Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    bielele sunt aceleasi de la nova pana la 1.6 16v. deci cu vibroken si pistoane de 1.6 obtineti 1.6. pus direct un soft de 1.6 remap pe el la doc si ai 95 de caluti garantat. mai pui o evacuare si un filtru si ai aproape 100. mai pui ceva serpi si axa si probabil vei avea 120. doar sa te tina compoenntele interioare. si asta la un pret foarte mic comparativ cu turbo pe 1.4 care tot acolo ajunge.....

    Comment


    • #62
      esti cam optimist
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #63
        ba deloc. ia intreaba-l pe mcd cat are din 1.4. aduni inca vreo 10 si vezi cati poti obtine si cu setul motor. sau il faci identic cu al lui MCD, la un cost foarte mic! eu zic ca e foarte destul!

        si fuge bine! oricum banuiesc ca-ti faci abonament la benzinarie
        Last edited by razvanamza; 24 May 2010, 20:45. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          M-ai spart cu intreba-l pe MCD
          Parca erai om al stiintei...
          Cat despre modificarile "masive" de le-au facut MCD si Criti_Xp, afla ca ala abia e inceputul pt un motor aspirat.

          Comment


          • #65
            este destul. cu turbo sau compresor e mult mai complicat. uite prin cate a trecut vgroza!

            eu in locul lui mcd as pune acuma un set de 1.6 si as mai urca 10 cai. nu stiu de fiabilitate, dar cresterea e vizibila intre 1.4 si 1.6. softul e la fel pentru amandoua (7-8 cai), evacuarea completa si filtru inca vreo 4-5 cai la ambele, serpii vreo 10.., axa tot pe acolo....mi se pare deci logic sa pornesc de la un 1.6 cu toate astea. seful meu are 1.6 si trage mai bine decat a mea, cu tot chipul si admisia....

            Comment


            • #66
              De Roza nu vb, caci modificarile sunt costisitoare, insa el a scos o masina pe 400 m mai rapida ca si Clio RS 199.

              Comment


              • #67
                clio rs este aspirat! groza e turbo

                Comment


                • #68
                  Da, insa cu toate astea a scos un logan mai rapid ca un Clio RS 199 pe 400m. Ceea ce este o treaba...
                  Nu vb de rezultate aici? Posibilitatea de a face up-grade motorului?
                  Se pare ca cea mai buna cale, dar si cea mai scumpa, este supraalimentarea.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Cezar View Post
                    M-ai spart cu intreba-l pe MCD
                    Parca erai om al stiintei...
                    Cat despre modificarile "masive" de le-au facut MCD si Criti_Xp, afla ca ala abia e inceputul pt un motor aspirat.
                    si sfarsitul

                    Originally posted by razvanamza View Post
                    clio rs este aspirat! groza e turbo
                    si care-i legatura ? ) caii nu`s tot cai ?
                    Last edited by Cristi_Xp; 24 May 2010, 21:45. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #70
                      corect. mai departe costa cat masina, si tine de o pasiune sora cu nebunia.

                      Comment


                      • #71
                        aoleu, dom' mecanic, ia da-mi si mie modelul ala de serpisori care dau 10 cai la un motor de 90 de cai, ca prostanii de la ferrarri au reusit sa dea 6 cai din evacuare la un motor de 430 de cai...
                        cat despre pus interne de 1.6 in bloc de 1.4 cui chiulasa rectificata, vezi sa nu zboare pistoanele prin chiulasa daca nu pui biele mai scurte...
                        acum incearca sa refaci calculele cu caii aia, ca-s prea multi la prima calculatie.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          ai uitat de termostatul de pe 16v
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #73
                            ...si filtru minune care da 5 cai

                            Comment


                            • #74
                              blocul si chiulasa sunt aceleasi la 1.6 si 1.4. pistoanele de 1.6 sunt mai scurte. vibrokenul de 1.6 face ca inaltimea maxima sa fie aceeasi, adica exact cat blocul. si asta se stie de mult. curajosi sunt prea putini.

                              Comment


                              • #75
                                ia zi si mie atunci de ce 1.4 are 9.5 compresie si 1.6 are 9.7 ?
                                si vezi ca nu scrie niciunde ca pistonul trebuie sa urce cat blocul ,si nici ca pistoanele sa aibe o suprafata dreapta .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google