Subscriu peste Cristi_XP , yrman e ca si cum ai vrea sa faci copii dar folosesti prezervativ
Rectificat Chiulasa
Collapse
X
-
-
am eu o chiulasa din care e luat mai mult , si admisia marita ... cred ca se simte mai bine decat ce ai vrea tu sa faci )
Costa vreo max 2 mil alezatul .
Nu cred ca o sa gasesti pe careva care sa poate face la CNC ,in timisoara am gasit o singura freza CNC ca sa imi dea niste gauri perfecte in butuci , si acolo aveai acces doar cu cunostiinte .Last edited by Cristi_Xp; 14 April 2011, 16:03.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Masina de rectificat se numeste....simplu.
Cand vrei sa modifici chiulasa imi dai un PM si se face, in 2 zile o ai inapoi prin curierat.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postinjectoarele la 1.4, 1.6 si 1.6_16v sunt identice. chiulasele de 1.4 si 1.6 sunt identice, deci si cele de supernova/solenza sunt la fel. mari minuni, intr-adevar, mai ales in magazinele de vise din capul unora...softul de 1.6 pe 1.4 l-au pus mai multi si-n afara de consum crescut si-o teava de evacuare neagra ca de dizal n-au obtinut nimic in plus. degeaba dai benzol, daca motorul tot de 1.4 ramane si nu trage aer suficient pt benzolul ala dat in plus.
Comment
-
parcar tot bosch ev-14 sunt, nu? oricum, de acelasi debit. ca asta viseaz toti, debit mai mare daca-si pun injectoare de 1.6. ei, fix pix, debitul e acelasi la aceiasi timpi de deschidere.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postparcar tot bosch ev-14 sunt, nu? oricum, de acelasi debit. ca asta viseaz toti, debit mai mare daca-si pun injectoare de 1.6. ei, fix pix, debitul e acelasi la aceiasi timpi de deschidere.
voi ce parere aveti, am citit pe un site( nu stiu daca ma voie sa ii pun numele aici) despre faptul ca unii tunari nu rectifica chiulasa ci BLOCUL motor. care o fi diferenta????
Comment
-
Diferenta e ca ai toate sanse sa dai cu pistoanele in chiuloasa. Cursa pistonului ramane aceeasi si aceasta este pana in capatul "camasii"/blocului, daca alezezi blocul pistonul o sa se duca mai sus decat limita superioara a blocului. Daca rectifici chiuloasa micsorezi camera de ardere prin aducerea mai aproape de piston a supapelor. Se poate sa alezezi blocul doar daca schimbi arborele cotit sau bielele cu ceva mai scurt. Sper ca m-am exprimat relativ clar, nu sunt injiner si nici mecanic asa ca.... scuzatiLast edited by yrman; 6 May 2011, 09:38.sigpic
Comment
-
Originally posted by yrman View PostDiferenta e ca ai toate sanse sa dai cu pistoanele in chiuloasa. Cursa pistonului ramane aceeasi si aceasta este pana in capatul "camasii"/blocului, daca alezezi blocul pistonul o sa se duca mai sus decat limita superioara a blocului. Daca rectifici chiuloasa micsorezi camera de ardere prin aducerea mai aproape de piston a supapelor. Se poate sa alezezi blocul doar daca schimbi arborele cotit sau bielele cu ceva mai scurt. Sper ca m-am exprimat relativ clar, nu sunt injiner si nici mecanic asa ca.... scuzatiPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment