Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am vorbit cu mcd si e una din optiuni sa vedem ce mai apare pana in toamna.

    stie careva daca se poate omologa 1.6 16v, ca as schimba motorul cu totul si as rezolva problema.
    Am intrebat pe cineva si zice ca nu deoarece masina are euro 4 si nu mai e voie sa schimbi motorizarea la euro4 si euro5.
    Last edited by vyp75; 23 May 2010, 20:19. Reason: Automerged Doublepost
    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

    Comment


    • #47
      ... imi spui te rog ... ce vrei sa faci de fapt ? ca pana acuma ai facut de toate .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        este vora de schimbarea "setului motor", mai exact schimbarea pistoanelor si arborelui cotit, pe un motor de 1.4 cu unele de 1.6. si pentru a mia oara se potrivesc!

        Comment


        • #49
          vreau sa vad ce merge facut si sa aleg solutia cea mai buna, e chiar asa de greu de inteles?
          daca pun piesele de 1.6 ce castig fata de ce am acuma, devine un 1.6 sau ce?
          omu cere pareri si voi dati cu paru.
          sper ca voi reusi sa fac masina indiferent care va fi solutia aleasa dar se pare ca nu voi gasi solutia aicea.
          Deci poate sa-mi zica la 1.4 ce turbina i-mi trebuie ca putere cum se calculeaza turbina necesara?
          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

          Comment


          • #50
            devine 1.6

            Comment


            • #51
              ok mersi e o solutie si tre rescris din nou calculatorul presupun?
              Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

              Comment


              • #52
                @vyp: nu poti pune doar turbo si gata. Iti trebuiesc piesele enumerate de Xp in thread-ul precedent. Poti incerca un compresor, vezi ca a facut baiatul acela din Cluj. Ia legatura cu el. Doar ca vei ajunge la costuri maricele, peste 3000 euro.

                Ce suma esti dispus sa aloci pt un up-grade? Ca asa putem vb multe, insa daca se stie suma, mai eliminam din posibilitati.

                Comment


                • #53
                  Stai linistit cu turbina... puse de mine pe hartie cu tot ce trebuie bate bine spre 10.000 de E...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by razvanamza View Post
                    este vora de schimbarea "setului motor", mai exact schimbarea pistoanelor si arborelui cotit, pe un motor de 1.4 cu unele de 1.6. si pentru a mia oara se potrivesc!
                    daca ii citeai postu de mai sus vedeai ca pe langa miile de combinatii 1.4 -1.6 cu 8 v sau 16 v ,2.0 si alte strutzo camile , era vorba si de omologare motor 1.6 16v .Parerea mea e ca in final n-o sa se intample nimic ,si e doar un studiu de caz .
                    Eu o sa incep sa iti dau sfaturi cand o sa vad ca incepi sa strangi piese pentru ceva anume .

                    Originally posted by GGI78 View Post
                    Stai linistit cu turbina... puse de mine pe hartie cu tot ce trebuie bate bine spre 10.000 de E...
                    mai taie ca e prea lung .
                    Uite aici kit pt RS cu tot cu manopera .Plus stranse piesele bucata cu bucata nu ajung acolo , doar ca nu prea sunt de cumparat la motoarele astea antituning ...
                    Last edited by Cristi_Xp; 23 May 2010, 22:05. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #55
                      Salut am si eu o intrebare pentru Cristi_XP se poate pune turbina pe 1,6 16V??
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #56
                        se poate pe orice motor , doar ca nu exista de cumparat interne pentru turbo , ca altfel nu poti merge la presiune foarte mare si nu e fiabil .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #57
                          -inlocuiesti vibrochenul cu unul de 1.6-16v sau 1,6 mpi , inloc bielele cu unele de super nova si pistoanele de 1,6 mpi si ai obtinut un motor de 1,8 decomprimat ce asteapta turbina sau comresor.
                          -daca vrei un 1,8 comprimat inloc vibrochenul cu 1,6 sau 1,6-16v,biele de logan 1,4 mpi si pistoane de 1,6 mpi dar trebuie sa pui distantier intre chiuloasa si bloc motor.
                          ce castigi ?
                          eu am un 1,4 la origine si am optat pentru prima varianta 105 cp fara compresor ca inca nu am gasit.

                          de asta ziceam eu da nu m-am exprimat bine, e fiabila vreo modificare din astea?
                          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                          Comment


                          • #58
                            a incercat cineva asa ceva vreodata ?
                            Stiu ca este un user pe aici pe forum , EMMY parca sau ceva de genul .
                            vezi threadul asta , ia legatura cu utilizatorul si o sa te indrume el .
                            kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan

                            Despre fiabilitate nu stiu ce sa zic , ar trebui sa fie fiabil ca nu este nimic fortat .Din cate am inteles nu este nimic sigur ca se ajunge la 1.8 ,si s-au cam bagat o gramada de bani .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #59
                              Daca stii unde sa intrebi se gasesc (se fac pe comanda)... si chiar la pret foarte bun....

                              Comment


                              • #60
                                da`mi si mie un link ca sa comand , eventual specificatiile pistoanelor si bielelor pentru compresie 8:1 sau 8.5:1 + cuzineti pentru turbo +garnitura de chiulasa din otel + prezoane de chiulasa + galerie de evacuare pentru turbo + senzor de presiune pentru turbo
                                multam .
                                Last edited by Cristi_Xp; 24 May 2010, 14:19.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google