Bare De Rigidizare Sau Nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bucsele tot aceleasi socuri le primesc pentru ca bara are alt rol.. de a rigidiza mai mult caroseria
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #17
      matheo66c: Interesant cu 100-110. Intr-adevar stiu ca poate mai mult eu inca n-am avut ocazia sa incerca mai mult de 80 si eventual sa nu-mi sara vreun berbec in fatza. Totusi nu uita ca tu ai taiat o spira din arcurile H&R (care sunt oricum mai scurte cu 1cm decat Eibach) si ai mai umblat si la amortizoare. Asa ca nu ma astept sa merg cu loganu meu cu 110 in alba iulia in starea actuala )))

      Comment


      • #18
        cum au spus si ceilalti colegi ,castigi rigiditate si stabilitate dar pierzi in fata daunelor produse in urma unui eventual impact...eu renunt la comfort si minimalizare daunelor dar castig pe partea de stabilitate...toate au un pret...acum tu tre sa hotarasti ce vrei mai exact...

        L.E....on topic...stai linistit in privinta bucselor...mai repede se vor uza din cauza drumurilor...nicidecum de la aceasta bara
        Last edited by matheo66c; 13 May 2010, 12:53.
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • #19
          Grija mecanicului care mi-a bagat frica in oase era ca mergand prin gropi si denivelari caroseria lucreaza oricum. Fiind rigida totusi nu mai poate sa lucreze ea cat trebuie si atunci forteaza bucsele. Omul are de multe ori tendinta sa exagereze, tot timpul imi spune care e cel mai rau lucru care ii trece prin minte ca sa ma pregatesc pt ce-i mai rau... pe mine ma interesa ce se intampla IN MEDIE nu ca exista 1% sanse sa stric bucsele daca iau o groapa nush caum si 0.5% sanse sa stramba caroseria daca fac nush ce.

          Comment


          • #20
            Daca era sa ma iau dupa fiecare"mecanic " sau "cunoscator"...masina era stock in ziua de azi...asa ca daca nu experimentezi si nu incerci..nu afli nimic....vino pe la intalniri la polivalenta si o sa vorbim mai multe
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • #21
              matheo ... orice sofer profesionist iti poate spune ca nu conteaza cu ce viteza intri, conteaza cu ce viteza iesi din viraj ;)
              sigpicMy ride

              Comment


              • #22
                Scuzele mele..poate m-am exprimat gresit..am intrat cu 90-100 si am mentinut viteza in rond la 100-110 ..iar de iesit din rondul ala ori iesi intr-o sicana ori ai cedeaza trecerea ori trecere de pietoni deci nu poti sa iesi prea tare ideea e ca acolo ai destul timp sa menti o viteza constanta....
                Last edited by matheo66c; 13 May 2010, 13:56.
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • #23
                  Mda eu as cam tinde sa-mi pun totusi bare. De fapt eu as fi vrut si pe fata si pe spate. As fi curios sa conduc o masina care are si sa vad diferenta desi nu e in totalitate relevant ca fiecare are alta suspensie, nu neaparat ca a mea. Ar trebui sa gasesc una la fel.

                  Btw matheo66c ti-ai facut singur minunea aia cu proiectoarele sau ti-a facut-o cineva? Arata chiar interesant.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google