Filtru De Aer, Alternativa La Sport: "Consum Scazut, Putere Ridicata"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tin minte ca eram mic si stateam cu tata la coada la benzina. Cred ca multi dintre voi stiu de cozile la benzina unde socializai cu toata lumea ore intregi, dar niciodata nu erai sigur ca apuci sa pui benzina. Benzina se dadea pe buletin si era limitata, in fine... deci criza de benzina intr-un cuvant.
    Si cum stateam noi la coada, vin doi cetateni cu un Mercedes cobra, se baga si ei in discutie in grupul adunat acolo si dupa ce stau ei ce stau, arunca bomba: cica ei erau chimisti si au conceput ei nu stiu ce substante care le-au concentrat in niste pastile... in fine vrajeala de comerciant, care pastile, daca le amesteci cu apa, doua pastile la un rezervor de apa, masina va merge fara probleme ca si cand ar avea benzina.
    Tin minte ca si acum, dupa ce i-a lasat sa-si faca numarul, tata le zice ceva de genu: "dom'le, eu va vad oameni seriosi, dar acum nu-mi dau seama, voi ii explicati treaba asta lu fiu-me care are 6 ani (adica eu)?! pana si el stie ca motorul merge pe benzina, nu pe apa."
    Astia zambitori, deschid portbagajul, unde aveau niste bidoane cu apa si umplu rezervorul (cu apa bineinteles), arunca doua pastile in rezervor si pornesc motorul. Ideea e ca pastilele alea doua le vindeau cu jumatate din pretul unui rezervor cu benzina. Atunci s-au inghesuit o gramada sa cumpere pastilele magice, printre care si un prieten de-al lui tata. Toti cei care au cumparat pastilele nici nu au mai stat la coada, erau fericiti ca au facut afaceara vietii lor. Seara cand am ajuns acasa, suna telefonul si cine credeti ca era la celalalt capat al firului? Ceva de genul: "am facut si eu cum au facut aia si masina nu a mai pornit."
    Cred ca v-ati dat seama ca era baietii au facut doua rezervoare si totul a fost o mare teapa.
    Si in ziua de azi, cand mai vb cu tata si ii mai spun de consum si treburi de masini, imi spune: "pai daca nu o inveti sa mearga cu apa... dai ca fraierul banii pe benzina."
    Cam asa e si cu filtrul asta minune, iar din cate am citit pana acum, nu a scazut nici consumul si de marit puterea nu cred ca se mai pune problema.
    Si ca sa-l citez pe @CataFOF, "o mare teapa!"
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #62
      Originally posted by darksid3 View Post
      Lucrurile erau clare de mult...pt alti, nu. E simplu
      @viorelu: ai zis ca sdta-ul ala iti vine pe 5 iunie. Deci acum ai un filtru normal frumos "ambalat". Omul care vinde, spune ca nu-ti foloseste sdta-ul. Te astepti la vre-o revelatie fizica din punct de vedere al dinamicii fluidelor? In opinia ta care este motivul pentru care moderatorii astia nesuferiti si rai si-aufacut datoria si au ales sa stopeze o tzeapa recunosuta si pe alte forumuri????
      ...confunzi inversia aerului cu sdta-ul.Poate citesti mai atent,si nu inventand fraze.Deci Cezar s-a obosit chiar degeaba scormonind prin topicurile sterse.

      Originally posted by CataFOF View Post
      deci concluzia finala : O mare TEAPA
      Originally posted by marx View Post
      consum scazut si putere crescuta = paradox
      Originally posted by vitriol View Post
      .......
      Cam asa e si cu filtrul asta minune, iar din cate am citit pana acum, nu a scazut nici consumul si de marit puterea nu cred ca se mai pune problema.
      Si ca sa-l citez pe @CataFOF, "o mare teapa!"
      ...pai dovediti-o voi frate(incercand)daca tot afirmati sus si tare,savantilor,sa nu ne mai obosim noi sa aflam...ca sunteti buni tare la sportul asta ,aruncatul cu parerea,cred ca va pricepeti foarte bine si la datul cu presupusul cu siguranta.Problema este ca pana acum nu am intalnit oameni sa nu se priceapa la asa ceva...mai caut
      Last edited by viorelu; 27 May 2010, 08:51.

      Comment


      • #63
        asta este problema de fond a societatii noastre. sufletul vilnerabil al omului in fata lupilor capitalisti fara mila sau scrupule.
        acel baiat airfilter l as fi luat in la 5 dimineata din casa si l as fi aruncat intr o puscarie socialista pentru tot restul vietii fara absolut nici o explicatie data catre nimeni. este singura metoda ! singura am spus !

        p.s. mai trist este ca omul se si imprieteneste cu lupul cel rau

        p.s. ma duc sa imi indes o plapuma pe admisie si o pilota pe evacuare ca am o liniuta mai incolo

        Comment


        • #64
          Bine ,bine povestitorule...ceva despre filtru,l-ai probat acolo ceva?...cum ti s-a parut?...aaa nu?Poi atunci de ce iti tragi basinile de dimineata aici pe forum?Putin respect domnule,fata de colegi macar...deci !
          Last edited by viorelu; 27 May 2010, 08:58.

          Comment


          • #65
            ...pai dovediti-o voi frate(incercand)daca tot afirmati sus si tare,savantilor,sa nu ne mai obosim noi sa aflam...ca sunteti buni tare la sportul asta ,aruncatul cu parerea,cred ca va pricepeti foarte bine si la datul cu presupusul cu siguranta.Problema este ca pana acum nu am intalnit oameni sa nu se priceapa la asa ceva...mai caut
            ce vrei nene sa-ti dovedesc? legile termodinamicii? ia manualul de fizica a-x-a

            Comment


            • #66
              eu zic sa va calmati... ca se lasa cu ban... nu are rost sa va certati... am mai spus-o ... sa comenteze cei care l-au incercat...
              dar tre sa recunoastem ca toti, dar apsolut toti aveti dreptate, serios, fiecare a spus o particica din adevar.

              Eu as zice ca de acum inainte sa scrie aici numa cei care au condus macar o masina cu filtru stock si aceeasi masina cu 'filtru minune'
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #67
                Originally posted by mumus View Post
                ....
                Eu as zice ca de acum inainte sa scrie aici numa cei care au condus macar o masina cu filtru stock si aceeasi masina cu 'filtru minune'
                Si eu am zis la fel,dar...nu mai zic nimic,ca iar sa atata lumea,desi ma indoiesc ca nu se va intampla asta in continuare.
                Last edited by viorelu; 27 May 2010, 09:27.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by viorelu View Post
                  Bine ,bine povestitorule...ceva despre filtru,l-ai probat acolo ceva?...cum ti s-a parut?...aaa nu?Poi atunci de ce iti tragi basinile de dimineata aici pe forum?Putin respect domnule,fata de colegi macar...deci !
                  pai cum sa il probez ? sa dau banii pe asa ceva ? sa dau banii pe el doar ca sa il incerc ? si sa imi dau seama ce ? ca merge masina exact ca inainte ?
                  este o excrocherie care trebuie si a fost inabusita din fasha

                  Comment


                  • #69
                    @Viorelul: atat SDTA cat si filtrul supra-aspirat inversat au fost premiate la Geneva. Ce ai tu pe masina, nu are absolut niciun premiu.
                    Se pare ca n-ai notiunile necesare sa intelegi ceva concret si obiectiv.
                    Legile fizicii au ramas aceleasi, dupa ele se intoarce pamantul si tot dupa ele esti tu capabil sa respiri.
                    Ce faci tu aici este marketing. Sustinii produsul altuia, fara date concrete. Doar pe testele tale ce sunt total irelevante.
                    Uite un exercetiu (de gandire): rahatul are culoarea maro si nu se mananca. 2 notiuni testate de altii. Idiot sa fii sa crezi altceva.

                    Comment


                    • #70
                      eu zic sa incercati sa fiti mai retinuti in afirmatii!fiecare face ce vrea si ce crede cu banii si masina lui!nici eu nu cred in acest filtru!eu as face o modificare la masina doar in cazul in care diferenta ar fi mare!pentru 1-2 cai...de banii aia mai bine ii fac plinul si ma plimb!
                      daca vrei senzatii tari nu iti iei logan!in fine,nu au rost certurile si jignirile!

                      razvanamza...daca tu spui ca are sunetul apropiat de o toba sport si ca se uita ZIUA politia la evacuare,te rog sa ma scuzi dar nu cred!nu se compara in veci sunetul unei tobe sport cu un amarat de filtru....spuneai ca sti fizica!!!

                      Comment


                      • #71
                        pai daca veneai cu un pepsi la poli testai gratuit pe masina mea . ba chiar m-am rugat de cativa sa se dea ca sa aflu si eu daca trage sau nu..

                        nu am zis chiar ca o toba, dar urla destul sa stii.


                        Repet ce am mai zis de 3 ori inainte, fara sa citeasca careva: aer mai mult plus benzina mai multa, da mai multa putere la aceeasi turatie! atata timp cat am ceva mai multa putere si cuplu, eu schimb vitezele mai repede, la turatii mai mici, deci obtin consum mai mic de carburant. aceasta "reducere de consum" este aceeasi ca la remapare. consumul scade cand mergi frumos si creste cand te dai la ea. mi se pare destul de logic si usor de inteles!



                        exemplu absolut real: inainte schimbam la 2400-2500 de ture. cu nou filtru, datorita la zgomot sau putere sau ce vreti voi, dupa cum trage masina, m-a facut sa schimb la 2100-2200 de ture. de acolo iese economia de carburant, nu din filtru ca nu produce acesta benzina
                        Last edited by razvanamza; 27 May 2010, 09:52.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by PCH View Post
                          eu zic sa incercati sa fiti mai retinuti in afirmatii!fiecare face ce vrea si ce crede cu banii si masina lui!nici eu nu cred in acest filtru!eu as face o modificare la masina doar in cazul in care diferenta ar fi mare!pentru 1-2 cai...de banii aia mai bine ii fac plinul si ma plimb!
                          daca vrei senzatii tari nu iti iei logan!in fine,nu au rost certurile si jignirile!
                          ...
                          Originally posted by razvanamza View Post
                          pai daca veneai cu un pepsi la poli testai gratuit pe masina mea . ba chiar m-am rugat de cativa sa se dea ca sa aflu si eu daca trage sau nu..

                          nu am zis chiar ca o toba, dar urla destul sa stii.


                          Repet ce am mai zis de 3 ori inainte, fara sa citeasca careva: aer mai mult plus benzina mai multa, da mai multa putere la aceeasi turatie! atata timp cat am ceva mai multa putere si cuplu, eu schimb vitezele mai repede, la turatii mai mici, deci obtin consum mai mic de carburant. aceasta "reducere de consum" este aceeasi ca la remapare. consumul scade cand mergi frumos si creste cand te dai la ea. mi se pare destul de logic si usor de inteles!
                          ...
                          aici cam sunt de acord cu voi. din punct de vedere al investitiei fiecare face ce vrea cu fierul lui. si eu am montat un filtru care ma dus ceva mai mult cu tot cu tubulatura decat ce prezinta airfilter aici si da, modifica sunetul motorului, in nici un caz ca o toba sport (pt ca asta urla dupa ce trece de 2500 de ture), in nici un caz nu trage masina ca un ferrari si in nici un caz nu pot zice ca nu afecteaza cu nimic motorul, cat despre consum...nu pot schimba la 5000 si sa am pretentia sa consume putin. vrei consum mic <=> mergi linistit.
                          cat despre oprit politia pt zgomotul filtrului... daca mergi cu turatiile sub 2500 e ca si cum nu ai avea nimic montat. au ei grija sa te opreasca pt alte chestii: folii, roti, lumini, viteza ...
                          PCH cat despre senzatiile tari cu loganul... mai tari senzatii aveam cu ani in urma cand aveam o dacie 1310 si se defecta cand era lumea mai draga. da, am inteles mesajul tau si sunt de acord cu tine, dar... te descurci cu ce ai...
                          sa aveti drumuri bune si fara nervi

                          Comment


                          • #73
                            era de vorba ca la un mers linistit cu acest filtru ai consumul mic. a spus-o si mumus, o spune si viorelu'. numa cezar si fofu sunt anti, anti, anti....partea proasta e ca cezar m-a jignit pe fata si nimeni nu ia masuri.

                            Comment


                            • #74
                              Consum mic se obtine la acelasi regim de mers, nu la modificarea lui. Caci in acelasi stil, pot spune ca daca nu mai car dupa mine roata de rezerva voi avea un consum mai mic, si un raport cal/greutate mai bun.
                              Si eu daca schimb la 2200 rpm, voi avea un consum mai mic, nu inteleg de ce mi-ar trebui filtru. Crezi ca la 2200 rpm, ai putere cu mult mai mare, in asa fel incat sa se simta?
                              Pana acum spuneti doar ca simtiti...Eu unul nu cred in simturile voastre. Am si o baza teoretica prin care pot demostra asta. Care doreste, ii pot face si un experiment practic.

                              Razvane: lasa gargara, ca nu te-a jignit nimeni. Nu te mai plange atat.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Cezar View Post
                                @Viorelul: atat SDTA cat si filtrul supra-aspirat inversat au fost premiate la Geneva. Ce ai tu pe masina, nu are absolut niciun premiu.
                                Se pare ca n-ai notiunile necesare sa intelegi ceva concret si obiectiv.
                                Legile fizicii au ramas aceleasi, dupa ele se intoarce pamantul si tot dupa ele esti tu capabil sa respiri.
                                Ce faci tu aici este marketing. Sustinii produsul altuia, fara date concrete. Doar pe testele tale ce sunt total irelevante.
                                Uite un exercetiu (de gandire): rahatul are culoarea maro si nu se mananca. 2 notiuni testate de altii. Idiot sa fii sa crezi altceva.
                                te asigur ca exista si rahat verde, roz, si galben. iar ala se manaca i se mai spune 'turkish delight". iata ca unii pot intelege si altceva din spusele unui om, cum este cazul si la tine!!! a spus cineva ca are ferrari cu consum de tico?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google