Logan Concept RS100 made by ELIA!
Suma cu care poate fi achizitionat noul Logan Elia RS100, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt este de 23.000 euro
Puterea motorului este de 136 CP, obtinuta cu ajutorul unui turbocompresor, viteza maxima a masinii depasind 208 km/h.
Dotari fata de loganul din fabrica
In interior, scaunele sunt imbracate in piele, la bord si-a facut loc un sistem de navigatie cu GPS, iar jantele de 17" sunt dintr-un aliaj special.
Evident, nu lipsesc aerul conditionat, ABS, geamuri si oglinzi retrovizoare actionate electric, kit de spoilere sport, excelent desenate, precum si elemente speciale de design interior, clantele exterioare si interioare ale usilor cromate.
Inchidere centralizata cu telecomanda, alarma, scaune cu incalzire, computer de bord, faruri de ceata, esapament sport, masca cromata, sunt alte dotari menite sa sporeasca valoarea conceptului Elia.
Nu este de neglijat faptul ca suspensia sport si sistemul de franare (discuri ventilate fata, discuri spate - deci se poate: alo, Dacia, aude cineva?) sunt in intregime noi si foarte performante, conform declaratiilor venite de la oficialii Elia. Adio spatii de franare mari sau discutii despre stabilitate.
Masina arata foarte bine, asta e clar, ramanand cu o greutate in jur de 1000 kg, deci pot fi obtinute relativ fara efort performante destul de sportive la demarare si mai ales la reprize.
Daca pretul pare (si este!) prea mare, Elia ofera si variante mai ieftine: modelul de baza costa "doar" 17 500 euro! In Romania va fi disponibil din 2006, Elia anuntand doar o serie limitata la 100 exemplare!
Sursa: aici
Suma cu care poate fi achizitionat noul Logan Elia RS100, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt este de 23.000 euro
Puterea motorului este de 136 CP, obtinuta cu ajutorul unui turbocompresor, viteza maxima a masinii depasind 208 km/h.
Dotari fata de loganul din fabrica
In interior, scaunele sunt imbracate in piele, la bord si-a facut loc un sistem de navigatie cu GPS, iar jantele de 17" sunt dintr-un aliaj special.
Evident, nu lipsesc aerul conditionat, ABS, geamuri si oglinzi retrovizoare actionate electric, kit de spoilere sport, excelent desenate, precum si elemente speciale de design interior, clantele exterioare si interioare ale usilor cromate.
Inchidere centralizata cu telecomanda, alarma, scaune cu incalzire, computer de bord, faruri de ceata, esapament sport, masca cromata, sunt alte dotari menite sa sporeasca valoarea conceptului Elia.
Nu este de neglijat faptul ca suspensia sport si sistemul de franare (discuri ventilate fata, discuri spate - deci se poate: alo, Dacia, aude cineva?) sunt in intregime noi si foarte performante, conform declaratiilor venite de la oficialii Elia. Adio spatii de franare mari sau discutii despre stabilitate.
Masina arata foarte bine, asta e clar, ramanand cu o greutate in jur de 1000 kg, deci pot fi obtinute relativ fara efort performante destul de sportive la demarare si mai ales la reprize.
Daca pretul pare (si este!) prea mare, Elia ofera si variante mai ieftine: modelul de baza costa "doar" 17 500 euro! In Romania va fi disponibil din 2006, Elia anuntand doar o serie limitata la 100 exemplare!
Sursa: aici
Comment