Ce este mai indicat sa ii fac loganului meu??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce este mai indicat sa ii fac loganului meu??

    Vreau sa imi modific loganul si nu stiu ce sa ii fac..un chip tuning imi da prea putini cai,resoftarea...sincer nu m-am interesat nici o data de ea,filtre sport...evacuare sport....astept niste pareri si idei.
    P.S. am logan prestige 1.6 16v!!!
    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

  • #2
    mai bine te-ai gandi mai intai la ceva exterior..........
    sigpic

    Comment


    • #3
      primul lucru pe care l-as face ar fi o suspensie sport...

      Comment


      • #4
        Salut! Intr-adevar resoftarea iti da putini cai,dar mai pune ceva si la cuplu ;ceea ce se simte.Cit despre exterior...baietii incearca sa iasa in evidenta cit mai mult...barbatii incearca sa se distreze fara sa iasa in evidenta(mai ales cei insurati)...Cred ca intelegi ce vreau sa zic.

        Comment


        • #5
          eu cred ca conteaza mai mult ce se afla sub capota, nu exteriorul; de ce n-as avea eu ceva cai sub capota si acelasi exterior? a mea parere...numai bine!

          Comment


          • #6
            Schimbare accea de design sport pe care o visezi iti va aduce o imagine vizuala mult mai placuta la masina dar iti va cobori garda la sol mai mult si nu cred ca se merita pe sosele patriei noastre,in primul rand incearca sa te gindesti ce iti doresti cel mai mult o schimbare vizuala sau de putere....
            Suntem doar un moment pe sosea !

            Comment


            • #7
              io n-as face decat modificari pe partea tehnica. orice chestie vizuala, care nu face decat sa scada din performante (multe din eleroanele si spoilerele ce se gasesc pt logan nici n-au auzit cuvantul "aerodinamica" pronuntat pe langa matritele lor de fabricatie). deci, chiptuning, admisie directa, evacuare sport, jante mai mari, gume late cu talon redus, suspensii intarite, frane mai bune, kit spopilere-praguri-eleron-deflector, dar numai in ideea in care ajuta, nu doar daca infrumuseteaza.a, si scaunde sport... muzica mai mult de 200 euro n-as baga in masina (eu m-am limitat la 610roni cd mp3 si 4 boxe, toate astea fiind sony).
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Frane csebalyn? Cum?
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  nu as vrea sa supar dar eu eu stiti ce as face? as pune benzina de toti banii si m-as bucura de cele 16valve si peisajele tarii...

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SoNyKeL View Post
                    nu as vrea sa supar dar eu eu stiti ce as face? as pune benzina de toti banii si m-as bucura de cele 16valve si peisajele tarii...
                    bravo e cea mai tare parere

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic sa faci mai intai partea mecanica si pentru siguranta, frane sport, disc de ambreiaj sport, suspensii sport si niste cauciucuri mult mai late.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        pai da asta e parerea mea si ca sa fiu on topic eu toti banii care iam bagat in masina si o sa-i bag au fost in confort si in ce vede ochiu meu 90%din timp adica iam pus module cu impuls la geamuri(ptr confort) dupaia maciulie , aeratoare , manere prestige (ptr ca alea imi incanta ochiul cel mai mult palea le vad tot timpu) dupaia aparatori noroi si protectii aripi (ptr faptu ca-s practice) urmeaza
                        alarma , folii , jenti + cauciucuri mai late , muzica , kit adventure , modificari la mecanica(chip tuning , filtru aer , traseu evacuare , suspensii frane )
                        exact in ordine asta le-as face la orice masina...
                        si ultimele 2 sunt optional sa vedem cat o sa tin masina sau daca o sa se merite sau nu

                        oricum stuke fiecare dupa el dar eu momentan investesc in confort si lucruri practice...

                        a si sa nu uitam degeaba bagam banii in jenti scumpe si kituri de la zender daca la revizie nu-i punem un ulei bun si la lichidu ptr stergatoare ii punem apa de la robinet

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          De ce sa nu fi un lup in blana de oaie pe afara foarte mici si subtile modificari (vezi loganul Elia)care nu tradeaza mare lucru dar daca ai ridicat capota cazi in fund.
                          Captain of the black pearl

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Rocri View Post
                            Frane csebalyn? Cum?
                            ma gandesc ca o punte spate de megane 1 (sau de la alta masinuta cu discuri in spate), s-ar putea adapta...sau pur si simplu pe puntea actuala adaptate niste discuri. n-m studiat inca prea hotarat problema, dar m-ar bate gandul la discuri pe spate si discuri ventilate fata (ambitionu n-are ventilate, ca asa s-au gandit aia de la dacia).
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Parerea mea suspensiile pentru o stabilitate mai buna pe sosea demaraj mai rapid si frane mai rapide, apoi schimbate franele, jante si evacuare, apoi filtru. Nu e o idee prea buna cu chipul.. in timp se distruge motorul incet incet... Am vorbit si cu profesorul meu de motoare si nu prea e nici el deacord cu chip tuningul..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google