Preferance 1.6....eu Jr1, el Jh3, parca, sper sa nu gresesc la coduri...

                    Comment


                    • #40
                      intr-adevar bielele au acelasi cod .
                      daca ne luam dupa ce umbla vorba , inseamna ca loganul de 1.4 este limitat la viteza maxima de 180 la ora , el poate intr-adevar mult mai mult , si cu mici modificari de 3 lei scoatem 120 cp .
                      Last edited by Cristi_Xp; 17 March 2010, 20:58.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by vyp75 View Post
                        De schimbat nici vorba ca abia are 16000.
                        Pai daca schimbi motorul sau il modifici nu tot renunti la motorul de 16.000 km? Eu cred ca nici tu nu stii de fapt ce vrei... Din cate am citit eu pe aici, cel mai bine ti s-ar potrivi sa vinzi masina si sa iei alta.
                        Cred ca problema si implicit topicul asta a aparut din cauza ca nu te-ai documentat inainte sa cumperi masina. Trebuia sa vezi cum sta treaba inainte sa iei fierul din magazin... acum e prea tarziu si cu costuri relativ mari.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          dacavind masina cu bani care as modifica motorul deabia ajung sa iau alta noua de echiparea actuala si ce am rezolvat?
                          Masina merge bine dar faptul ca am tot pus pe ea una alta se simte fata de cum era de fabrica mai unoara.

                          Am sa ma documentez si cred ca aleg varianta mcd-ului pana la urma daca nu apare altceva pana in toamna.
                          Last edited by vyp75; 19 March 2010, 14:49. Reason: Automerged Doublepost
                          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                          Comment


                          • #43
                            Sunt curios care va fi primul curajos ce face trecerea la 1.6 mpi. Daca mai stam asa vreun an-doi cred ca voi fi eu. Desi 1.4 remapat cam e cu totul alta masina. Si are si consumul mai mic in oras, in conditii de mers mai tare. si computeru' de bord nu minte. Eu fac plinu' saptamanal, si de aceeasi bani am mers mai mult cu vreo 2-3 kilometri pe putin.

                            Comment


                            • #44
                              se poate inchide acest theard.
                              multumesc.
                              Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                              Comment


                              • #45
                                sau il putem modifica in upgrade motor prin schimbarea internelor. este pana la urma "esenta" tuningului adevarat" sa maresti cilindreea pe un motor "stock". cred ca va merge si putin mai sus de 1.6, pe la 1.7 probabil. se mai poate adauga o axa "hoata", o exacuare mai mare...dar tot din motor ies caii cel mai usor. in afara de MCD care are o modificare masiva, nici un alt 1.4 cu orice chestie nu bate un 1.6 stock .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google