Rectificat Chiulasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Subscriu peste Cristi_XP , yrman e ca si cum ai vrea sa faci copii dar folosesti prezervativ
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #17
      Pe asta chiar nu o stiam...
      Deci... subscrii (scrii sub) peste (deasupra)... Scriu dedesubt dar deasupra... Asta ca si cum e?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #18
        e si mare diferenta intre 0.4 si 0.5 cat au luat majoritatea....
        Nu stie nimeni un pret?
        Pai nu imi fac asa de mult de lucru... vreo 30 de suruburi in total.... o garnitura noua si o cheie dinamometrica.....
        Last edited by yrman; 14 April 2011, 15:52.
        sigpic

        Comment


        • #19
          am eu o chiulasa din care e luat mai mult , si admisia marita ... cred ca se simte mai bine decat ce ai vrea tu sa faci )
          Costa vreo max 2 mil alezatul .
          Nu cred ca o sa gasesti pe careva care sa poate face la CNC ,in timisoara am gasit o singura freza CNC ca sa imi dea niste gauri perfecte in butuci , si acolo aveai acces doar cu cunostiinte .
          Last edited by Cristi_Xp; 14 April 2011, 16:03.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Era facuta intentionat treaba, imi scapa acum explicatia si cum se numeste artificiul in limba romana.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #21
              Aproape rau de mine . In Constanta a fost un CNC da l-au vandut astia ca stateau degeaba cu el. Ms de informatie... vad eu ce fac, momentan ramanem stock :P
              Last edited by yrman; 14 April 2011, 16:16.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Masina de rectificat se numeste....simplu.
                Cand vrei sa modifici chiulasa imi dai un PM si se face, in 2 zile o ai inapoi prin curierat.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Seba View Post
                  injectoarele la 1.4, 1.6 si 1.6_16v sunt identice. chiulasele de 1.4 si 1.6 sunt identice, deci si cele de supernova/solenza sunt la fel. mari minuni, intr-adevar, mai ales in magazinele de vise din capul unora...softul de 1.6 pe 1.4 l-au pus mai multi si-n afara de consum crescut si-o teava de evacuare neagra ca de dizal n-au obtinut nimic in plus. degeaba dai benzol, daca motorul tot de 1.4 ramane si nu trage aer suficient pt benzolul ala dat in plus.
                  da-mi voie sa te contrazic , intr-adeva injectoarele de 1.4 si 1.6 sunt identice, ca si corpul clapeta 1.4 este identic cu cel de pe 1.6, dar la injectoarele de 1.6 16v sunt diferite de celelalte, sunt mai scurte.respect !!!
                  http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

                  Comment


                  • #24
                    parcar tot bosch ev-14 sunt, nu? oricum, de acelasi debit. ca asta viseaz toti, debit mai mare daca-si pun injectoare de 1.6. ei, fix pix, debitul e acelasi la aceiasi timpi de deschidere.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      ai dreptate problema este ca peste jumate din reisari viseaza cai putere si cuplu insa nu au habar ce piee sunt intr-un motor si care este principiul de functionare

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Seba View Post
                        parcar tot bosch ev-14 sunt, nu? oricum, de acelasi debit. ca asta viseaz toti, debit mai mare daca-si pun injectoare de 1.6. ei, fix pix, debitul e acelasi la aceiasi timpi de deschidere.
                        da, debitul este acelasi, tot 4 gauri au si cele de 1.4 si cele de 1.6

                        voi ce parere aveti, am citit pe un site( nu stiu daca ma voie sa ii pun numele aici) despre faptul ca unii tunari nu rectifica chiulasa ci BLOCUL motor. care o fi diferenta????
                        http://www.loganclub.ro/forum/masinu...an-t22792.html

                        Comment


                        • #27
                          Diferenta e ca ai toate sanse sa dai cu pistoanele in chiuloasa. Cursa pistonului ramane aceeasi si aceasta este pana in capatul "camasii"/blocului, daca alezezi blocul pistonul o sa se duca mai sus decat limita superioara a blocului. Daca rectifici chiuloasa micsorezi camera de ardere prin aducerea mai aproape de piston a supapelor. Se poate sa alezezi blocul doar daca schimbi arborele cotit sau bielele cu ceva mai scurt. Sper ca m-am exprimat relativ clar, nu sunt injiner si nici mecanic asa ca.... scuzati
                          Last edited by yrman; 6 May 2011, 09:38.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            am avut eu luata un mm din chiulasa de 1.4. n-am simtit decat se infingea mai binisor pe gaz, dar nu cu mult.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by yrman View Post
                              Diferenta e ca ai toate sanse sa dai cu pistoanele in chiuloasa. Cursa pistonului ramane aceeasi si aceasta este pana in capatul "camasii"/blocului, daca alezezi blocul pistonul o sa se duca mai sus decat limita superioara a blocului. Daca rectifici chiuloasa micsorezi camera de ardere prin aducerea mai aproape de piston a supapelor. Se poate sa alezezi blocul doar daca schimbi arborele cotit sau bielele cu ceva mai scurt. Sper ca m-am exprimat relativ clar, nu sunt injiner si nici mecanic asa ca.... scuzati
                              unu la mana ... alezat se face la cilindrii si nu e acelasi lucru cu planatul blocului . 2 la mana , pistonul nu urca pana sus de tot in bloc .3 la mana , ori iei din bloc , ori iei din chiulasa distanta dintre supape si piston ramane aceeasi ,( a nu se intelege gresit ca e aceeasi cu cea stock) doar ca avantajul cand iei din bloc , e ca micsorezi camera de ardere mai mult decat daca iei din chiulasa asa ca ... degeaba te-ai exprimat clar , daca ce-ai zis e total incorect.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google