Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    sigur se potrivesc. nu stiu mai mult detalii..

    Comment


    • #77
      ce intreb eu , ce imi raspunzi tu
      normal ca se potrivesc ,orice pistoane se potrivesc in orice bloc daca nu se potrivesc alezezi blocu si tot intra doar sa le combini cu bielele potrivite si vibrochenul potrivit .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #78
        Mai rau e daca sunt pistoanele mai mici decat alezaju din bloc..
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #79
          deci alezajul e acelasi garantat 100%. blocul e acelasi garantat 100%. se pare ca toata chiuloasa o iei de pe 1.4 si o pui pe 1.6 fara jena. idem si invers...

          deci simplu: singurele diferente intre 1.6 si 1.4 sunt: pistoanele, arborele cotit si softul din ecu. admisie la fel, evacuare la fel, ciuloasa la fel(unii zic ca difera axa cu came), evacuarea la fel.

          Comment


          • #80
            Difera si axa cu came.
            Si eu sunt intr-o mare dilema,acelasi lucru vreau sa fac si eu ,din 1.4,1.6.Taicamio lucreaza la motor aici la uzina si zicea ca ideal ar fi sa le potrivesti la fel,zicea ceva de genu serii de pe arbore cu seriile de pe pistoane cu cuzinetii nush nici eu nimic sigur,dar zicea ca in proportie de 90% se potrivesc.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • #81
              deci trebuie un set motor complet 1.6. cum era la dacii pe vremuri. chiar e mult mai usor decat atunci ca ai exact acelasi alezaj!

              sau cumperi un 1.6 dauna totala si transferi frumusel compentele, cu exceptia blocului care ramane la fel.

              Comment


              • #82
                Originally posted by al!n View Post
                Mai rau e daca sunt pistoanele mai mici decat alezaju din bloc..
                atunci il bucsezi
                e o mare aberatie ce vreti sa faceti , si costa destul de mult .Se poate face , asa se face , insa costurile sunt destul de mari si nu se merita . E 12-15 mil un motor 1.6 si rezolvati problema . Nu o sa va vanda nimeni doar vibrochenul ,sau doar pistoanele , si daca vi le vinde o sa fie la preturi mult peste cat costa un motor .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #83
                  atunci luam motorul nou si desfacem ce avem nevoie multumim de idee. incet-incet facem loganu' racheta si cu buget de criza!

                  Comment


                  • #84
                    vezi ca nasa acheltuit 3 miliarde de parai ca sa arunce in aer doua navete spatiale. voi vreti cu 300 de euro sa va faceti trotinetele tgv-uri...si daca se lasa cu foc de artificii si aschii metalice sub capota, fir-ar al dracu' ala care v-a spus prostii, nu voi ca nu v-ati documentat indeajuns, nu?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #85
                      eu zic ca se poate dai intai la manivela sa vezi daca bate ceva apoi dai cheie.....pana la urma schimbi decat blocu' la un 1.6 cu ala de 1.4 si-l urci sus. e vorba sa sacapi de omologari si alte alea. si pa por'bagaj lasi 1.4 la deruta

                      Comment


                      • #86
                        Da, minunata judecata: le punem noi acolo, si om vedea dupa.
                        Sunt eu singurul tampit de crede ca trebuiesc facute calcule inainte?

                        Comment


                        • #87
                          Ce vreti sa va complicati cu piese de 1.6 pe 1.4 nu stiu. Cel mai simplu se pune motorul de 1.6 la cutia de 1.4 (hehe) pac-pac si se omologheaza cand sunt finante. Eventual sa aveti 1.6-le si sa fie cineva dispus sa va ia o suma modica pentru manopera de schimbat piesele intre ele. Mai e ceva, dupa ce puneti 1.6, eu unul nu am gasit 1.6 cu calculatorul sau. Poate functiona un 1.6 cu soft de 1.4 temporar (cativa kilometri) pana sa ii pui un soft de 1.6 (eventual remapat)?
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #88
                            cel mai usor e clar sa schimbi motorul dar sunt probleme cu omologarea si nu se merita.
                            Iata raspunsul celor de la registru primit pe email:
                            "daca puneti la un atelier autorizat un motor identic o sa va coste doar aproximativ 100 la RAR. orice alt motor montat pe masina dvs impune efectuarea unor teste dinamice care o sa va coste de la 600 lei (omologarea vehiculului in noua configuratie) in sus in functie de tipul si numarul testelor.
                            Montajul motorului in alt atelier ce nu este autorizat pt interventii la motor pt marca dvs de masina va impune respingerea vehiculului."
                            discatura e in floare, f*** Romania, tara cu legi de rahat.
                            Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by aleXpeed View Post
                              Ce vreti sa va complicati cu piese de 1.6 pe 1.4 nu stiu. Cel mai simplu se pune motorul de 1.6 la cutia de 1.4 (hehe) pac-pac si se omologheaza cand sunt finante. Eventual sa aveti 1.6-le si sa fie cineva dispus sa va ia o suma modica pentru manopera de schimbat piesele intre ele. Mai e ceva, dupa ce puneti 1.6, eu unul nu am gasit 1.6 cu calculatorul sau. Poate functiona un 1.6 cu soft de 1.4 temporar (cativa kilometri) pana sa ii pui un soft de 1.6 (eventual remapat)?
                              pai scrii frumos softul de 1.6 in calculator si gata .Masinile au aceleasi calculatoare.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #90
                                poti resofta un ecu de pe 1.4 cu soft de 1.6, chiar 1.6 gata "tiganit" si e rezolvata treaba. softul care gestioneaza motorul, algoritmii, sunt aceeasi, difera tabelele care se scriu la chiptuning, de aia poti pune intr-un ecu de 1.4 o harta de 1.6 si motorul de 1.6 va functiona normal.
                                le: multam, xp, ca m-ai lasat sa scriu si eu aceeasi treaba
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google