If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pentru inceput suspensia ar fi cea mai recomandata (chiar arcuri si pe parcurs amortizoare) , apoi pentru mai multi cai cel mai bine e resoftare (e cel mai ieftin , si castigi cel mai mult) .Resoftarea parca e 350lei , filtru ceva bun tot e 200lei , si evacuare daca vrei performanta din ea e peste 600lei...daca doar de sunet sunt si la 200lei facaturi din china.
Bafta la tunat...
marius, nici nu stii cat m-am abtinut sa nu comentez "pasarica" cu chiptuningu'...
petroman, ala nu-i tuning, f**i mama lui de tuning, ca alea le gasesti la selgros...nu zic ca-i rau, nu ma intelege gresit.
si ca sa revin la intrebarea initiala, am uitat in posturile anterioare sa specific ca exista si varianta sa nu-i facem nimic la logan
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
e cam dura dar nu poti sa ai si confort si stabilitate,totusi pot sa zic ca daca se merge pe drumuri bune,fara denivelari,fara treceri peste sine de tramvai sau se merge pe autostrazi sau drumuri europene bune nici nu se simte suspensia asta,e o placere sa mergi.
Si eu sunt deacord, prima oara suspensia schimbata, dupa care un chip tuning,niste jenti si o evacuare sport, un pic de folie pe spate si ar fi super ok!eu asa as, face.Bine la mine prima investitie care a fost este,intr-o toba finala sport, pentru ca de aia am avut bani(nu costa mult)si am vrut sa vad si cum suna cu o finaala sport, si se pare ca suna beton, sunt foarte multumit de investitieiar pe parcurs o sa investesc bani in ce am zis mai sus, supensie,chip...etc
foarte necesare mi se par si protectiile aripi (protejeaza de eventuale pietricele aruncate in cantul ei ce ar duce la ciobirea vopselei si apoi bucuriile.....) aranjeza si masina
Acuma depinde ce vrei u sa ii faci...daca vrei punei faruri dalea "tuning" cu pleoape pe ele de zici ca doarme , bari pana in pamant (zici ca ai si suspensie la cat e de joasa ) stopuri afumate...jante KM din Selgros etc..., sau poti merge pe ceva finut , kitu Zender e cel mai ok (din punctul meu de vedere...) , jante ceva finut pe 16 , sau 17 , un cip , o toba finala (ceva de calitate(INOX) Borla sau alceva)etc... eu zic ca idei sunt multe , daca ar fi si atatea bani pentru ele...
Strict parerea mea , sper sa nu sariti pe mine....
off-topic: am auzit de la cineva care lucreaza la depozitul central de piese dacia din pitesti cum ca evacuarea stock de pe logan e din inox...adevarat? ca atunci nu tre decat sa dam cateva lovituri cu o ranga in tobe si avem "sound"
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
off-topic: am auzit de la cineva care lucreaza la depozitul central de piese dacia din pitesti cum ca evacuarea stock de pe logan e din inox...adevarat? ca atunci nu tre decat sa dam cateva lovituri cu o ranga in tobe si avem "sound"
cine ti-a spus asta ??? esapamentul e din otel tratat cu nu stiu ce la exterior ca sa nu il i-a rugina.mie cand mi-a montat toba a sudat cu autogenul si e din otel 100% daca nu crezi pune un magnet sa te convingi.
Sincer nu prea m-as ocupa de exterior....vrea sa ii fac ceva sa ii imbunatatesc performantele(ex fosta mea dacie avea 68 cp in loc de 50 facuta foarte simplu,carbucator cu jilere marite,filtru sport,o pompa de benzina luata de pe un papuc 1.6 si mute nimicuri care m-au ajutat mult.imi place sa am o masina care arata ordinar la suprafata dar sa aibe suflet de luptator).Intrebare: Pot sa ii pun o cutie in 6 trepte de pe megane?
Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment