Ce este mai indicat sa ii fac loganului meu??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru inceput suspensia ar fi cea mai recomandata (chiar arcuri si pe parcurs amortizoare) , apoi pentru mai multi cai cel mai bine e resoftare (e cel mai ieftin , si castigi cel mai mult) .Resoftarea parca e 350lei , filtru ceva bun tot e 200lei , si evacuare daca vrei performanta din ea e peste 600lei...daca doar de sunet sunt si la 200lei facaturi din china.
    Bafta la tunat...
    sigpic

    Comment


    • #18
      petroman, ce e un gust pentru tine, poate pe altii ii dezgusta...

      Originally posted by Stuke View Post
      un chip tuning imi da prea putini cai, resoftarea...sincer nu m-am interesat nici o data de ea
      Sunt pe josssssss. )))) Nu avem si noi Bula loganistului?)
      Last edited by Marius; 23 January 2008, 23:39.
      numar secundele

      Comment


      • #19
        marius, nici nu stii cat m-am abtinut sa nu comentez "pasarica" cu chiptuningu'...
        petroman, ala nu-i tuning, f**i mama lui de tuning, ca alea le gasesti la selgros...nu zic ca-i rau, nu ma intelege gresit.
        si ca sa revin la intrebarea initiala, am uitat in posturile anterioare sa specific ca exista si varianta sa nu-i facem nimic la logan
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #20
          Originally posted by Stuke View Post
          P.S. am logan prestige 1.6 16v!!!
          Lucky man !
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • #21
            Originally posted by laur200445 View Post
            primul lucru pe care l-as face ar fi o suspensie sport...
            subscriu si eu

            Comment


            • #22
              Stiu ca ofera stabilitate,dar nu e cam dura?
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • #23
                e cam dura dar nu poti sa ai si confort si stabilitate,totusi pot sa zic ca daca se merge pe drumuri bune,fara denivelari,fara treceri peste sine de tramvai sau se merge pe autostrazi sau drumuri europene bune nici nu se simte suspensia asta,e o placere sa mergi.

                Comment


                • #24
                  Si eu sunt deacord, prima oara suspensia schimbata, dupa care un chip tuning,niste jenti si o evacuare sport, un pic de folie pe spate si ar fi super ok!eu asa as, face.Bine la mine prima investitie care a fost este,intr-o toba finala sport, pentru ca de aia am avut bani(nu costa mult)si am vrut sa vad si cum suna cu o finaala sport, si se pare ca suna beton, sunt foarte multumit de investitieiar pe parcurs o sa investesc bani in ce am zis mai sus, supensie,chip...etc
                  sigpic

                  Comment


                  • #25
                    protectie aripi

                    foarte necesare mi se par si protectiile aripi (protejeaza de eventuale pietricele aruncate in cantul ei ce ar duce la ciobirea vopselei si apoi bucuriile.....) aranjeza si masina
                    Attached Files

                    Comment


                    • #26
                      Acuma depinde ce vrei u sa ii faci...daca vrei punei faruri dalea "tuning" cu pleoape pe ele de zici ca doarme , bari pana in pamant (zici ca ai si suspensie la cat e de joasa ) stopuri afumate...jante KM din Selgros etc..., sau poti merge pe ceva finut , kitu Zender e cel mai ok (din punctul meu de vedere...) , jante ceva finut pe 16 , sau 17 , un cip , o toba finala (ceva de calitate(INOX) Borla sau alceva)etc... eu zic ca idei sunt multe , daca ar fi si atatea bani pentru ele...
                      Strict parerea mea , sper sa nu sariti pe mine....
                      sigpic

                      Comment


                      • #27
                        off-topic: am auzit de la cineva care lucreaza la depozitul central de piese dacia din pitesti cum ca evacuarea stock de pe logan e din inox...adevarat? ca atunci nu tre decat sa dam cateva lovituri cu o ranga in tobe si avem "sound"
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #28
                          Tot off topic :de ce sa stric sau sa inlocuiesc un lucru care este functional?
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • #29
                            Originally posted by csebalyn View Post
                            off-topic: am auzit de la cineva care lucreaza la depozitul central de piese dacia din pitesti cum ca evacuarea stock de pe logan e din inox...adevarat? ca atunci nu tre decat sa dam cateva lovituri cu o ranga in tobe si avem "sound"
                            cine ti-a spus asta ??? esapamentul e din otel tratat cu nu stiu ce la exterior ca sa nu il i-a rugina.mie cand mi-a montat toba a sudat cu autogenul si e din otel 100% daca nu crezi pune un magnet sa te convingi.
                            Captain of the black pearl

                            Comment


                            • #30
                              Sincer nu prea m-as ocupa de exterior....vrea sa ii fac ceva sa ii imbunatatesc performantele(ex fosta mea dacie avea 68 cp in loc de 50 facuta foarte simplu,carbucator cu jilere marite,filtru sport,o pompa de benzina luata de pe un papuc 1.6 si mute nimicuri care m-au ajutat mult.imi place sa am o masina care arata ordinar la suprafata dar sa aibe suflet de luptator).Intrebare: Pot sa ii pun o cutie in 6 trepte de pe megane?
                              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google