Modificare Motor 1.4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Motor 1.4

    Anul viitor in primavara vreau sa ma apuc de modificare la motor pentru ceva caluti in plus.
    Am intrebat in stanga si in dreapta si nu sunt inca lamurit pe ce sa merg.
    Care ar fi variantele mai fiabile si ce presupun acestea?
    Am citit un topic zilele trecute cu modificari la interiorul motorului cu ax de 1.6 16v, cu piese de solenza si altele.
    Ar mai fi din cate am inteles compresor sau turbina.
    Eu am clima si nu vreau sa renunt la ea, oare se poate adapta compresorul daca raman toate accesorile pe motor?
    As dori din partea celor care se pricep niste informatii in legatura cu ce presupun ca piese si modificari atat varianta pe turbina cat si cea pe compresor.
    Masina nu o fac pentru competitii, e mai mult pentru a avea un un plus de putere
    la depasiri sau in situatii limita.
    Astept opinii si pareri de la cunoscatori.
    Exista in romanoia o firma specializta in asemenea modificari?
    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

  • #2
    Am citit un topic zilele trecute cu modificari la interiorul motorului cu ax de 1.6 16v, cu piese de solenza si altele.
    ))))))))
    las-o frate asa , daca nu ai niste cunostiinte , si faci doar ce zice unul si altul o sa iasa o varza mare.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Dai jos roata de rezerva, cric, scut, bancheta spate, bagi un filtru sport (da doi cai) si gata, ai mai castigat 0,05 sec pana la 100/h cu investitie minima.

      Comment


      • #4
        tocmai de aia am intrebat ca nu am cunostinte si asteptam pareri de la cei care au incercat.
        Dar daca se pleaca din start asa nu au rost discutile, am sa incerc sa vad poate totusi cineva e reusit sau a incercat.
        Nu este pe forum o persoana care a invatat asa ceva?
        Nu de aceeia care au studiat netul, cineva care e specializat in tipul ascesta de mecanica si i-mi poate spune exact ca nu merge din cauza cutare.
        Intreb pentru ca zilele trecute vorbeam cu need4speed si la fel si lui toata lumea ii radea in nas si pentru aia uite ca a reusit ceva si e fiabil are atatia kilometri fara probleme. E diesel adevarat dar ceva se poate face si la benzina.
        Am vazut ca cei de la elia fac, ok din 4000 de euro cat fac piesele si cat manopera, in romania nu se gaseste nimeni de gen care sa faca modificari?
        Intradevar la eliia e mult pentru ce folosesc eu masina, pentru cineva care participa la evenimente poate nu.
        Eu mai caut si sper ca pana in toamna sa gasesc de la cineva solutii si intradevar nu zvonuri si discutii.
        Pentru cunoscatori pentru Motorul de 1,4 ce turbina trebuie ce presiune sa scoata, am inteles ca se calculeaza la volumul de aer al motorului?
        Nimeni nu a calculat ce piese trebuie si ce date tehnice tre sa aiba piesele?
        Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

        Comment


        • #5
          Cati bani ai de dat pt asa ceva?
          Doar pistoanele forjate costa undeva la 700 euro setul.
          Eu cred ca nu se merita. Mai bine o vinzi si iei 1.6 16v. Ori poti pune o axa, serpi si cam atat.

          Comment


          • #6
            se pune problema aiurea ,si nu se stiu nici macar niste chestii elementare . Sincer sa fiu ,mai sus vorbesti despre un diesel care are o turbina mai mare , soft si automat cai mai multi , fara prea multe batai de cap .
            La un benzinar , mai ales aspirat caii nu se obtin asa usor,si nu din tiganii si chestii improvizate .
            Tu spui ca pui pe un 1.4 axa de 1.6 16v , ceea ce mie mi se pare o aberatie, adica nici atata lucru nu stii ca un 1.4 are o singura axa cu came ,si un 16v are doua axe cu came , implicit 8 supape in plus .Ca sa nu mai vorbim ca mai mult ca sigur nimeni de pe forumul asta nu ti-a zis ca sa pui axa de 1.6 16v pe 1.4 , doar ca asa ai inteles tu .Poate ti s-a spus chiulasa de 1.4 16v .
            Exista de cumparat daca vrei ...
            galerii evacuare 420 euro
            ax cu came 315 euro
            evacuare completa far galerii 400 euro
            admisie 200 euro
            planare chiulasa 200 euro
            soft pentru modificari 200 euro
            cu aproape 2000 euro pt 20 cai
            la turbo un kit facut de o firma ajunge in 6000 euro
            cand ai banii ,anunta-ma si o sa pot sa iti comand majoritatea din piese.
            cu chestii improvizate nu poti face performante .
            daca chiar esti interesat ,am si o turbina buna pentru 300 cp , ti-o ofer si pe aia .
            Last edited by Cristi_Xp; 23 May 2010, 12:47.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              nu are rost , mai bine o vinzi mai pui 2000 euro si iti iei un 16v

              Comment


              • #8
                nu e vorba ca nu are rost , se poate daca vrei , dar trebuie sa stii la ce sa te astepti .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  sunt costuri relativ mari pentru ce vrea el sa faca , mai ales ca nu vrea o masina pentru liniute , intreceri etc

                  Comment


                  • #10
                    Se continua aici.
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google