Filtru De Aer, Alternativa La Sport: "Consum Scazut, Putere Ridicata"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    "Scaderea consumului cu minim 10% (daca consuma 10 l/100 km inainte, dupa punerea filtrului va consuma cel mult 9l /100 km)
    Avem utilizatori care au inregistrat scaderi de 15-20%
    Cresterea puterii motorului cu 2-3% (ex: daca puterea initiala este de 100 CP dupa filtru o 102-103)". Lucru spus de vanzator.

    Spune-mi si mie ce se poate interpreta de aici? Vezi vreo fraza ce poate avea mai multe sensuri?

    Comment


    • #77
      ...care nu ne-a mai spus cum produce el lucru mecanic in plus doar imbarligind aerul, fara benzina in plus, ba chiar cu benzina in minus. Si cu aceeasi masina in rest.

      Comment


      • #78
        aloo aloo aloo tovarrashi. asezati va linistiti la locurile voastre. cetateni ai capitalei. stati linistiti. inca odata doresc sa subliniez ...

        eu am avut filtru si mi a crescut consumul in toate regimurile de mers. in absolut toate regimurile. ce o face filtrul asta ? o baga aer pe ascuns in motor astfel incat sa nu il prinda senzorii de presiune si temperatura si astefel ecu e pacalit si ameteste. si din greseala da cu 10% mai putina benzina. e singura explicatie care o gasesc
        Last edited by alessandro; 27 May 2010, 10:37.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Cezar View Post
          @Viorelul: atat SDTA cat si filtrul supra-aspirat inversat au fost premiate la Geneva. Ce ai tu pe masina, nu are absolut niciun premiu.
          Se pare ca n-ai notiunile necesare sa intelegi ceva concret si obiectiv.
          Legile fizicii au ramas aceleasi, dupa ele se intoarce pamantul si tot dupa ele esti tu capabil sa respiri.
          Ce faci tu aici este marketing. Sustinii produsul altuia, fara date concrete. Doar pe testele tale ce sunt total irelevante.
          Uite un exercetiu (de gandire): rahatul are culoarea maro si nu se mananca. 2 notiuni testate de altii. Idiot sa fii sa crezi altceva.
          ...deci recunosti ca ai facut confuzie intre functia de inversare a aerului si sdta(scormonind nervos dupa ceva cu care sa iti sustii ironiile)?Sdta-ul va veni si el ,deocamdata ce s-a testat(asa dupa mintea fiecaruia) a fost doar filtrul...nemedaliat(medaliat tu ai folosit expresia).Ca am afirmat la o intrebare capcana/insistenta a ta da ,de acord.
          Mai dute cu marketingul pe care crezi ca eu il fac.Deja te-ai scrantit cu asta.Decat sa jignesti subtil a nu stiu cata oara mai bine invata fraza asta (care te reprezinta) pe de rost:
          Ma indoiesc ca vei intelege...de fapt nici nu cred ca cineva se asteapta la asa ceva...dar e de inteles.
          Halal fraze de moderator,care in loc sa isi faca treaba se manjeste cu rahat maro si danseaza dansuri tribale...ca sa completez fraza de mai sus.
          Ura si la gara...cand ne-om mai vedea...poate in alta parte.

          Comment


          • #80
            @viorel: arunca un ochi aici.
            Tu chiar nu vrei sa vezi?

            Comment


            • #81
              Originally posted by marx View Post
              aloo aloo aloo tovarrashi. asezati va linistiti la locurile voastre. cetateni ai capitalei. stati linistiti. inca odata doresc sa subliniez ...

              eu am avut filtru si mi a crescut consumul in toate regimurile de mers. in absolut toate regimurile. ce o face filtrul asta ? o baga aer pe ascuns in motor astfel incat sa nu il prinda senzorii de presiune si temperatura si astefel ecu e pacalit si ameteste. si din greseala da cu 10% mai putina benzina. e singura explicatie care o gasesc
              continua, ca nu ne-ai explicat cum creste in conditiile astea puterea

              Comment


              • #82
                Deci colegul nostru are un timp de 2 saptamani pentru calmare si testare de filtre magice. Inrebarea mea este daca putem purta o discutie constructiva, logica si realista sau sustinem axiome.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #83
                  Originally posted by zyper16 View Post
                  pana la urma vreau sa stiu ceva:
                  omul se lauda ca a luat premiu la geneva pentru un filtru dar el vinde alt tip de filtru nu? (doar atat vreau sa stiu....nu sariti pe mine cu explicatii ca e sau nu e bun)
                  Da. Se vand corcodusi pe post de caviar.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                    continua, ca nu ne-ai explicat cum creste in conditiile astea puterea
                    in cazul de fata nu cred sa existe explicatie logica pentru cresterea puterii decat proporia vointa si credinta genarate de frica recunoasterii propriului esec.

                    este simplu din toate punctele de vedere. mai mult aer atrage mai multa benzina. iar surplusul de benzina gerereaza un consum marit si un placebo de putere.

                    mai putin aer - mai putina benzina - consum mic - placebo de putere scazuta

                    si cu asta ma retrag si nu mai zic nimic

                    Comment


                    • #85
                      razvanamza , tu crezi ca esti singurul care are filtrul sport pe masina ? sau a avut ? ( mare diferenta intre ce ai tu si cel "sport" nu e)
                      vad ca vorbesti de parca tu ai fi inventat filtrul asta de pe masina ta.
                      am avut 2 filtre dastea sport pana acuma pe masina , unul cu admisie inox trasa direct in grila si filtrul sport direct pe corp clapeta cu tubulatura de hota din grila.
                      am testat de`a lungul timpului si consum la mers normal si la mers turat ...in ambele faze consumul mai ridicat cu cateva sute de grame in mers normal si chiar litri in mers turat
                      de performante nu mai zic...ca e de prisos , ceva foarte putin acolo e , la piscarea acceleratiei , dar in rest placebo din cauza sunetul fioros , care din pacate il face si pe cel dintre scaun si volan.

                      Comment


                      • #86
                        @cezar multumesc pentru lamurire
                        "ceea ce iti vand eu este filtrul supraaspirat inversat fara inversia aerului"
                        ce tare suna )))
                        vorbind intr-un mod obiectiv: daca persoana promoveaza un filtru dar vinde cu totul altceva, banuiesc ca asta se numeste minciuna,nu?
                        peste tot gasim numai explicatii de genul "a testat x si y si a observat bla bla bla"....dar cand cineva intreaba de principiul concret dupa care se scade consumul, se baga la inaintare premiile luate la Geneva.
                        si inca o intrebare: ziceti ca acel consum se obtine dintr-un mers mai putin turat? pai acest consum nu se poate obtine si fara sa mai dau 250ron? ce ma impiedica sa merg si acum cu motorul turat la 2000?

                        Comment


                        • #87
                          Coane. Am incercat mai multi sa explicam asta. Dupa cum vezi, a iesit circul de mai sus plus atacuri la persoana. Unii vor cu orice pret sa se puna in situatii penibile si ignora ce e negru pe alb.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #88
                            bravo domnul cezar! ai sa banezi jumatate de forum? parca vad ca urmez si eu, nu-i asa? omul ala e un simplu comerciant pana la urma.

                            Ban-ul e dat de mine pe baza Regulamentului LoganClub. Insulte si atacuri aduse altor persoane in mod sustinut. Acum sa revenim la subiect.

                            fof are dreptate in ceea ce spune, numai ca a folosit filtrele sport pe bumbac. asta e cu hartie, deci poate nu e asa permisiv. concret eu am consumul putin mai mic. in nici un caz 10% din pacate. asta nu inseamna ca nu-s multumit de filtru. unii arunca banii pe filtre sport, eu arunc banii pe filcor. care e problema?

                            NU am spus vreodata ca nu e consum mai mare la forja! am spus din prima zi. Nu am spus ca creste putere, ci ca SIMT ca trage mai bine. chiar daca e placebo sau nu, masina merge mai bine.
                            Last edited by razvanamza; 27 May 2010, 13:41. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #89
                              nu era un comerciant, daca pt tine comerciant inseamna hot si sa vinzi cartofi la gradinari, fara suparare, dar ai gresit forumul, la fel ca si el, drept dovada macaroana pe care a luat-o;

                              era hotie pe fata, vindea cu totul si cu totul altceva decat filtrul pt care s-a luat aur la geneva

                              am fost 4 insi de i-am explicat negru pe alb cum zice cezar, niste evenimente de se inampla in motor si el ne lua, iarasi cum zice cezar, cu axiome si teorii fara aplicatie practica in lumea reala

                              razvan ... nu o lua ca pe un atac, nu am nimic cu tine, dar de ce numai o anume specie de oameni de pe forumul asta, si slava Domnului ca suntem o gramada, va simti persecutati si pusi pe lista de will be banned?
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #90
                                Da, toti teparii vor fi banati. Vrei sa iei tepe, du-te pe 4ciuning sau altele asemeni. Pe aici n-au ce cauta.
                                Dupa ce ca ti-a fost vandut un produs care nu corespunde cu realitatea (medaliat Geneva, inversat insa neinversat), pe deasupra nici nu face ceea ce spune: Consum scazut si putere ridicata, si tot eu sunt ala rau? Tu vezi paradoxul?
                                Mai pune niste cifre pe aici, eventual niste reprize cronometrate sau un vs cu cineva.

                                @zyper: nu te impiedica nimic sa schimbi vitezele mai jos. Sau eventual sa nu cari roata de rezerva dupa tine

                                Unii nu stiu cum se fac testele si in general experimentele, asa ca ma voi da mare si va voi explica, ca doar eu sunt atotputernic pe aici, si ii banez pe toti ce nu au aceeasi parere ca a mea
                                - trebuiesc facute minim 5 teste
                                - in aceleasi conditii
                                - reproductibilitate in minim 4.
                                Si cum nimeni nu poate face asta, ne vom baza ce principiile termodinamicii, principii dupa care functioneaza astfel de motoare, de la Otto in 2-4 timpi la Diesel. Si nu prea se pupa cu ce ne povestesc unii.

                                PS: cum se face ca eu sunt ala rau, cand eu n-am nici un interes? Ti se pare ca as avea spre vanzare vreun produs competitor? Nu trebuie sa raspunzi aici, ci trebuie doar sa te gandesti putin.
                                Last edited by Cezar; 27 May 2010, 13:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google